


Проблем с оборотите Голф 3 АБУ
- plamen032
- Мнения: 763
- Регистриран на: Нед 23 юли 2006 16:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Проблем с оборотите Голф 3 АБУ
Отскоро каручката започна да държи много високи обороти от 1600 до към 2500 също и при фурсаж на двигателя оборотите падат адски бавно понякога се оправя и си държи около 800 оборота от какво може да се получи това?
- plamen032
- Мнения: 763
- Регистриран на: Нед 23 юли 2006 16:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
високите обороти ми се получиха след като запуших една СЧУПЕНА капачка на пласмасата която се намира посредата на маркуча който излиза от смукателния колектор и влиза в сервото дотогава ми държеше по ниски обороти около 760, но нямах почти никакви спирачки след като запуших капачката колата тръгна по-добре, но тези обороти.... някой знае ли за какво служи пласмасата която съм запушил?
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Значи както го описваш проблема някой е бъзикал за да и докара някви обороти сега като си оправил вакуумната с-ма мотора държи високи обороти но такива чак колебания смени си клапанчето на сервото и пиши дали се е оправила предполагам че то е " СЧУПЕНА капачка на пласмасата която се намира посредата на маркуча който излиза от смукателния колектор и влиза в сервото " както си писал. Но докато не го смениш не бъзикай нищо(опити за регулиране на празния ход) щото може яко да прецакаш работата 

- Tyan
- Ън Мън
- Мнения: 7962
- Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
znainainai написа:Значи както го описваш проблема някой е бъзикал за да и докара някви обороти сега като си оправил вакуумната с-ма мотора държи високи обороти но такива чак колебания смени си клапанчето на сервото и пиши дали се е оправила предполагам че то е " СЧУПЕНА капачка на пласмасата която се намира посредата на маркуча който излиза от смукателния колектор и влиза в сервото " както си писал. Но докато не го смениш не бъзикай нищо(опити за регулиране на празния ход) щото може яко да прецакаш работата
и как случайно се регулират колко да са оборотите на празен ход на двигател с моно мотроник инжекцион че не ми е ясно?
относно проблема иди на компютърна диагностика
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта