


Проблем с охлаждането на Г3 1.6моно
- moerte
- Мнения: 36
- Регистриран на: Нед 18 мар 2007 21:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
Проблем с охлаждането на Г3 1.6моно
Момчета, имам проблем с охлаждането, но не мога да го уточня от къде! Когато карам, колата (Г3 1.6м) според стрелката на таблото,достига около 50 гр. На място при работещ двигател стрелката отчита и нагоре, но перката на радиаторане не се включи и на 100гр.Повече не посмях да го мъча. Приятел ме посъветва да съм вкючвал климатроника за охлаждане но не виждам връзката. Въпросите ми са: Датчика за таблото и за вентилатора един и същ ли е? Може ли да имам 2 проблема: термостат,който е постоянно отворен и повреден датчик на темп.? Има ли връзка м/у радиатора и климатроника.
- LILO&STICH
- ябълката на раздора
- Мнения: 13068
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- kokovanev
- Мнения: 1170
- Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Би трябвало да имаш само 1 отделен датчик, който да спира климатика/троника, щом ДВГ достигне опасна температура. Ако датчика, който ти пуска перката е читав, това не се случва никога на практика, а стрелката ти показва температура, близка до истината. При пускане на климатика/троника перката тръгва автоматично на 1-ва степен. А от Италия съм виждал поне 5-6 "отлични" автомобила от разл. марки със заседнали на отворено термостати и напълно неподвижна стрелка за температурата - перката дали е тръгвала при това положение - не знам, не сме пробвали...
П.П. Пиши с кой ДВГ си точно - код.

П.П. Пиши с кой ДВГ си точно - код.
- moerte
- Мнения: 36
- Регистриран на: Нед 18 мар 2007 21:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
[quote="kokovanev"]Би трябвало да имаш само 1 отделен датчик, който да спира климатика/троника, щом ДВГ достигне опасна температура. Ако датчика, който ти пуска перката е читав, това не се случва никога на практика, а стрелката ти показва температура, близка до истината. При пускане на климатика/троника перката тръгва автоматично на 1-ва степен. А от Италия съм виждал поне 5-6 "отлични" автомобила от разл. марки със заседнали на отворено термостати и напълно неподвижна стрелка за температурата - перката дали е тръгвала при това положение - не знам, не сме пробвали...
П.П. Пиши с кой ДВГ си точно - код.Двигателя ми е АБУ !!!

П.П. Пиши с кой ДВГ си точно - код.Двигателя ми е АБУ !!!
- moerte
- Мнения: 36
- Регистриран на: Нед 18 мар 2007 21:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
moerte написа:kokovanev написа:Би трябвало да имаш само 1 отделен датчик, който да спира климатика/троника, щом ДВГ достигне опасна температура. Ако датчика, който ти пуска перката е читав, това не се случва никога на практика, а стрелката ти показва температура, близка до истината. При пускане на климатика/троника перката тръгва автоматично на 1-ва степен. А от Италия съм виждал поне 5-6 "отлични" автомобила от разл. марки със заседнали на отворено термостати и напълно неподвижна стрелка за температурата - перката дали е тръгвала при това положение - не знам, не сме пробвали...
П.П. Пиши с кой ДВГ си точно - код.
Двигателя ми е АБУ!!!
- kokovanev
- Мнения: 1170
- Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Така и предположих... Пробвай директно 1-вата и 2-рата степен дали си тръгват. Отиди при човек, който наистина разбира да прегледа профилактично климатроника. Той ще може да те насочи, ако имаш и др. проблем. Ако не си сменял антифриза - източи го напълно от долния маркуч на радиатора, можеш да "врътнеш" 2-3 пъти за част от секундата - да го "доизплюе". После ще те изненада колко /над 6 л/ събира АБУ... Вземи си хубав антифриз, скъп термостат и скъп датчик /твоя може да е здрав, пробвайте/. Дано не случиш ментета. Подготви се и за водна помпа, че съм виждал перка без пера, останала на "шайба"... Май тука във форума имаше пак такъв случай... При пробите после се оглеждай за течове - напоследък 2 пъти /1 АБУ, 1 АБД/ съм виждал теч от желязна "тапа" на блока - оправяме се /засега/ с течен метал, доста разглобяване и сглобяване, и магическите слова с "мамата" в края... 

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 163 госта