


размер за лагер на климатик?-РЕШЕН
- bulaki
- Мнения: 750
- Регистриран на: Нед 12 ное 2006 14:41
- Автомобил: VW Passat B8 variant Hight Line
- Двигател:
- Местоположение: София,кв. Горубляне, ул. Лазар Плачков 10
- Контакти:
размер за лагер на климатик?-РЕШЕН
Здравейте колеги,искам да ви попитам дали някой знае размера на лагера ,на шайбата ,по която върви пистовият ремък на компресора за климатика,защото се е разбил и когато купих колата беше в багажника?Не знам колко време е стоял там,но имаше ръжда по шайбата,а като се погледне през дупките за маркучите се вижда някаква зелено-жълта течност приличаща на някакво масло.Нека се изкажат всички,които имат някаква информация по въпроса
Последна промяна от bulaki на Пет 27 апр 2007 14:43, променено общо 1 път.
- bulaki
- Мнения: 750
- Регистриран на: Нед 12 ное 2006 14:41
- Автомобил: VW Passat B8 variant Hight Line
- Двигател:
- Местоположение: София,кв. Горубляне, ул. Лазар Плачков 10
- Контакти:
ами двете дупки отзад на компресора,може би са за входящ и изходящ маркуч,не съм запознат точно с тези работи,а иначе при завъртане на ексцентрика вътрешните лагери не изглеждат разбити,защото при въртене няма луфт.Сигурно ще ме попиташ "Как разбра?",просто този външният е доста разбрицан и като се хване шайбата да не мърда и се завърти ексцентрика няма /поне не се забелязват/ луфтове
- K22
- Мнения: 1978
- Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
- Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
- Двигател: 2200 Д 2005
- Местоположение: Плевен
На ФВ първо отказват екстрите.Повечето хора само дозареждат фреон при хладилни техници
, а е необходимо периодично да се слага и от това масло което ти виждаш вътре. Вътрешните лагери може и да са здрави , ама има едни аксиални буталца които може да са заминали....След като купих колата моя климатроник външно беше перфектен, системата не изпускаше фреон, ама компресора не правеше налягане:shock Решението:150лева за нов-втора употреба +150 за ремонт и всичко е ОК.
Приготви пачката и отивай на майстор

Приготви пачката и отивай на майстор

- didkoltd
- Мнения: 1410
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 22:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Казанлък/Ст.Загора
Колега имай в предвид , че ако не са затапени мъркучите след като е свален компресора в системата е попаднала влага и всичко е заминало по дяволите,освен това не знам как е свален компресора и са зацепени другите неща,при мен на Джетата на компресора ми е зацепен генератора и ако го няма него нямам и генератор,освен това и самото съосие на шайбите е направено така така че при теб явно е барано майсторски и няма да се разминеш само с един лагер както си мислиш , проблема ще е по-голям поне според мен.Отиди на майстор да ти направи една диагностика на компресора да го отвори и да ти каже какво му е състоянието както и на цялата система.На темата за лагера трябва да се разглоби шайбата и да се види какъв му е размера слагат се поне 3 вида лагери на моя цената беше около 35-40 лв само лагера труда още 20 и фреона още 50 че и повече от тази цена тръгваш като сигурна ,другите неща ако излезнат + тях.Ако проблема се окаже голям имам всичко за климатик обади се ще се разберем нещо !Успех! 

