


Голф 1.8, трудно палене на студено
Голф 1.8, трудно палене на студено
Здравейте на всички,имам проблем със служебната кола Фолксваген голф 3 комби 1.8,когато е студена пали много трудно,но загрее ли няма проблем,понеже никога не съм карал Голф,съм пълен невежа относно автомобила,моля за помощ.
Предварително благодаря за съветите.
Поздрави.
Предварително благодаря за съветите.
Поздрави.
- Ivo 1983
- Мнения: 502
- Регистриран на: Вто 06 дек 2011 12:02
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Враца
Re: Голф 1.8, трудно палене на студено
На тройника - отпред дето е на двигателя.
Re: Голф 1.8, трудно палене на студено
i.e.i написа:Пробвай с откачен t датчик
Откачих го и сега пали от четвърт.Благодаря за съвета колега.
- stefarata
- Мнения: 1907
- Регистриран на: Нед 13 сеп 2009 10:56
- Автомобил: Ford S Max MK1
- Двигател: TDCI
- Местоположение: Карнобат
Re: Голф 1.8, трудно палене на студено
Да не забравиш да го смениш, не е скъп, пък без него не си е работа
Re: Голф 1.8, трудно палене на студено
stefarata написа:Да не забравиш да го смениш, не е скъп, пък без него не си е работа
Работи си добре,само понякога като загрее сама си дига оборотите,пък и колата е служебна...А да попитам защо без него не си е работа???Естественно ,че щом са го сложили значи върши някаква работа.
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф 1.8, трудно палене на студено
skype68 написа:А да попитам защо без него не си е работа???
С откачен температурен датчик ще палиш и ще се движиш. Колата обаче направо се дави в гориво и разхода ти се качва. Датчикът е отговорен за това да казва на компютъра кога колата е студена, а когато той си мисли, че колата е студена, настройва сместа като по-богата. Най-лошото е, че при загряла кола като я изгасиш и опиташ да запалиш след 10минути примерно, докато колата още е топла, направо не иска да си пали, дави се. Сменете го - 8-9лв е.
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: Голф 1.8, трудно палене на студено
инжектопляктор написа:skype68 написа:А да попитам защо без него не си е работа???
С откачен температурен датчик ще палиш и ще се движиш. Колата обаче направо се дави в гориво и разхода ти се качва. Датчикът е отговорен за това да казва на компютъра кога колата е студена, а когато той си мисли, че колата е студена, настройва сместа като по-богата. Най-лошото е, че при загряла кола като я изгасиш и опиташ да запалиш след 10минути примерно, докато колата още е топла, направо не иска да си пали, дави се. Сменете го - 8-9лв е.
25 лв полументе и около 65 лв.оригинален.
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф 1.8, трудно палене на студено
joker написа:25 лв полументе
Като ти казвам 8лв, значи 8лв. Купих си го за толкова моят и работи. Не казвам, че не менте, но работи. То точно "оригинален" с немска маркировка ми прави въртели. Знаеш ли какво има в тоя датчик? Има 2 термистора. Според теб дали струват 60лв, заедно с кутийката?
- Milenkatara
- Мнения: 470
- Регистриран на: Нед 27 юни 2010 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф 1.8, трудно палене на студено
Да определено струват 65лв. Моя го взех от Порше и съм доволен. Не пробутвай мнението ти, че ментето от 8лв ще е със същото качество като този !!! В някой добър сервиз ако отидеш всеки ще ти каже да си купиш оригинален датчик !!! Така ,че филмите с 2-та терморезистора не ги набутвайте на хората. Също е много важно какъв пръстен като цвят ще вземеш за твоята кола. Жълтия пръстен вече е СИН !
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф 1.8, трудно палене на студено
Milenkatara написа:Да определено струват 65лв.
Значи датчика за 8лв да изкара 4 пъти по-малко време от твоят за 65лв и да сменя 4 броя, докато ти караш с един - пак аз съм на далавера. Да, сложил съм част заместител и не виждам за 2 резистора защо да давам 65лв. И на мене точно оригиналният се издъни с хубавите оригинални щампи, та заради него се вкарах в такива филми, че...
А и дори и да е менте(въпреки че го проверих) и да почне да прави проблеми, не е критичен за безопасността или движението на колата, така че да давам торба пари за оригинален. И да го няма, колата пак пали и върви. Но със значително по-висок разход на гориво. Тоест, колата няма да те остави на пътя заради него.


- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: Голф 1.8, трудно палене на студено
Колега не давай неразумни съвети!Не забравяй,че ментето показва далеч от реалната температура....като си прегрееш ДВГ цената излиза доста солена...нервите отделно!Важно е откъде ще си купиш датчика....колегата точно е написал,че е от "Порше"...моят също е оттам.....и отдавна(6 г) съм забравил за проблеми с него...
Апропо със спестени 50 лв колко ще забогатееш?....3л. ракия?
Апропо със спестени 50 лв колко ще забогатееш?....3л. ракия?
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Голф 1.8, трудно палене на студено
Силно се съмнявам в качеството на оригинални части за отдавна излезли от производство автомобили. Наскоро разглобих 2 термостата за Поло 6N1 1,4 бензин, единият оригинален от запасите на Вермах... - пардон, складовете на Фолксваген, а другия най-обикновена евтинийка. Външно имат разлика, тялото не единия е доста по-добре направено. Термоампулата, обаче, е ЕДНАКВА на двата, еднакви са следите от обработка и завалцовка, от една поточна линия са излезли.
Та така...
Та така...
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф 1.8, трудно палене на студено
joker написа:като си прегрееш ДВГ цената излиза доста солена...нервите отделно!
Не мога да прегрея колата, защото на мене датчика на тройника ми е само за информация за ECU-то и таблото. Защото мога да разбера дали е неизправен, като прочета датчиците на газовото, което е инжекцион - то пак мери температурата на антифриза за себе си. И трето - на радиатора има друг самостоятелен датчик за вентилатора. Независимо какво показва на таблото и ECU-то, ако почне да загрява, вентилаторът се пуска. Не на последно място - ако датчикът показва действително неточно, ще се видиш в чудо - колата или ще се дави или няма да може да запали. Моят датчик оригинален, щампи, чудеса - немски надписи. Меря го с мултимера - ОК. Слагам го на колата, като си зех VAG-COM кабела, гледам че компютъра на колата вижда датчика, че мери 120градуса, като колата я има 20, я няма. И няма палене. Толкова за оригиналните датчици.
Тоя датчик е толкова критична част, колкото радиото, тонколоната на кората или антената за радиото. И с него и без него пак се движиш. Той е важен най-вече за разхода на колата. По него компютъра знае кога да обогатява сместа, да пуска повече гориво - когато колата е студена. Ако го няма, винаги обогатява, с което разходът скача.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта