Golf MK4 1.6 2001г проблемно парно
Golf MK4 1.6 2001г проблемно парно
здравейте колеги, днес понеже беше хубаво време и излязох малко да се повозим с голфчето и не съм пускал парното, но ми направи впечатление че по време на движение духа топло без да е пуснато парното, а пък като се качих на магистралата духаше си стабилно, ппи положение че не е включено, четох доста в форума, дали проблема е в моторчето дето движи клапата под филтъра за купето или е нещо друго.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: голф мк4 2001г 1.6 проблемно парно
Колега, силно зависи дали Голф-а е само парно, дали е климатик или е климатроник ;)
Общо взето при климатроник, не е предвидено да караш колата и той да е на OFF, защото конструктивно е измислен така, че постоянно да си се ползва, докато колата работи ии съответно клапата е измислена да е отворена, когато климатроника е изгасен, за да има вентилация в купето и се получава този ефект - при висока скорост си духа вътре и без да е пуснат. Клапата за топло-студено при някои версии остава на напълно топло като го изгасиш, при други остава, където си е, а от това зависи какъв въздух ще набива във вентилацията при висока скорост.
Ако си с климатик, положението е същото - ако изрично не си пуснал вътрешната циркулация, колата си седи на външна циркулация, а дали и колко топло ще духа, зависи от положението на врътката за топло-студено. Същото важи и за кола само с парно, без никакви климатични неща :) .

Общо взето при климатроник, не е предвидено да караш колата и той да е на OFF, защото конструктивно е измислен така, че постоянно да си се ползва, докато колата работи ии съответно клапата е измислена да е отворена, когато климатроника е изгасен, за да има вентилация в купето и се получава този ефект - при висока скорост си духа вътре и без да е пуснат. Клапата за топло-студено при някои версии остава на напълно топло като го изгасиш, при други остава, където си е, а от това зависи какъв въздух ще набива във вентилацията при висока скорост.
Ако си с климатик, положението е същото - ако изрично не си пуснал вътрешната циркулация, колата си седи на външна циркулация, а дали и колко топло ще духа, зависи от положението на врътката за топло-студено. Същото важи и за кола само с парно, без никакви климатични неща :) .

- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: голф мк4 2001г 1.6 проблемно парно
Нормално е да прави така, защото клапата за затваряне на входящия въздух, остава отворена, когато климатроника е на OFF. Принципно не пречи да му пуснеш една диагностика, защото така или иначе при 90% от Голф 4-ките с климатроник, този мотор е повреден, ама дори да го смениш с нов, този проблем няма да изчезне (мотора все пак е доста необходимо да си работи, така че пусни една диагностика и ако е за смяна, го смени). Оригиналния мотор е над 300лв, има заместители за около 80-90лв, които работят безупречно.


Re: голф мк4 2001г 1.6 проблемно парно
ок, благодаря колега, само да питам как се прави диагностика на климатроника?
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: голф мк4 2001г 1.6 проблемно парно
Vag-com (vcds) за подробна диагностика (преопръчително) или on board меню-то за самодиагностика, колкото да видиш дали и какви грешки има в контролера.
Има доста теми по въпроса как се прави самодиагностика. Прочети това ->
Има доста теми по въпроса как се прави самодиагностика. Прочети това ->
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: DrEbNiA и 85 госта