golf Mk4 1998 AHW: Гасне при освобождаване на свободна?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
gerrard
Мнения: 40
Регистриран на: Нед 24 окт 2010 20:05
Автомобил:
Двигател:

golf Mk4 1998 AHW: Гасне при освобождаване на свободна?

Мнениеот gerrard » Пон 14 мар 2016 20:32


Проблемът е следния:колата гасне от много скоро след направен ремонт на стартера.Когато освободя от скорост преди да включа 3,4 или 5 скорост и гасне при натискане на съединител.Оборотите при превключване падат до 700/ 800.Преди 5г.смених дроселовата клапа,взех чисто нова.Моторът е 1.4 16v.Дайте мнения!




Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1492
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: golf Mk4 1998 AHW: Гасне при освобождаване на свободна?

Мнениеот freelancer » Вто 15 мар 2016 8:22


Това е половския мотор колега. Предразположен е към гаснене.
Борих се дълго с подобно гаснене и накрая го реших, така, че имам голям опит. :mhihi
Имаш ли кабел, ваг-ком?
Моят двигател е с 8 клапана, но разликите не са много големи.
Много малко неизмерен въздух от мап сензора му трябва за да гасне този мотор.
Стартера няма нищо общо с гасненето.
Адаптирана ли ти е дросел клапата? Чистил ли си я скоро? ЕГР клапана работи ли?
Трябва да я закачиш на ваг-ком, купи си един кабел, там ще покаже дали смуче неизмерен въздух, който бърка дросел клапата. Ще видиш какви грешки ти дава.
Ако се адптира дросел клапата най-вероятно е наред. Без кабел е трудна работа, може само да гадаем какво се случва, при мен беше бедна смес от един клапан преди дросела, ти обаче си с ЕГР, може да е пробит и да смуче въздух от там.
Може да смуче въздух от О - пръстените на всмукателния колектор, вакуумите по картерната вентилация, сервото, маркуча се цепи, огледай го от всмукателния колектор до сервоусилвателя, евап клапанчето може да е забило отворено, този на канистъра, извади му маркуча и духни да видиш дали е затворено при изгасен двигател.
Гледат се адаптациите и какви грешки ти дава.
Данните от ламбда сондата, първата, регулиращата веднага показват каква е сместа, бедна или богата и от там се тръси причината за проблема.
Може да дърпа въздух и от уплътнението под дросел клапата.
Като за начало си купи кабел или пробвай тези неща, които съм ти писал по горе, ако си вземеш кабел може да ми пишеш на лични, да ти кажа какво да гледаш, ако решиш може и да почетеш в сайта на производителите на ваг-ком, Рос Тех и да се справиш сам.
Успех! :th_up



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 101 госта