Здравейте,
От сервиза ми казаха, че остана да сменя семеринга на коляновия вал - всичко друго по мотора е сменено и забележки няма. Въпросът ми е, наложително ли е веднага да направя смяната и има ли риск да стане нещо в периода докато не бъде сменен? След колко изминати километра отсега нататък е редно да се смени?
Отнася се за Golf 4 1.9 TDI 110 к.с.
Благодаря!



Golf 4 1.9 TDI 110 к.с. - смяна семеринг на колянов вал?
-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: Golf 4 1.9 TDI 110 к.с. - смяна семеринг на колянов вал?
Зависи от коя страна на двигателя е.Ако е към агренажа -като го сменяш него е редно да използваш момента да смениш и семеринга
А ако е към кутията ще ти струва доста пари да ти го сменят само него.Тече ли или само капе от време на време?

- radotom
- Модератор
- Мнения: 19713
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf 4 1.9 TDI 110 к.с. - смяна семеринг на колянов вал?
phantom_ написа:Ако е към агренажа -като го сменяш него е редно да използваш момента да смениш и семеринга![]()
Това, разбира се, е вярно, проблема е само, че момента за смяна на ангренажния ремък ще дойде много бързо!

Маслото разлага гумата. Отделно, помага й да преплъзне по металната ролка (не дай си боже да 'изплъзне')
Ако е към съединителя - то той се наплесква, приплъзва, а и маслото ще скапе демпферните тампони.
Тааа... колкото по-скоро се смени - толкова по-добре.
Но това не означава още утре.
... поне в повечето случаи...

Re: Golf 4 1.9 TDI 110 к.с. - смяна семеринг на колянов вал?
Благодаря за бързите отговори!
Абсолютно всичко по мотора е сменено скоро, само това остана да се смени - казаха ми, че трябва да се свали ангренажния ремък и ремонта е 150 лв, а самия семеринг около 50 лв.
Колата я карам от 8 месеца и съм минал 15 000 км, като на 5000 км смених ремъци, ролки и водна помпа. Засега проблеми с мотора няма.

Абсолютно всичко по мотора е сменено скоро, само това остана да се смени - казаха ми, че трябва да се свали ангренажния ремък и ремонта е 150 лв, а самия семеринг около 50 лв.
Колата я карам от 8 месеца и съм минал 15 000 км, като на 5000 км смених ремъци, ролки и водна помпа. Засега проблеми с мотора няма.

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 76 госта