След стотиците ремонти по колата си мисля че вече само дреболиите по интериора са ми останали, обаче се оказва, че не е точно така.
Лафа има ли живот извън сервиза за колегите с фиати, май се отнася и за мен. След 3 пъти сменяне на разни хидравлични помни, тя отново продължава да вие. Вече му свикнах на това, а ако ме изразни има радио. Свикнах и с скърцането на тампоните по окачването, колата е като старо легло на пружини, пак има радио за тая работа. Какво обаче не мога да пренебрегвам: Първото палене на колата за деня е кофти, върти върти върти, запали, и после е готова за изгасне. Но това отминава бързо. Какво следва после: По рано като ходех до близката хижа с колата ( по асвалт до там) и горе ми кипваше хидравличната течност. Сега обаче и след 2-3 км граско, от неработещ климатроник духа горещо, антифриза кипи, и отново хидравличната течност е оляла всичко. Датчика показва постоянно 90 градуса, обаче не ми се вярва. Има и някакъв шум отляво на перките. В местния сервиз не мисля да ходя повече. Идеята при закупуването на колата беше, че тя трябва да е надеждна, да и се сложи АГУ и да се ходи из страната и извън нея с нея. А дефакто си обикаляме само с старичката астра, имам чувството че гофта ще ме остави някъде. Какво бихте ме посъветвали? Да посетя ли форумния сервиз в София?
При отворен капак се вижда че:
Течността е оляла всичко

Антифриза е загрял яко, а докаде трябва да е горе долу нивото, че не пише?

От тея чаркове идва шума:

Филтри милтри всичко е сменено..Сега и оборотите почкаха да играят, дано се реши проблема с нови свещи..ново 20- сега и водача на щеката за маслото се счупи- ДА ОТКАЧИШ...


И като последно за сега едно кабелче излезе под конзолата около скоростния лост зашото я сменям с нова, никъде по снимков материал из форумите не съм го виждал, затова не знам какво да го правя..
