Проблем с оборотите Голф 3 АБУ

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
plamen032
Мнения: 763
Регистриран на: Нед 23 юли 2006 16:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Проблем с оборотите Голф 3 АБУ

Мнениеот plamen032 » Нед 15 апр 2007 18:45


Отскоро каручката започна да държи много високи обороти от 1600 до към 2500 също и при фурсаж на двигателя оборотите падат адски бавно понякога се оправя и си държи около 800 оборота от какво може да се получи това?




spawn
Мнения: 25
Регистриран на: Пон 22 авг 2005 16:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот spawn » Нед 15 апр 2007 18:50


смучи ти от някъде въздух. Най вероятно скъсан тампон на моноинжекцията.


Потребителски аватар
plamen032
Мнения: 763
Регистриран на: Нед 23 юли 2006 16:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот plamen032 » Нед 15 апр 2007 19:06


високите обороти ми се получиха след като запуших една СЧУПЕНА капачка на пласмасата която се намира посредата на маркуча който излиза от смукателния колектор и влиза в сервото дотогава ми държеше по ниски обороти около 760, но нямах почти никакви спирачки след като запуших капачката колата тръгна по-добре, но тези обороти.... някой знае ли за какво служи пласмасата която съм запушил?


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Нед 15 апр 2007 21:04


Това пластмасовото е клапан,отговорен за вакуума към сервото :? .Аз бих сменил клапана или по-скоро маркуча с клапана,според ЕТОС го няма като отделна част.


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Мнениеот znainainai » Пон 16 апр 2007 3:50


Значи както го описваш проблема някой е бъзикал за да и докара някви обороти сега като си оправил вакуумната с-ма мотора държи високи обороти но такива чак колебания смени си клапанчето на сервото и пиши дали се е оправила предполагам че то е " СЧУПЕНА капачка на пласмасата която се намира посредата на маркуча който излиза от смукателния колектор и влиза в сервото " както си писал. Но докато не го смениш не бъзикай нищо(опити за регулиране на празния ход) щото може яко да прецакаш работата :D


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Пон 16 апр 2007 6:14


znainainai написа:Значи както го описваш проблема някой е бъзикал за да и докара някви обороти сега като си оправил вакуумната с-ма мотора държи високи обороти но такива чак колебания смени си клапанчето на сервото и пиши дали се е оправила предполагам че то е " СЧУПЕНА капачка на пласмасата която се намира посредата на маркуча който излиза от смукателния колектор и влиза в сервото " както си писал. Но докато не го смениш не бъзикай нищо(опити за регулиране на празния ход) щото може яко да прецакаш работата :D


и как случайно се регулират колко да са оборотите на празен ход на двигател с моно мотроник инжекцион че не ми е ясно?

относно проблема иди на компютърна диагностика


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Пон 16 апр 2007 14:00


Tyan написа:и как случайно се регулират колко да са оборотите на празен ход на двигател с моно мотроник инжекцион че не ми е ясно?
относно проблема иди на компютърна диагностика

Никак не се регулират!!!!Те са нерегулируеми!!!Компютърът сам си ги наглася от 750-1050....така пише в сервизната книжка!


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Пон 16 апр 2007 18:27


това ми беше идеята и на мене ;)



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта