Голф mk5, 2008 г, 1.6 - автоматично стартиране на фарове
- atanasovbg
- Мнения: 72
- Регистриран на: Сря 20 сеп 2017 9:06
- Автомобил:
- Двигател:
Голф mk5, 2008 г, 1.6 - автоматично стартиране на фарове
Здравейте колеги, ако си купя ключ за фаровете с позиция Auto ще стане ли номера при запалване на двигателя автоматично да ми се пускат фаровете? Идеята е да не ги забравя някой път и да ме глобят. Само със смяна на ключа става ли? Или трябва и някаква електроника специална, защото на моята кола ключът е без такава позиция?
Благодаря
Благодаря
- tomata
- Мнения: 498
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 18:21
- Автомобил: VW Passat B5 Alhambra
- Двигател: AWT AWC
- Местоположение: Пазарджик
Re: Голф mk5, 2008 г, 1.6 - автоматично стартиране на фарове
Даже не трябва нов ключ за фаровете. Всичко е настройна с vag com. Потърси имаше тема на един колега с Туран, при голф 5 е същото. Имаше недостатък че като дадеш контакт се включват фаровете, като дръпнеш ръчната гаснат, колегите палеха при дръпната ръчна.
Re: Голф mk5, 2008 г, 1.6 - автоматично стартиране на фарове
извади ключа за светлините, изключи му буксата и запали двигателя, излез пред колата и виж дали работят фаровете без клю за фаровете. Ще останеш учуден :)
- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: Голф mk5, 2008 г, 1.6 - автоматично стартиране на фарове
Е то точно заради това като сложат ключ с авто и фаровете им светят на авто
- polovera_9n3
- Мнения: 1916
- Регистриран на: Съб 17 авг 2013 22:39
- Автомобил: VW POLO TDI
- Двигател: BNM 2007
- Местоположение: Кърджали
Re: Голф mk5, 2008 г, 1.6 - автоматично стартиране на фарове
То ключ с авто- ок, ама трбва и сензор на предното стъкло. При колите с ключ авто без заводски дневни светлини фаровете святкат автоматично когато се стъмни. Значи слагането на ключ авто е безполезна работа при колегата пуснал темата 
пп. Боцни едно дрл-че на 20% дълги и ще заспи...

пп. Боцни едно дрл-че на 20% дълги и ще заспи...
- atanasovbg
- Мнения: 72
- Регистриран на: Сря 20 сеп 2017 9:06
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф mk5, 2008 г, 1.6 - автоматично стартиране на фарове
е нещо не ви разбрах...с ключ авто ще светят както искам, но да си сложа дрл защото ще заспи? :) Извинявам се, но наистина не ви разбрах
- polovera_9n3
- Мнения: 1916
- Регистриран на: Съб 17 авг 2013 22:39
- Автомобил: VW POLO TDI
- Двигател: BNM 2007
- Местоположение: Кърджали
Re: Голф mk5, 2008 г, 1.6 - автоматично стартиране на фарове
За да имаш ключ с позиция авто трябва да имаш датчик за светлина на предното стъкло пред огледалото за задно виждане. При позиция Авто ключа взема информация от този датчик дали е светло или тъмно. Тогава като дадеш ключа на позиция Авто през деня няма да светне нищо, а ако влезеш в тунел или се стъмни-датчика ще отчете, че е тъмно и ще включи късите светлини.
Ти нямаш тази "авто система", затова по-добрия вариант е да си сложиш ДРЛ. Това е устройство, което след като запалиш колата без да пипаш копчето за фаровете включва дългите светлини на 20%. Когато стане тъмно и пуснеш фаровете ДРЛ се изключва и си ползваш фаровете нощем. като изключиш фаровете, ДРЛ пак пуска 20% дълги, загасяш мотора и ДРЛ изключва фаровете.
Ти нямаш тази "авто система", затова по-добрия вариант е да си сложиш ДРЛ. Това е устройство, което след като запалиш колата без да пипаш копчето за фаровете включва дългите светлини на 20%. Когато стане тъмно и пуснеш фаровете ДРЛ се изключва и си ползваш фаровете нощем. като изключиш фаровете, ДРЛ пак пуска 20% дълги, загасяш мотора и ДРЛ изключва фаровете.
- atanasovbg
- Мнения: 72
- Регистриран на: Сря 20 сеп 2017 9:06
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф mk5, 2008 г, 1.6 - автоматично стартиране на фарове
Ясно, значи едно дрл-че и да заспивам :)))))) Кви пари излиза дрл-че + монтаж? Знаеш ли
П.С а не мога ли и вечер да си карам на 20% дълги без пускам фарове примерно в града? Вече на извънградско ако трябват дълги на 100 тогава да си пусна фаровете
П.С а не мога ли и вечер да си карам на 20% дълги без пускам фарове примерно в града? Вече на извънградско ако трябват дълги на 100 тогава да си пусна фаровете
- polovera_9n3
- Мнения: 1916
- Регистриран на: Съб 17 авг 2013 22:39
- Автомобил: VW POLO TDI
- Двигател: BNM 2007
- Местоположение: Кърджали
Re: Голф mk5, 2008 г, 1.6 - автоматично стартиране на фарове
Дрл срува около 40 лв е модула, монтажа не знам- аз от 4 години карам с такъв и си го монтирах сам. Вечерта на 20% дълги ще заслепяваш всички, а няма да виждаш нищо. Когато е тъмно, качваш се палиш, ДРЛ се включва, ти пускаш Къси, той се изключва... и така. Много е удобно тва. Препоръчвам. http://cardrl.eu/cardrl%20-%20minus.htm Аз оттук го взех моя.
..Не си написал откъде си. Ако си от район Кърджали- вземаш един ДРЛ и 5 бири и го монтираме
..Не си написал откъде си. Ако си от район Кърджали- вземаш един ДРЛ и 5 бири и го монтираме

