Проблем с охлаждането на Г3 1.6моно

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
moerte
Мнения: 36
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 21:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Проблем с охлаждането на Г3 1.6моно

Мнениеот moerte » Чет 19 апр 2007 13:03


Момчета, имам проблем с охлаждането, но не мога да го уточня от къде! Когато карам, колата (Г3 1.6м) според стрелката на таблото,достига около 50 гр. На място при работещ двигател стрелката отчита и нагоре, но перката на радиаторане не се включи и на 100гр.Повече не посмях да го мъча. Приятел ме посъветва да съм вкючвал климатроника за охлаждане но не виждам връзката. Въпросите ми са: Датчика за таблото и за вентилатора един и същ ли е? Може ли да имам 2 проблема: термостат,който е постоянно отворен и повреден датчик на темп.? Има ли връзка м/у радиатора и климатроника.




Потребителски аватар
LILO&STICH
ябълката на раздора
Мнения: 13068
Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот LILO&STICH » Чет 19 апр 2007 13:25


термостата и датчика сменяй,като преди да смениш датчика го провери :wink:


Потребителски аватар
kokovanev
Мнения: 1170
Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот kokovanev » Чет 19 апр 2007 14:11


Би трябвало да имаш само 1 отделен датчик, който да спира климатика/троника, щом ДВГ достигне опасна температура. Ако датчика, който ти пуска перката е читав, това не се случва никога на практика, а стрелката ти показва температура, близка до истината. При пускане на климатика/троника перката тръгва автоматично на 1-ва степен. А от Италия съм виждал поне 5-6 "отлични" автомобила от разл. марки със заседнали на отворено термостати и напълно неподвижна стрелка за температурата - перката дали е тръгвала при това положение - не знам, не сме пробвали... :lol:

П.П. Пиши с кой ДВГ си точно - код.


Потребителски аватар
moerte
Мнения: 36
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 21:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Мнениеот moerte » Чет 19 апр 2007 14:50


[quote="kokovanev"]Би трябвало да имаш само 1 отделен датчик, който да спира климатика/троника, щом ДВГ достигне опасна температура. Ако датчика, който ти пуска перката е читав, това не се случва никога на практика, а стрелката ти показва температура, близка до истината. При пускане на климатика/троника перката тръгва автоматично на 1-ва степен. А от Италия съм виждал поне 5-6 "отлични" автомобила от разл. марки със заседнали на отворено термостати и напълно неподвижна стрелка за температурата - перката дали е тръгвала при това положение - не знам, не сме пробвали... :lol:

П.П. Пиши с кой ДВГ си точно - код.Двигателя ми е АБУ !!!


Потребителски аватар
moerte
Мнения: 36
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 21:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Мнениеот moerte » Чет 19 апр 2007 14:52


moerte написа:
kokovanev написа:Би трябвало да имаш само 1 отделен датчик, който да спира климатика/троника, щом ДВГ достигне опасна температура. Ако датчика, който ти пуска перката е читав, това не се случва никога на практика, а стрелката ти показва температура, близка до истината. При пускане на климатика/троника перката тръгва автоматично на 1-ва степен. А от Италия съм виждал поне 5-6 "отлични" автомобила от разл. марки със заседнали на отворено термостати и напълно неподвижна стрелка за температурата - перката дали е тръгвала при това положение - не знам, не сме пробвали... :lol:

П.П. Пиши с кой ДВГ си точно - код.

Двигателя ми е АБУ!!!


Потребителски аватар
kokovanev
Мнения: 1170
Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот kokovanev » Чет 19 апр 2007 15:18


Така и предположих... Пробвай директно 1-вата и 2-рата степен дали си тръгват. Отиди при човек, който наистина разбира да прегледа профилактично климатроника. Той ще може да те насочи, ако имаш и др. проблем. Ако не си сменял антифриза - източи го напълно от долния маркуч на радиатора, можеш да "врътнеш" 2-3 пъти за част от секундата - да го "доизплюе". После ще те изненада колко /над 6 л/ събира АБУ... Вземи си хубав антифриз, скъп термостат и скъп датчик /твоя може да е здрав, пробвайте/. Дано не случиш ментета. Подготви се и за водна помпа, че съм виждал перка без пера, останала на "шайба"... Май тука във форума имаше пак такъв случай... При пробите после се оглеждай за течове - напоследък 2 пъти /1 АБУ, 1 АБД/ съм виждал теч от желязна "тапа" на блока - оправяме се /засега/ с течен метал, доста разглобяване и сглобяване, и магическите слова с "мамата" в края... :lol:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 163 госта