- bobcho
- Мнения: 2230
- Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Монтана
Както са написали колегите по-горе лагера може да се смени и струва между 30 и 50 лв.Сваля се стария лагер и се гледа, поръчва и така.Лятото поръчвах такъв за един компресор - казаха ми само с поръчка и е японски.
Зеления цвят на маслото се получава от боя, която се слага в него за да може да се открият бъдещи течове по системата (боята свети на УВ светлина )
Зеления цвят на маслото се получава от боя, която се слага в него за да може да се открият бъдещи течове по системата (боята свети на УВ светлина )
- bulaki
- Мнения: 750
- Регистриран на: Нед 12 ное 2006 14:41
- Автомобил: VW Passat B8 variant Hight Line
- Двигател:
- Местоположение: София,кв. Горубляне, ул. Лазар Плачков 10
- Контакти:
didkoltd написа:Колега имай в предвид , че ако не са затапени мъркучите след като е свален компресора в системата е попаднала влага и всичко е заминало по дяволите,освен това не знам как е свален компресора и са зацепени другите неща
ами като гледам на маркучите има навит изолирбанд,но не съм го махал да видя дали има и други тапи под него.Колкото до зацепването е сложена оптегателна ролка на пидтовия ремък,а той е сменен с по-къс,като на тия без климатик.Дай някакъв телефон за връзка евентоално да се чуем ако проблема се окаже голям и ако реша да го правя,ако си го карам така може и въобще да не слагам друг,но това в последствие ще се разбере,зависи как ще сме с паричките
- bulaki
- Мнения: 750
- Регистриран на: Нед 12 ное 2006 14:41
- Автомобил: VW Passat B8 variant Hight Line
- Двигател:
- Местоположение: София,кв. Горубляне, ул. Лазар Плачков 10
- Контакти:
Ами то, някаква кака го е карала преди мен и ми се сртува,че не е искала да набива пари по колата,а е искала само да се вози,но може и да греша,а проблема да е сериозен.Все пак ше отида да го преслушат,за да видя какво е положението.Искам да попитам Ваското1 дали се занимава с такива работи и ако може да помогне ще отида при него,защото съм слушал добри отзиви за него,като майстор?А аз телефона му ще го взема от "сервиза"
- bulaki
- Мнения: 750
- Регистриран на: Нед 12 ное 2006 14:41
- Автомобил: VW Passat B8 variant Hight Line
- Двигател:
- Местоположение: София,кв. Горубляне, ул. Лазар Плачков 10
- Контакти:
Здравейте колеги,проблема с моя климатик до утре ще се разреши.Днес ходих да го оставя да се прави при майстор и проблема наистина се оказа големичък:
1.смяна на лагера
2.нова намотка на електромагнита
3.съединител-щото моя го прецаках
4.капак за задната страна на климатика(дето влизат маркучите)
5.стойка и някакъв болт за напасване на компресора(щото оригиналните са ги затрили)
6.пълнене с фреон
Това всичкото до тук ми струва 220 лв.+ утре ще докарат и филтъра за фреона, който срува 85 лв. с поръчка от Пловдив и след това колата трябва да запее с вече направеният климатик.Като го пусна утре ще пиша,за да се похваля
1.смяна на лагера
2.нова намотка на електромагнита
3.съединител-щото моя го прецаках
4.капак за задната страна на климатика(дето влизат маркучите)
5.стойка и някакъв болт за напасване на компресора(щото оригиналните са ги затрили)
6.пълнене с фреон
Това всичкото до тук ми струва 220 лв.+ утре ще докарат и филтъра за фреона, който срува 85 лв. с поръчка от Пловдив и след това колата трябва да запее с вече направеният климатик.Като го пусна утре ще пиша,за да се похваля
- bulaki
- Мнения: 750
- Регистриран на: Нед 12 ное 2006 14:41
- Автомобил: VW Passat B8 variant Hight Line
- Двигател:
- Местоположение: София,кв. Горубляне, ул. Лазар Плачков 10
- Контакти:
Здравейте колеги,искам да се похваля за вече работещият климатик на Голф-чето ми
,много се кефа на него,особено като работи вече след толкова обикаляне и висене при майстора.
Благодаря на всички колеги, които дадоха мнение по този мой проблем
и дано не се случва на никой с климатика това което се случи с мене.
За това ви призовавам да си наглеждате редовно тази екстра на своите колици!

Благодаря на всички колеги, които дадоха мнение по този мой проблем

За това ви призовавам да си наглеждате редовно тази екстра на своите колици!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], Краси брест и 97 госта