Здравейте колеги, замислил съм си аз едно проектче понеже сега ще имам повече свободно време...
Направо на въпроса. Може ли да се сложи глава от 1.6 101 коня(не знам кода на мотора ако има значение) на 1.6 75 ABU. Казаха ми, че от 101 ставала на 1.4 60 коня, но с моя двигател не знам как стоят нещата.
И ако става, понеже ще слагам ковани бутала и биели, трябва ли да се сменя коляновия вал.
Ако има друга такава тема се извинявам, не я открих..
Golf MK3 1.6 глава от 101 на 75
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13548
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Голф 3 1.6 глава от 101 на 75
и кой ще управлява 4 те дюзи на новата глава ?
Ти си с моноинжекция Monomotronic MA 1.2.3
101 к.с са 2 модела. И двата имат датчик на коляновия вал - при теб няма.
АЕК - система Моtronic M2.9
AFT - " Simos 4S
Ти си с моноинжекция Monomotronic MA 1.2.3
101 к.с са 2 модела. И двата имат датчик на коляновия вал - при теб няма.
АЕК - система Моtronic M2.9
AFT - " Simos 4S
- stefan4o
- Мнения: 19329
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Голф 3 1.6 глава от 101 на 75
При различен диаметър на буталото на двата мотора... 

Re: Голф 3 1.6 глава от 101 на 75
Еми явно са ме послъгали малко, защото ми се обесняваше как на мотор 1.4 60 коня е сложена глава от 1.6 101 с буталата и биелите от 1.6.
-
- VW експерт
- Мнения: 13411
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Голф 3 1.6 глава от 101 на 75
t0shk0 написа:Еми явно са ме послъгали малко, защото ми се обесняваше как на мотор 1.4 60 коня е сложена глава от 1.6 101 с буталата и биелите от 1.6.
И е станала 122кс на колелата?



Вложи си парите в нещо друго,щом искаш за колата-гуми,джанти,дискови спирачки отзад.
-
- Мнения: 337
- Регистриран на: Съб 19 апр 2008 19:14
- Автомобил: VW Golf MK3
- Двигател: ABU 1993
- Местоположение: София
Re: Golf MK3 1.6 глава от 101 на 75
Колега, понеже и аз преди време се чудих как да засиля ABU-то бих могъл да ти кажа, че имаш следните възможности:
1) Да си сложиш разпределителен вал от polo 3F(май това беше кода на мотора),но много трудно се намират и не знам дали ще усетиш кой знае какво покачване в конските сили.
2) Доста по скъпият вариант, НО за него има само информация в интернет, но не и готов проект, който да съм видял - оставаш си с долната част на блока от ABU,увеличаваш диаметъра на цилиндрите така, че да можеш да сложиш ковани бутала от polo G40 , правиш поръчкови ковани биели, понеже на ABU не можеш да ги използваш, а и от друг мотор не можеш да ползваш, оставаш си със стария колянов вал,взимаш разбира се цилиндровата глава от G40 и по желание турбокомпресор или суперчарджър ,електроника и т.н.
3)Да си сложиш турбокомпресор (беше направен от колега във форума, но на 1,4 ABD).За ABU ти трябва моноинжeкция от 1,8 90 ABS с дюзата, турбо от golf 2 дизел плюс интеркулер пак от същия модел плюс някоя и друга дреболия, НО имай в предвид, че или двигателя или скоростите няма да издържат дълго (от личен опит при мен не издържаха скоростите и си върнах оригиналния сетъп).
1) Да си сложиш разпределителен вал от polo 3F(май това беше кода на мотора),но много трудно се намират и не знам дали ще усетиш кой знае какво покачване в конските сили.
2) Доста по скъпият вариант, НО за него има само информация в интернет, но не и готов проект, който да съм видял - оставаш си с долната част на блока от ABU,увеличаваш диаметъра на цилиндрите така, че да можеш да сложиш ковани бутала от polo G40 , правиш поръчкови ковани биели, понеже на ABU не можеш да ги използваш, а и от друг мотор не можеш да ползваш, оставаш си със стария колянов вал,взимаш разбира се цилиндровата глава от G40 и по желание турбокомпресор или суперчарджър ,електроника и т.н.
3)Да си сложиш турбокомпресор (беше направен от колега във форума, но на 1,4 ABD).За ABU ти трябва моноинжeкция от 1,8 90 ABS с дюзата, турбо от golf 2 дизел плюс интеркулер пак от същия модел плюс някоя и друга дреболия, НО имай в предвид, че или двигателя или скоростите няма да издържат дълго (от личен опит при мен не издържаха скоростите и си върнах оригиналния сетъп).
Последна промяна от mitko23 на Чет 25 юни 2015 20:22, променено общо 1 път.
Re: Golf MK3 1.6 глава от 101 на 75
Мерси за информацията колега. Май май ще сменя двигателя и ще правя турбо сетъп на него.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 68 госта