Re: Голф mk5, 2008 г, 1.6 - автоматично стартиране на фарове
atanasovbg написа:е нещо не ви разбрах...с ключ авто ще светят както искам, но да си сложа дрл защото ще заспи? :) Извинявам се, но наистина не ви разбрах
с изключване на буксата на ключа за фарове получаваш пускане на късите още с подаване на контакт и гасене на фаровете при изключен двигател, колегата polovera_9n3 ти обяснява какво се случва като имаш датчик за осветеност на предното стъкло, теб това не те интересува. Ти искаш като запалиш да имаш къси светлини, като загасиш да угасват, това го постигаш с изключване на буксата от ключа за фарове или с поставянето на ключ с позиция Auto , реално тази позиция ти прекъсва нещо си вътре и ще имаш фарове още с подаване на контакт. Недостатък е само , че зимата с подаване на контакт вече имаш консумация от фаровете още преди да работи алтернатора. Но ако си с читав акумулатор това не те бърка. Ако си с ксенон е лошо, защото стартиранията на ксенон крушките и баластите става доста по-голямо като брой и скъсява живота им. Наистина ДРЛ е най - културния вариант.
- polovera_9n3
- Мнения: 1916
- Регистриран на: Съб 17 авг 2013 22:39
- Автомобил: VW POLO TDI
- Двигател: BNM 2007
- Местоположение: Кърджали
Re: Голф mk5, 2008 г, 1.6 - автоматично стартиране на фарове
Друг вариант е- с ваг ком да му зададат някоя скандинавска държава или америка- та може и без дрл като запали да му засветят късите или дългите на процент...
- atanasovbg
- Мнения: 72
- Регистриран на: Сря 20 сеп 2017 9:06
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф mk5, 2008 г, 1.6 - автоматично стартиране на фарове
DoH_KuXoT написа:atanasovbg написа:е нещо не ви разбрах...с ключ авто ще светят както искам, но да си сложа дрл защото ще заспи? :) Извинявам се, но наистина не ви разбрах
с изключване на буксата на ключа за фарове получаваш пускане на късите още с подаване на контакт и гасене на фаровете при изключен двигател, колегата polovera_9n3 ти обяснява какво се случва като имаш датчик за осветеност на предното стъкло, теб това не те интересува. Ти искаш като запалиш да имаш къси светлини, като загасиш да угасват, това го постигаш с изключване на буксата от ключа за фарове или с поставянето на ключ с позиция Auto , реално тази позиция ти прекъсва нещо си вътре и ще имаш фарове още с подаване на контакт. Недостатък е само , че зимата с подаване на контакт вече имаш консумация от фаровете още преди да работи алтернатора. Но ако си с читав акумулатор това не те бърка. Ако си с ксенон е лошо, защото стартиранията на ксенон крушките и баластите става доста по-голямо като брой и скъсява живота им. Наистина ДРЛ е най - културния вариант.
Е те това значи е перфектния вариант! хм...абе жената е с пежо 307...качвам се паля и всичко си свети и нищо повече не се включва или изключва ...голяма гъзария. Е така ми се иска и на гоуфо да стане и до колкото разбирам с това изключване на буксата ще постигна точно този резултат??
- polovera_9n3
- Мнения: 1916
- Регистриран на: Съб 17 авг 2013 22:39
- Автомобил: VW POLO TDI
- Двигател: BNM 2007
- Местоположение: Кърджали
Re: Голф mk5, 2008 г, 1.6 - автоматично стартиране на фарове
Хааа... ама то явно ключа за фаровете бил излишен... как не съм се сетил до сега.. 

Re: Голф mk5, 2008 г, 1.6 - автоматично стартиране на фарове
atanasovbg написа:DoH_KuXoT написа:atanasovbg написа:е нещо не ви разбрах...с ключ авто ще светят както искам, но да си сложа дрл защото ще заспи? :) Извинявам се, но наистина не ви разбрах
с изключване на буксата на ключа за фарове получаваш пускане на късите още с подаване на контакт и гасене на фаровете при изключен двигател, колегата polovera_9n3 ти обяснява какво се случва като имаш датчик за осветеност на предното стъкло, теб това не те интересува. Ти искаш като запалиш да имаш къси светлини, като загасиш да угасват, това го постигаш с изключване на буксата от ключа за фарове или с поставянето на ключ с позиция Auto , реално тази позиция ти прекъсва нещо си вътре и ще имаш фарове още с подаване на контакт. Недостатък е само , че зимата с подаване на контакт вече имаш консумация от фаровете още преди да работи алтернатора. Но ако си с читав акумулатор това не те бърка. Ако си с ксенон е лошо, защото стартиранията на ксенон крушките и баластите става доста по-голямо като брой и скъсява живота им. Наистина ДРЛ е най - културния вариант.
Е те това значи е перфектния вариант! хм...абе жената е с пежо 307...качвам се паля и всичко си свети и нищо повече не се включва или изключва ...голяма гъзария. Е така ми се иска и на гоуфо да стане и до колкото разбирам с това изключване на буксата ще постигна точно този резултат??
ключа на фаровете се сваля за 5 секунди , махни му буксата и пробвай, ако те устройва си свиркай
- ogogin
- Мнения: 397
- Регистриран на: Чет 13 сеп 2007 3:34
- Автомобил: Vw Golf MKV
- Двигател: BWA
- Местоположение: София
Re: Голф mk5, 2008 г, 1.6 - автоматично стартиране на фарове
Остави ключа в позиция включени фарове и не го пипай, като запалиш си се пускат, като изгасиш и извадиш ключа ще изгаснат след някакво време(секунди)
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 88 госта