Голф 3 97 г. Комби 101 к.с. Проблем със спукан диск
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: Чет 09 юли 2009 8:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Голф 3 97 г. Комби 101 к.с. Проблем със спукан диск
Колеги, онзи ден смених накладките отпред на Голфетката, беше започнало да чегърта на желязо! Каква беше изненадата, като открих, че само едната накладка е износена, като загледах по внимателно, забелязах, че диска е спукан, двоен вентилиран с ламаринения венец за АВS -а отвътре, моля помогнете, лесно ли се сваля този диск и как, защото като извадих накладките и половината спирачен апарат, диска изобщо не помръдваше, ако някой има снимков материал ще съм му благодарен, а и къде да намеря такъв втора ръка, при италианеца и в Мегапартс няма...
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: Чет 09 юли 2009 8:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Спукан диск
Голфетката е 3-ка, 97г. Комби 101к. с.
- vladovelin
- Мнения: 1323
- Регистриран на: Чет 27 дек 2007 11:18
- Автомобил: Golf3 GTI
- Двигател: 2E 1994
- Местоположение: Пазарджик
Re: Спукан диск
Колега, предният диск е хванат за главината само с едно болтче /+ болтовете на гумата/Развий болтчето с отверка и при свален спирачен апарат трябва да излезе лесно от главината.
Последна промяна от vladovelin на Пон 17 авг 2015 12:53, променено общо 1 път.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 20314
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 3 97 г. Комби 101 к.с. Проблем със спукан диск
Дискът се държи за главината с едно болтче, което се развива с отвертка +.
Ето на тази картинка се вижда болтчето между двете дупки за захващане на джантата:
http://i.ytimg.com/vi/OzH5dJKup-U/maxresdefault.jpg
Имай предвид, че доста често се случва това болтче да е клеясало и се развива доста трудно. Може да се наложи да се ползва ударна отвертка за развиване и тогава има голяма вероятност главата на винта да се скъса.
Когато това се случи, дискът ще падне. По принцип не е проблем да се кара и без него, но трябва внимателно да се монтира джантата, така че да е наместен точно диска. Той по принцип си се държи основно от болтовете на джантата.
Ето на тази картинка се вижда болтчето между двете дупки за захващане на джантата:
http://i.ytimg.com/vi/OzH5dJKup-U/maxresdefault.jpg
Имай предвид, че доста често се случва това болтче да е клеясало и се развива доста трудно. Може да се наложи да се ползва ударна отвертка за развиване и тогава има голяма вероятност главата на винта да се скъса.
Когато това се случи, дискът ще падне. По принцип не е проблем да се кара и без него, но трябва внимателно да се монтира джантата, така че да е наместен точно диска. Той по принцип си се държи основно от болтовете на джантата.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 68 госта