Високи обороти при палене на 2Е2

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
lozan67
Мнения: 734
Регистриран на: Чет 03 авг 2006 20:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Високи обороти при палене на 2Е2

Мнениеот lozan67 » Пон 16 апр 2007 18:03


Преди да ме препратите към търсачката , вече я прегледах с думите карбуратор и 2Е2, но такъв проблем не открих. Още като я купих колата преди година, на всяко палене топла или студена и на бензин и на газ все ми вдигаше по 2500 обр. и след това се успокоява, гори перфектно нямам проблем с празния ход, пали от раз на студено. Но след тая зима с дигането на температурите взе да дига оборотите към 3500 и взех да се дразним. Заподозрял съм триточковия модул за проблема , но на два датчика ми беха скъсани кабелите и мислех, че е от тях. Смених ги същата работа. Ако някой е имал такъв проблем, моля да сподели решението. Благодаря предварително. :D




Потребителски аватар
valyo_v
Мнения: 367
Регистриран на: Нед 28 яну 2007 23:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич
Контакти:

Мнениеот valyo_v » Пон 16 апр 2007 18:18


колега,аз имах проблем,държеше си когато иска.. колкото си иска оборота.. 1 път нормален разход.. 1 път върховен (20-30) и ходих на мн сервизи все оторизирани и само ме обеждаваха 4е ни6то и няма на колицата,накрая накрах един майстор да ми разглоби карбуратора иии като го отвори се оказа 1во 4е вакумчетата които при наляган от топлото отварят и затварят възду6ни клапи4ки,самия смука4(биметалната пластинка бе6е позаминала ) и въоб6те доста такива не6та които са свързани изцяло с отваряне и затваряне на клапи4ки не реагираха на нагряване.

отидох пак във един от "големите сервизи" и ми казаха 70лв за едното вакум4е и 230 лв за смука4 и отделно за труд и тн иии си казах "бати златните 4аркове" пък не са кои знае какви 4е да са толкова пари иии хванах един дето мн пазари от моргите и ми намери тия 4асти почти като нови си бяха ии за ремонт и 4асти дадох 80 лв като в тия пари бе6е вклъу4ено и проверка на све6тите кабелите иии центровка на си4ки глупусти по карбуратора!от тогава.. да 4укна на дърво никакви проблеми нямам !!!

затова като съвет..намери някои 4итав стар маистор които се е занимавал мн мн със карбуратори и говори с него да ти отвори и да провери тия джаджета дали са в ред илии в най добрия слу4ей, може да се наложи само лека центровка на смука4а което е по вероятно в твоя слу4еи(просто да направи така 4е като е студена да не се отваря толкова възду6ната клапа и да държи нормални обороти!) :) успех

ако не си разбрал не6то питаи ! нп ;)


Потребителски аватар
golfarata
"Селски тунинг"
Мнения: 1196
Регистриран на: Вто 27 фев 2007 1:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: На село

Мнениеот golfarata » Пон 16 апр 2007 18:44


е не си търсил "добре" колега". пробвай с клубни сервизи и ще намериш отговора. дори си от София - много лесно! успех брат


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Пон 16 апр 2007 20:27


термо времевия клапан ти е заминал - запуши му мъркучетата и си готов. Писал съм за него даже много подробно, като напишеш 2е2 излизат много теми ло6ото е че трябва да се изчетат :idea:


Потребителски аватар
lozan67
Мнения: 734
Регистриран на: Чет 03 авг 2006 20:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

обороти

Мнениеот lozan67 » Пон 16 апр 2007 21:45


Не е лошо обичам да чета. В твойта тема това да се включва за 5-10 сек. на високи обороти е нормално, но аз не искам да го прави когато двг е топъл. Кой датчик командва термовременния клапан на краба имам 1 на самия краб. смених го, другото се оказа подгревател на канала на дросела и него го смених. На щуцера на главата имам три датчика за температура кажи кой е за клапана. Защото клапана си ми действа явно не получава адекватна информация за температурата на охлаждащата течност и при палене топъл ги навърта към 3500 обр.. Сутрин на студено си е нормално дига 2300-2500 и след това ми се пуска и смукач и оборотите са перфектни, а разхода е трепач. Да не е да запуша маркучите и на зима ела ме дръпни . :lol:


Потребителски аватар
dj_tuhla
Мнения: 1397
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голо Бърдо

Мнениеот dj_tuhla » Пон 16 апр 2007 23:11


golfarata ти го е написал, ама и аз направо ще ти пусна линка http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=29623 звънни на човека сигурен съм че ще решите проблема, а определено най-малкото е някой дето гледа да дере...


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: обороти

Мнениеот hristian37 » Вто 17 апр 2007 8:45


lozan67 написа:Не е лошо обичам да чета. В твойта тема това да се включва за 5-10 сек. на високи обороти е нормално, но аз не искам да го прави когато двг е топъл. Кой датчик командва термовременния клапан на краба имам 1 на самия краб. смених го, другото се оказа подгревател на канала на дросела и него го смених. На щуцера на главата имам три датчика за температура кажи кой е за клапана. Защото клапана си ми действа явно не получава адекватна информация за температурата на охлаждащата течност и при палене топъл ги навърта към 3500 обр.. Сутрин на студено си е нормално дига 2300-2500 и след това ми се пуска и смукач и оборотите са перфектни, а разхода е трепач. Да не е да запуша маркучите и на зима ела ме дръпни . :lol:


не се заяждам ама ако си прочел добре - в термовремевия клапан има биметална пластинка на която само ток се подава, датчик няма. Датчиците - 3те дето пишеш на главата са за 1-за таралежа в всмукателния колектор,2- за ел пружинката на смукача, 3тия ти е за таблото. Ако ти работи всичко както трябва при всяко палене ,3 точковия модул си подава първоначално сам газ, при всяко палене но до 1500об. Сега ще ти кажа какво да видиш и да ми пишеш - хвани някой приятел да ти пали и ти гледай буталцето на 3 точковия като запалиш то трябва да излезе до край дава си газ и след 2-3 сек се прибира и ти поема празния ход натискайки една пластинка с винтче свързана с дросела на първата клапа. :idea:


Потребителски аватар
lozan67
Мнения: 734
Регистриран на: Чет 03 авг 2006 20:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

oboroti

Мнениеот lozan67 » Сря 18 апр 2007 19:55


Проблема е отстранен направо елеминирах триточковия модул като махнах вихтчето от пластината и му прекъснах достъпа до клапата. Въпреки всичко си имам идеални обороти на празен ход :shock , единствен недостатък, че сутрин трябва да държа газта докато захапе смукача, определено се справям по-добре от модула. :D Благодаря на всички отзовали се!! Може да и теглите ключа на темата.


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Чет 19 апр 2007 4:39


Проблема ти ми е ясен и е доста елементарен.Но това че си елиминирал триточковия модул не е много здравословно за пътниците в колата.Щом немеца го е сложил значи върши някаква работа



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Краси брест и 92 госта