


Голф 4 1.8T AGU Датчик колянов вал
- pnkolev89
- Мнения: 45
- Регистриран на: Нед 04 авг 2013 19:56
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8 20V ADR
- Местоположение: Stara Zagora
Голф 4 1.8T AGU Датчик колянов вал
Здравейте колеги. Вчера гоуфу ме остави на пътя. Двигателя е 1.8T AGU. Първо изгасна и после запали. После палеше само след откачане на акумулатора, минавам 1-2км. и гасне и накрая тотално спря да пали. Къде се намира тоя датчик на коляновия вал? Знам че от него спират да палят. Търсих го при ремъците, но там няма такъв.
- SpeeDLine
- Мнения: 916
- Регистриран на: Съб 01 юли 2006 14:27
- Автомобил: Audi A3 1.8T
- Двигател: AGU 1998
- Местоположение: Самоков
Re: Голф 4 1.8T AGU Датчик колянов вал
Качи на канал, откъм скоростите отпред на блока е.
Re: Голф 4 1.8T AGU Датчик колянов вал
Моят двигател е AUS и мога да кажа че смяната му отне около 4 часа и трима човека се редуваха. Датчика се намира между двигателя и скоростите откъм купето в някаква дупка и работеха с огледала понеже нямаха пряк достъп и видимост до него. На майстора толкова му бе писнало че бе на крачка от свалянето на цялото окачване. В сервиза имаше и един свален двигател от голф но на него датчика беше по-удобен за смяна.
- SpeeDLine
- Мнения: 916
- Регистриран на: Съб 01 юли 2006 14:27
- Автомобил: Audi A3 1.8T
- Двигател: AGU 1998
- Местоположение: Самоков
Re: Голф 4 1.8T AGU Датчик колянов вал
На AGU е леснодостъпен. Дано е от него, според мен е редно да проверите на диагностика.
- Skruji
- Мнения: 1150
- Регистриран на: Пет 11 май 2007 16:40
- Автомобил: Golf 6 Variant
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Голф 4 1.8T AGU Датчик колянов вал
Колега скоро имах подобен проблем, колата не е с AGU мотор, Голф 4 1.6 APF e, но нищо чудно решението да е толкова просто като при мен. Смених датчик на колянов вал, бобина, свещи и проблемът си остана, а именно да пали когато си поиска. Студена ли е няма проблем, загрее ли започва да не пали, вадя някоя свещ въртя и няма искра. Свалям акумулатора, чакам малко, закачам и пали като от завода.
Та какво се оказа, скапан акумулатор, след смяната му проблемът изчезна.
Стартера си върти супер, обаче при завъртане напрежението на акумулатора падаше до 8-9 V и това най-вероятно не беше достатъчно на електрониката да работи като хората.
Пробвай с друг акумулатор, примерно на заем от приятел.
Та какво се оказа, скапан акумулатор, след смяната му проблемът изчезна.
Стартера си върти супер, обаче при завъртане напрежението на акумулатора падаше до 8-9 V и това най-вероятно не беше достатъчно на електрониката да работи като хората.
Пробвай с друг акумулатор, примерно на заем от приятел.
- pnkolev89
- Мнения: 45
- Регистриран на: Нед 04 авг 2013 19:56
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8 20V ADR
- Местоположение: Stara Zagora
Re: Голф 4 1.8T AGU Датчик колянов вал
Решението се оказа, че никак не е просто. Оказа се че ЕКУ-то и таблото са заминали. ЕКУ намерихме сега остава табло. Оказа се, че не можем да я закачим или по-точно закача се много трудно и в повечето случаи връзката се разпада заради таблото. Всичко минава през него. Филма продължава с обучаване на еку и табло ....отвратителен автомобил.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта