Историята е следната:
1. Долях масло до средата на щеката след което за 640 км отиде нивото под минимума.
2. Вкарах я в сервиза на доверен човек за смяна на гумички на клапани и гарнитура на клапани Виктор Рейнц. Като в капака на клапаните имаше доста нагар.Да не забравя да спомена.че е Италиянка, навярно Ви се изясни картинката.
3. Минал съм 700 км след ремонта на гумичките и гарнитурата и в момента маслото от средата е преди минимума.
Трябва да подчертая, че ауспуха не е мазен, няма пушилка, двигателят работи тихо и има голяма динамика, разхода на гориво е 6/100 на дълго и към 8/100 в града (бензин), което е нормално. Няма да играят обороти, нито има някакви софтуерни грешки или течове от семеринги и гарнитури.
Въпросът ми е къде изчезва това масло ? Да я вкарам ли в сервиза за смяна на сигменти и другите 2 гарнитури? Знам.че веднъж отвори ли мотор нещата са 50/50. Или да се замислям да я продавам ?
Благодаря,за вниманието !
