Клеморед Голф 2

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
i_ivanov
Мнения: 2
Регистриран на: Сря 18 апр 2007 14:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Клеморед Голф 2

Мнениеот i_ivanov » Сря 18 апр 2007 14:59


Здравейте.
Имам проблем с контактния ключ на VW2.
Искам да попитам дали мога сам да си сменя клемореда, и ако не, може ли да ми препоръчате някои който може да го направи.
Лек ден.




Потребителски аватар
nasodotcom
Мнения: 400
Регистриран на: Пон 13 мар 2006 0:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот nasodotcom » Сря 18 апр 2007 16:38


може ама има един много ши**н винт...трябва да извадиш цялата конзола на волана...


Потребителски аватар
bboikov
Мнения: 499
Регистриран на: Сря 07 мар 2007 11:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот bboikov » Сря 18 апр 2007 17:47


Така е. Още нещо - трябва ти ключар, а не жичкаджия. В тези случаи те се оправят по-добре, незнам защо :042:


Потребителски аватар
golfarata
"Селски тунинг"
Мнения: 1196
Регистриран на: Вто 27 фев 2007 1:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: На село

Мнениеот golfarata » Сря 18 апр 2007 18:16


и аз мислех така но пробвах сам и успях колегата. само разликата е в формата на клемореда / за малък прозорец и голям прозорец /. цената му е 10лв. почти навсякъде / незнам за произхода/. смяната е около 30мин. скоро имаше тема.разрови се с търсачката.


i_ivanov
Мнения: 2
Регистриран на: Сря 18 апр 2007 14:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот i_ivanov » Чет 19 апр 2007 19:48


Golf-a е с големия прозорец. Питам Ви за клемореда, защото ми казаха, че ми трябва специална скоба. Не може ли пустото винтче да се развие без да се сваля всичко около волана?
Препоръчайте ми някой който може да го направи.
Лека.


Потребителски аватар
G3
Мнения: 1549
Регистриран на: Пет 09 фев 2007 23:49
Автомобил: Vw Sharan 7M
Двигател: 2.8 v6 204ps 4motion Ha METAH
Местоположение: КалифорНия

Мнениеот G3 » Чет 19 апр 2007 20:15


колега преди 3-4 дена реших да сменим контактния ключ щото не се връщаше като завъртя и ключа оставаше в най=краиното положение и постоянно въртеше до като не го върнеш на контакт е ако знаеш кви ядове съм брал.....
свалих волана после тия пласнасите около трабата кам купето после отъртах дол зад педалите некаква скоба и извадих целия прът сосе волана после смених цялата тръба с контактния ключ щото тия ключалки най-са направени да не се отварят , но не помя дали трябва да се свали цялата тръба за клемите
но доста време ми отне тая малка подробност



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 83 госта