GOLF MK4 98г AGU не отива ток до компресора на климатроника.
GOLF MK4 98г AGU не отива ток до компресора на климатроника.
Здравейте колеги,купих си голф-а преди 3 месеца.Сега ми се наложи да пусна климатроника и ИЗНЕНАДА не работи,духа си топло.Отидох при един сервиз за климатици,замериха ми налягане има(6 бара) фреон има,гледаха ми бушоните над акумулатора работят(направи ми впечатление,че средния е бял и е 25А) и дотам прати ме на електричар,защото не отива ток към компресора и не се и включват перките.Отидох при един гледахме бушоните уж добре,закачи ми го на PC показа грешка 01274 air flow flap positioning motor (v71) каза ми,че от тази клапа бил проблема.Моля ви за съвет и къде мога във Варна да отида да ми констатират проблема и евентуално да го отстранят. Благодаря предварително.
Re: GOLF MK4 98г AGU не отива ток до компресора на климатрон
Това моторче е вътре в таблото не знам дали само с махането на жапката ще го достигнеш иначе става голям филм със сваляне на таблото ще ти вземат около 100лв само за труд в най-добрия случай. Търсех такова моторче за сеат ибиза и за съжаление беше доста парички около 200 300лв на бош ориг.
- van4ooo
- Мнения: 1405
- Регистриран на: Нед 13 юли 2008 19:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: GOLF MK4 98г AGU не отива ток до компресора на климатрон
Проблема с клапата няма общо с невключването на компресора и перките(на дисплея auto или econ пише).Провери за форумен майстор в твоя град.
Re: GOLF MK4 98г AGU не отива ток до компресора на климатрон
На дисплея пише AUTO или на минимум градус нищо не пише.
Така за сега сме проверили пресостата,сменихме го с нов и нищо.
Вадихме модула под акумулатора,сменихме го с друг абсолютно същия и пак нищо.Отворихме го беше в перфектно състояние.
Замервахме токът до модула има след него няма.
На VAG кома показваше вътрешна температура -32,ресетнахме го и се оправи,вече не дава никакви грешки.
Сменихме 1-я бушон от бушониерата над акумулатора(от ляво на дясно) и забелязох,че когато колата е студена и включа климатроника перките тръгват за около минута на 1-ва степен и после изключват.Направи ми впечатление,че самото легло на 1-ви бушон имаше нагоряло.Може ли заради него да имам тези главоболия.
Само да споделя,че съм посетил поне 5-6 сервиза.
Така за сега сме проверили пресостата,сменихме го с нов и нищо.
Вадихме модула под акумулатора,сменихме го с друг абсолютно същия и пак нищо.Отворихме го беше в перфектно състояние.
Замервахме токът до модула има след него няма.

На VAG кома показваше вътрешна температура -32,ресетнахме го и се оправи,вече не дава никакви грешки.
Сменихме 1-я бушон от бушониерата над акумулатора(от ляво на дясно) и забелязох,че когато колата е студена и включа климатроника перките тръгват за около минута на 1-ва степен и после изключват.Направи ми впечатление,че самото легло на 1-ви бушон имаше нагоряло.Може ли заради него да имам тези главоболия.
Само да споделя,че съм посетил поне 5-6 сервиза.