Проблема го нямаше сутринта като тръгвах . Първо реших , че му е станало нещо временно , но веднага след първото палене установих също така , че колата пали по-трудно. На връщане нямах проблеми като придърпване и подобни.
Проблема е единствено на празен ход и при палене.
Днес махнах въздушния филтър и първото нещо , което се сетих е да махам кабелите един по един за да видя дали ще има промяна в работата на мотора. При четвърти цилиндър /този с най-дългия кабел/ при изваден кабел нямаше разлика . И от там си направих извода , че проблема е някъде там. Извадих свещта /от доста време не съм ги сменял , километри не помня , но като период поне 3-4-5 години/. От кабела на този цилиндър излизаше искра от края , но усетих , че ме бие леко ток като го държа малко преди лулата , незнам дали е нормално.
И сега въпроса:
Според вас тая свещ става ли за нещо , или да купувам нови. Ако свещта е О.К. ще се насоча към кабели.

Двигателя е ABD на Голф 3 , ако има значение с гаЗ. Благодаря предварително.