Здравейте колеги, имам проблем с централното заключване, като пусна алармата и не иска да заключва, като я спирам си отключва. Разглобявах вратите, свалих машинките, здрави са, като ги закача за акумулатора си се движат и в двете посоки. Мерих алармата и излезе, че не пуска ток -12V към машинките и съответно не заключват. Имаше проблем с единия кабел към машинката, механизъмът на вратата го беше прерязал и беше дал на късо. Оправих кабела и сега само се откючва... Вадих цялата аларма имаше 1 бушон, смених го, но нещата са си по старому. Има две релета преди алармата, предполагам, че са за централното, пише Lock на тях. Уж цъкат, но май от тях идва цялата работа. На алармата пише Piranha by Orvel.
Някакви идеи?
Проблем с Централно заключване...
- lyubobg
- Мнения: 2514
- Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
http://www.elektroworld.info/modules.ph ... c&start=0- тук пише отчасти за твоя проблем, пробвай ако можеш да разбереш повече, не е на бг..
- ruskia
- Мнения: 358
- Регистриран на: Вто 07 ное 2006 11:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
L&R написа:Едното от релетата, които са за откл/закл може да е залепнало.
Измери дали ти дава импулс за включване с помоща на светодиод.
Импулсите за вкл/изкл. са с обратна полярност и със светодиода като го обръщаш трябва да ти излизат и двата.
За това не се сетих, само с мултицед го мерих и имаше волтаж за момент, само в едната посока, ще пробвам с диод.
- Tinko
- Мнения: 3262
- Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с Централно заключване...
ruskia написа:Здравейте колеги, имам проблем с централното заключване, като пусна алармата и не иска да заключва, като я спирам си отключва. Разглобявах вратите, свалих машинките, здрави са, като ги закача за акумулатора си се движат и в двете посоки. Мерих алармата и излезе, че не пуска ток -12V към машинките и съответно не заключват. Имаше проблем с единия кабел към машинката, механизъмът на вратата го беше прерязал и беше дал на късо. Оправих кабела и сега само се откючва... Вадих цялата аларма имаше 1 бушон, смених го, но нещата са си по старому. Има две релета преди алармата, предполагам, че са за централното, пише Lock на тях. Уж цъкат, но май от тях идва цялата работа. На алармата пише Piranha by Orvel.
Някакви идеи?
Др варянт, 40 лв нова аларма с управление за централно. от илиянци

- ruskia
- Мнения: 358
- Регистриран на: Вто 07 ное 2006 11:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с Централно заключване...
Tyno написа:ruskia написа:Здравейте колеги, имам проблем с централното заключване, като пусна алармата и не иска да заключва, като я спирам си отключва. Разглобявах вратите, свалих машинките, здрави са, като ги закача за акумулатора си се движат и в двете посоки. Мерих алармата и излезе, че не пуска ток -12V към машинките и съответно не заключват. Имаше проблем с единия кабел към машинката, механизъмът на вратата го беше прерязал и беше дал на късо. Оправих кабела и сега само се откючва... Вадих цялата аларма имаше 1 бушон, смених го, но нещата са си по старому. Има две релета преди алармата, предполагам, че са за централното, пише Lock на тях. Уж цъкат, но май от тях идва цялата работа. На алармата пише Piranha by Orvel.
Някакви идеи?
Др варянт, 40 лв нова аларма с управление за централно. от илиянци
И още толкова за свързване, айде няма нужда

- Tinko
- Мнения: 3262
- Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с Централно заключване...
ruskia написа:Tyno написа:ruskia написа:Здравейте колеги, имам проблем с централното заключване, като пусна алармата и не иска да заключва, като я спирам си отключва. Разглобявах вратите, свалих машинките, здрави са, като ги закача за акумулатора си се движат и в двете посоки. Мерих алармата и излезе, че не пуска ток -12V към машинките и съответно не заключват. Имаше проблем с единия кабел към машинката, механизъмът на вратата го беше прерязал и беше дал на късо. Оправих кабела и сега само се откючва... Вадих цялата аларма имаше 1 бушон, смених го, но нещата са си по старому. Има две релета преди алармата, предполагам, че са за централното, пише Lock на тях. Уж цъкат, но май от тях идва цялата работа. На алармата пише Piranha by Orvel.
Някакви идеи?
Др варянт, 40 лв нова аларма с управление за централно. от илиянци
И още толкова за свързване, айде няма нужда
Е сега ...... еми нямаш ли познати които да разбират поне малко от жици?
- Commander_Keen
- Мнения: 519
- Регистриран на: Съб 20 май 2006 1:24
- Автомобил: Golf 2
- Двигател: RH 88 Auto
- Местоположение: София
- Контакти:
Значи кат мериш транзисторите трябва да пропускат в 2 от възможно 6 варианта.От емитер към колектор и от емитер към база ако е НПН и от база към емитер и от колектор към емитер ако е ПНП(Не съм 100% сигурен,че мина известно време откакто го учих тва де) Но самата идея е,че ако дава повече от 2 свободни потока или по-малко(рядко...никога) транзистора е заминал.
Ако питаш мен някое от релетата е заминало,но все пак поогледай по-внимателно за някой "черен" елемент
Ако питаш мен някое от релетата е заминало,но все пак поогледай по-внимателно за някой "черен" елемент

-
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Доколкото разбирам си с ел. машинки, при заключване с ключ всичко ли работи?. Като гледа машинките 2-проводни ли са или 5-проводни?При мен всичко е пневмо(въздух).Имам усещането ,че при тебе централното е добавено допълнително, но може да греша. Ако е повреден модула на алармата , сменяй с нова( до 50лв), половината работа е готова-кабелите са ти готови , само да разбереш кой какъв е.Скоро монтирах една Eaglemaster-4-5 часа заедно с монтаж на машинки във вратите-на японска кола
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 71 госта