Голф 3 изгасна и не пали-търся майстор жичкаджия
-
- Мнения: 146
- Регистриран на: Чет 02 апр 2009 15:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Голф 3 изгасна и не пали-търся майстор жичкаджия
Колеги дайте координати на добър майстор жичкаджия да види голфа на жената че нещо се бъгьоса огасна по време на движение и не иска да запали.Колата я издърпах до нас и не ми се ще отново да я дърпам с въжета до някой сервиз.Идеята ми е ако някой има координати на човек които работи и по адрес да даде тел.
-
- Мнения: 146
- Регистриран на: Чет 02 апр 2009 15:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Голф 3 изгасна и не пали-търся майстор жичкаджия
Колега изчел и прегледал съм всички теми по въпроса.Разбрах че причините може да са много и предпочитам да се доверя на човек който разбира и специално с това се занимава.Колата е голф 3- 96г.-1.8 моно ADZ.Ангренажа е сменян преди около2-2.5г и са изминати не повече от 15000-20000км(знам че това нищо не означава).Колата е на газ/бензин и на двете не иска да запали.Бензиновата помпа се чува че сработва.Преди две години си спомням че сменях и бобина-не помня марка но не беше БЕРУ.По бегли спомени струваше 75-80лв с отстъпката.Трябва от някъде да се почва и мисля първо с бобината да се пробвам.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13548
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Голф 3 изгасна и не пали-търся майстор жичкаджия
започни с бобина, Вземи от някой познат за проба. Това е най-лесното.
Ако сегащната е някоя китайка - много време е изкарала. Така изведнъж да изгасне -предполагам ,че кр.транзистор на комутатора се е споминал
Ако сегащната е някоя китайка - много време е изкарала. Така изведнъж да изгасне -предполагам ,че кр.транзистор на комутатора се е споминал
-
- Мнения: 146
- Регистриран на: Чет 02 апр 2009 15:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Голф 3 изгасна и не пали-търся майстор жичкаджия
Мерси.И аз така мисля да направя.Сега звънях във...... официален вносител на BERU и ми дадоха цена с отстъпката 85лв-нова.
- 4i4o-dido
- Мнения: 829
- Регистриран на: Пет 02 юни 2006 17:40
- Автомобил: POLO 1.6 6N
- Двигател: AEA 1995
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Голф 3 изгасна и не пали-търся майстор жичкаджия
Има си начини за проверка на запалителната система.Много лесно някой дават препоръка със смяна на бобина-и следващия момент, с новата пак не пали.А кой командва бобината-датчика на Хол. А след бобината имаш капачка и палец на делкото. Пробив на всяко едно може да доведе до ''непалене'' на мотора.
Има ли 12в. на двата крайни кабела на буксата на делкото?
Има ли 12в. на двата крайни кабела на буксата на бобината?
Идва ли импулс на средния кабел на буксата на бобината?
Има ли 12в. на двата крайни кабела на буксата на делкото?
Има ли 12в. на двата крайни кабела на буксата на бобината?
Идва ли импулс на средния кабел на буксата на бобината?
- vdm123
- Мнения: 76
- Регистриран на: Съб 24 сеп 2011 19:52
- Автомобил: VW Golf III
- Двигател: AAM 1992
- Местоположение: София
Re: Голф 3 изгасна и не пали-търся майстор жичкаджия
И аз минавах през подобен филм ...
Сменявах бобини и куп други глупости, докато не дойде моя майстор и кво да види ? Стартера върти, но ремъка на ангренажа - НЕ.
провери го и това преди да даваш пари за нова бобина .
Сменявах бобини и куп други глупости, докато не дойде моя майстор и кво да види ? Стартера върти, но ремъка на ангренажа - НЕ.
провери го и това преди да даваш пари за нова бобина .
-
- Мнения: 146
- Регистриран на: Чет 02 апр 2009 15:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Голф 3 изгасна и не пали-търся майстор жичкаджия
Нова бобина BERU и проблема е решен.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13548
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Голф 3 изгасна и не пали-търся майстор жичкаджия
4i4o-dido написа:.Много лесно някой дават препоръка със смяна на бобина-и следващия момент, с новата пак не пали.
Чичко какво стана ?>?
май лесно давам мнение ??
Китайка ми е правила номер малко преди 10км след смяна, друга е изкарвала по-малко от 3 месеца и прас. С тия 15-20г коли бобините са консуматив , ако е отгинална,а като смениш веднъж от магазин пак. Винаги си нося 1 в хралупата за резерва и то не от магазин , а от морга с възможно най-ново ЕГН
Старите бобини са с дебела 7 мм алум .плочка, с новото ЕГН са с около 4 мм алуминиева плочка.Оттам охлаждане, прегряване на крайния транзистор на комутатора и аут. Имам дърта Телефункенс дебела плочка 8 мм и тежаща 2 пъти повече от сегашните продукти набор96 или 97
Re: Голф 3 изгасна и не пали-търся майстор жичкаджия
Към здрав комутатор връзвам бобина от Г2 или Лада с електронно запалване и имам вечна бобина!
-
- Мнения: 146
- Регистриран на: Чет 02 апр 2009 15:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Голф 3 изгасна и не пали-търся майстор жичкаджия
Направих както Крис писа.Взех от приятел за проба бобина смених и запали от раз.Новата бобина която взех Beru е с дебела метална(алуминиева) плочка на самата бобина пишеше Made in Turkey.Старата която махнахме беше ужасно топла(нагряла)и нямаше абсолютно никакви надписи и обозначения и с по тънка метална плочка.Беше сменяна преди около 1.5г екстрено на пътя и е купена от първия близък магазин.Като купувах бобината продавача се опитваше да ме убеди че щом горят толкова често бобините би трябвало да погледна и евентуално да сменя и датчика на Хол-който се харчи около 150лв парчето.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19716
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 3 изгасна и не пали-търся майстор жичкаджия
valter1968 написа:...продавача се опитваше да ме убеди че щом горят толкова често бобините би трябвало да погледна и евентуално да сменя и датчика на Хол...
Не му вярвай

Хол-датчика е преди, а не след бобината.
Няма начин да изгориш нещо 'по вход'. (при положение, че напрежението ти е лимитирано като в случая)
Проблемие идват от претоварване на изхода - кабели, свещи, палец+капачка.
Или от кофти изчислена бобина.
rudoni написа:Към здрав комутатор връзвам бобина от ... Лада с електронно запалване и имам вечна бобина!
Не от
ЗА
Производство на завод 'Автоелектроника'
И як радиатор на комутатора



