
Голф 2 -1.3 бензин/гас/-карбуратор-1990 г-трудно пали студен
-
- Мнения: 254
- Регистриран на: Съб 25 окт 2014 6:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Самоков
Голф 2 -1.3 бензин/гас/-карбуратор-1990 г-трудно пали студен
Колеги,сутрин на студено голфа пали трудно на бензин,след доста въртене на стартер,все едно карбуратора е останал празен.Във филтърчето/допълнително/прозрачно си има бензин.Същото е и на гас/при положение,че навън още не е минус температурата.Сменени са бензинова помпа,платно на ускорителната помпа на карбуратора,кабели,палец,капачка и свещи.Автоматичния смукач според мен си работи/НА студено при натискане веднъж гаста клапата затваря първа камера и при загряване на водата,постепенно си отваря/.Къде да търся и как проблема?Някой температурен датчик ли е за смяна,или нещо става с вакумите по карбуратора?Запали ли веднъж-после пали без проблем и върви и на бензин и на гас.Дайте съвет,моля как да се справя с проблема,че щом сега не пали,зимата ще е ужасно!
- stefan4o
- Мнения: 19319
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Голф 2 -1.3 бензин/гас/-карбуратор-1990 г-трудно пали ст
Единственият датчик за температурата е тоя, който е за индикатора на таблото, той не играе роля за паленето ни най-малко. Замерете компресията на мотора, да не е прекалено ниска, примерно. Също така може да се погледне центровка - зацепване на ангренажен ремък, предварението на делкото. После провери и виж запалителната система - капачка, палец, свещи и т.н. Провери и подмени всички вакуумчета също.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 65 госта