лампичката на маслото

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
DimoNN
Мнения: 1055
Регистриран на: Вто 17 апр 2007 21:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

лампичката на маслото

Мнениеот DimoNN » Сря 25 апр 2007 20:51


искам да ви питам понеже май ми се струва че на 3ката която имах лампичката за маслото гаснеше след като запаля автомобила (т.е. като го запаля хвърля масло на датчика и лампичката загасва).. на 4ката обаче лампичката изгасва заедно с другите (за вода и не знам си какво друго) така ли трябва да е?




Потребителски аватар
DEKSTAR
Мнения: 840
Регистриран на: Сря 14 дек 2005 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот DEKSTAR » Чет 26 апр 2007 12:05


Колега само малко да те поправя при Голф 3 лампата загасва когато трябва да напълни с масло магистралата и да достигне необходимото налягане в системата.За голф 4 не съм запознат нека по компетентните да се изкажат.


Потребителски аватар
SBobi
Мнения: 218
Регистриран на: Чет 29 мар 2007 18:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София. Аudi A3 AHF 110hp

Мнениеот SBobi » Чет 26 апр 2007 18:02


за голф3 тва си е нормално и при мен е така докато качи маслото мигва няколко пъти след запалването, но предполагам че при 4-ката няма да е така почти сигурно би трябвало веднага да изгасне!!!


Потребителски аватар
IvanMan
джедай
джедай
Мнения: 10432
Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
Двигател: CRLB
Местоположение: София

Мнениеот IvanMan » Чет 26 апр 2007 18:24


а просто може да е свързана към лампата на алтернатора, това се прави когато има проблем със налягането на маслото в двигателя. съветвам те да провериш.


Потребителски аватар
DEKSTAR
Мнения: 840
Регистриран на: Сря 14 дек 2005 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот DEKSTAR » Чет 26 апр 2007 22:55


handycam написа:а просто може да е свързана към лампата на алтернатора, това се прави когато има проблем със налягането на маслото в двигателя. съветвам те да провериш.


И аз това си мислех,защото много търговци го правят този номер за да скрият проблем с мазителната система.Отиди в някой сервиз да ти замерят наляганията на маслото при ниски обороти и при 2000RPM при студен и топъл двигател/някъде имаше тема с точно посочените налягания на маслото/.За да знаеш имали причина да се притесняваш.
Успех! :wink:


TOKAMAK_SS
Мнения: 14
Регистриран на: Съб 28 апр 2007 7:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Дупница

Мнениеот TOKAMAK_SS » Съб 28 апр 2007 8:14


И си провери какъв термостат имаш в колата. За втори път ми се случва кола нов внос бензин ( Jetta и Golf 3) да пристигнат с термостати за дизел. А те са с по висока температура. И отворените търговци дето искат само да продават или те убеждават че тези модели така си работят на около 100 градуса или презакачат лампичките. А като е по висока температурата и ново масло да сложиш на завой или в стръмно ще ти светва. Налягане има в началото и като не знаят къде да търсят се получава проблема. Мпоже да е смешно но карах 3-ката 3 месеца на около 100 градуса докато се усетим къде е проблема. Добре че удържа.


Потребителски аватар
DimoNN
Мнения: 1055
Регистриран на: Вто 17 апр 2007 21:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DimoNN » Чет 10 май 2007 19:13


щом загрее колата цепи 90 градуса независимо как я карам (на 1ва 2ра по баир примерно или на магистрала) така че не е от термостат и т.н... може би трябва да ида да и видят налягането на маслото в сервиз... но все пак искам да чуя някой с Г4 как е при него?


Потребителски аватар
Ronin
Мнения: 1025
Регистриран на: Съб 10 юни 2006 16:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив Kia ceed 16V 109 к.с
Контакти:

Мнениеот Ronin » Чет 10 май 2007 23:46


Тея магарии с лампичките се правят почти масово ..особено за еарбеците дано да не си попаднал на такъв случай



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 65 госта