В последно време забелязах, че казанчето за антифриза все си седи влажно и вчера реших да проверя клапата на капачката и ... без да искам я скърших

(ех този фитнес)

После ми се наложи да покарам и когато спрях и изгасих колата, започна да балбука и да пуши отпред. Странното е, че не стана в движение, а когато изгасих!?

Налях антифриз и повече не ми направи тази магария. Не прави мехурчета, не са твърди маркучите, но антифриза в казанчето седи леко тъмен и омаслен

Горния маркуч на радиатора седи топъл, а долния студен. Явно термостата не отваря и затова качва налягане!? gruebel Дали съм само за смяна на термостат или е вече късно? Много съм се зачудил какво да правя, че и без това съм за смяна на ангренажен ремък и масълце. Да не ги сменя и после хоп... дай сега да шлайфаме главата.

Какво е вашето мнение?