Ето как реших проблемът. Когато вдигаше оборотите , отдолу дето е " човката" дето е закачено жилото ако се пипнеше с пръст и леко се натисне съвсем леко на обратна страна , оборотите се нормализираха.
Свалих филтъра, разглобих всичко до дросела. Проверих маркучите , тънките белите - ок са. Включени са си , ок са. Погледнах и прословутия тампон под монто-то, изглежда ми здрав. Запалих я и я изчаках да загрее и да започне да вижа отново , да се самофорсира. Щом хо направи, така както си беше с разкачен филтър пипнах леко човката и се нормализира. Видях че жилото на газта е надървено, леко го хванах и го бутнах в посока освобождаване и оборотите пак паднаха на нормални. Тогава там дето е жилото има нарязано сигурно 20 резки и е сложена ена като скобичка. Махнах скобата и я сложих с едно прешленче по навън, демек освободих с около 1 мм жилцето да е по хлабаво и оборотите утихнаха. Пръснах с вд40 на няколко места дето видях че има движещи се елемнти( беше доста прахолясъло) . Затворих всичко обратно и пак запалих. Стоя на място докато включи перка - оборотите не мръднаха от 900. Днес ходих на работа, върнах се. Проблема го няма. Оборотите са си на 900. И на газ и на бензин. Ето качвам една снимка, тази скобичка дето я преместих е на жилото в дясно се пада на снимката. Та проблема ми е решен за сега... Днес ако го имаше трябваше да се е проявил на 101%.

Ето сутринта като стигнах на работа бях толкова зарадан че проблемът не се прояви, че й направих селфи в паркинга. Дъртюга ама си я обичам , мама му стара :)
Бетон:
