Проблем с вървежа на Golf 1.8T AGU

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
pnkolev89
Мнения: 45
Регистриран на: Нед 04 авг 2013 19:56
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8 20V ADR
Местоположение: Stara Zagora

Проблем с вървежа на Golf 1.8T AGU

Мнениеот pnkolev89 » Съб 26 сеп 2015 16:46


Здравейте колеги. От скоро отново съм с VW. Колата е Голф 1.8Т с чип и газ Фобос. На бензин прекъсва основно при високи обороти, а на газ придърпва при тръгване, върви доста и на около 5к оборота забива. Това не винаги го прави. На бензин също. Закачана е на Ваг Ком, Аутоком и Бош. Вързва се и в повечето случаи се разпада връзката. Показва грешка в ламбдасондата и я чисти. Катализатора е отстранен. Картерната вентилация е изведена навън. Проверени са бубините и свещите, турбопътищата, дросела, вакумите и инсталацията до колкото ми беше по възможностите. Бубините са тествани с уред и са в норма, на свещите им скъсихме разстоянието, гуфрето след дебитомера имаше дупчица(вече изолирана), блоуофа е сменен( защото не работеше) с друг(не е стоков), имаше един оголен кабел на едната букса на датчика на филтърната кутия (предполагам за темп. на въздуха) който изолирах, дросела е чист и теста с капачката на маслото премина успешно. И на газанализатор я закачихме, и излиза богата смес и на газ и на бензин, което е нормално за кола с чип. Пробвах да карам с изключен дебитомер и клапана който командва турбото - след изключването на едното и другото промяна нямаше. Турбото не съм го мерил как надува, но се чува винаги, без значение дали е решила да върви или не върви. Каквато и нередност да открия се отстранява, но без промяна. Единствените непроверени неща останаха ламбдасонда, клапана който е на самата турбина(стария собственик каза че било от него това, въпреки че много ме съмнява да е от това) бензинова помпа(но според газанализатора сместа е богата) и евентуално някой кабел ако ми е убегнал. И газта я закачахме - всичко е в норма поне на място. Моите съмнения са за дебитомер, ламбдасонда, клапана който командва турбото и евентуално не изключвам като вариант газовата да ебава ЕКУ-то. Някакви идеи или сходни преживявания? И възможно ли е ламбдата да ебава всичко понеже др грешки не изписва?




Потребителски аватар
nuri_3556
Мнения: 790
Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
Автомобил: Golf 3+golf 4
Двигател: AEK 1995+AGU 250+
Местоположение: Устина
Контакти:

Re: Проблем с вървежа на Golf 1.8T AGU

Мнениеот nuri_3556 » Съб 26 сеп 2015 18:50


Виж като настъпиш до около 6500-7000 оборота дебитомера колко гр. ще удари.Сложе един бууст метър и гледай какво става.


Потребителски аватар
pnkolev89
Мнения: 45
Регистриран на: Нед 04 авг 2013 19:56
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8 20V ADR
Местоположение: Stara Zagora

Re: Проблем с вървежа на Golf 1.8T AGU

Мнениеот pnkolev89 » Чет 08 окт 2015 17:41


Голям филм с тоя голф. Преди седмица ме остави на пътя. Мисляхме че е от датчик на колянов вал проблема, но уви. След закачане на диагностика влиза във всички системи с изключение на двигателя. Оказа се компютър. Сега вече се закача но връзката се разпада. Така беше и преди да спре да пали. Оказа се че инсталацията за ЕКУ-то минава през таблото и от там връзката е нестабилна, понеже има и проблем с таблото. Сега търсим и табло, и евентуално обучаване....Шибани шваби как може да го измислят толкова сложно?! Хиляда вида части, всичко трябва да се обучава....Отвратителен автомобил.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], moreg и 69 госта