размер за лагер на климатик?-РЕШЕН
- bulaki
- Мнения: 750
- Регистриран на: Нед 12 ное 2006 14:41
- Автомобил: VW Passat B8 variant Hight Line
- Двигател:
- Местоположение: София,кв. Горубляне, ул. Лазар Плачков 10
- Контакти:
размер за лагер на климатик?-РЕШЕН
Здравейте колеги,искам да ви попитам дали някой знае размера на лагера ,на шайбата ,по която върви пистовият ремък на компресора за климатика,защото се е разбил и когато купих колата беше в багажника?Не знам колко време е стоял там,но имаше ръжда по шайбата,а като се погледне през дупките за маркучите се вижда някаква зелено-жълта течност приличаща на някакво масло.Нека се изкажат всички,които имат някаква информация по въпроса
Последна промяна от bulaki на Пет 27 апр 2007 14:43, променено общо 1 път.
- bulaki
- Мнения: 750
- Регистриран на: Нед 12 ное 2006 14:41
- Автомобил: VW Passat B8 variant Hight Line
- Двигател:
- Местоположение: София,кв. Горубляне, ул. Лазар Плачков 10
- Контакти:
ами двете дупки отзад на компресора,може би са за входящ и изходящ маркуч,не съм запознат точно с тези работи,а иначе при завъртане на ексцентрика вътрешните лагери не изглеждат разбити,защото при въртене няма луфт.Сигурно ще ме попиташ "Как разбра?",просто този външният е доста разбрицан и като се хване шайбата да не мърда и се завърти ексцентрика няма /поне не се забелязват/ луфтове
- K22
- Мнения: 1978
- Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
- Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
- Двигател: 2200 Д 2005
- Местоположение: Плевен
На ФВ първо отказват екстрите.Повечето хора само дозареждат фреон при хладилни техници
, а е необходимо периодично да се слага и от това масло което ти виждаш вътре. Вътрешните лагери може и да са здрави , ама има едни аксиални буталца които може да са заминали....След като купих колата моя климатроник външно беше перфектен, системата не изпускаше фреон, ама компресора не правеше налягане:shock Решението:150лева за нов-втора употреба +150 за ремонт и всичко е ОК.
Приготви пачката и отивай на майстор
Приготви пачката и отивай на майстор

- didkoltd
- Мнения: 1410
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 22:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Казанлък/Ст.Загора
Колега имай в предвид , че ако не са затапени мъркучите след като е свален компресора в системата е попаднала влага и всичко е заминало по дяволите,освен това не знам как е свален компресора и са зацепени другите неща,при мен на Джетата на компресора ми е зацепен генератора и ако го няма него нямам и генератор,освен това и самото съосие на шайбите е направено така така че при теб явно е барано майсторски и няма да се разминеш само с един лагер както си мислиш , проблема ще е по-голям поне според мен.Отиди на майстор да ти направи една диагностика на компресора да го отвори и да ти каже какво му е състоянието както и на цялата система.На темата за лагера трябва да се разглоби шайбата и да се види какъв му е размера слагат се поне 3 вида лагери на моя цената беше около 35-40 лв само лагера труда още 20 и фреона още 50 че и повече от тази цена тръгваш като сигурна ,другите неща ако излезнат + тях.Ако проблема се окаже голям имам всичко за климатик обади се ще се разберем нещо !Успех! 
- bobcho
- Мнения: 2230
- Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Монтана
Както са написали колегите по-горе лагера може да се смени и струва между 30 и 50 лв.Сваля се стария лагер и се гледа, поръчва и така.Лятото поръчвах такъв за един компресор - казаха ми само с поръчка и е японски.
Зеления цвят на маслото се получава от боя, която се слага в него за да може да се открият бъдещи течове по системата (боята свети на УВ светлина )
Зеления цвят на маслото се получава от боя, която се слага в него за да може да се открият бъдещи течове по системата (боята свети на УВ светлина )
- bulaki
- Мнения: 750
- Регистриран на: Нед 12 ное 2006 14:41
- Автомобил: VW Passat B8 variant Hight Line
- Двигател:
- Местоположение: София,кв. Горубляне, ул. Лазар Плачков 10
- Контакти:
didkoltd написа:Колега имай в предвид , че ако не са затапени мъркучите след като е свален компресора в системата е попаднала влага и всичко е заминало по дяволите,освен това не знам как е свален компресора и са зацепени другите неща
ами като гледам на маркучите има навит изолирбанд,но не съм го махал да видя дали има и други тапи под него.Колкото до зацепването е сложена оптегателна ролка на пидтовия ремък,а той е сменен с по-къс,като на тия без климатик.Дай някакъв телефон за връзка евентоално да се чуем ако проблема се окаже голям и ако реша да го правя,ако си го карам така може и въобще да не слагам друг,но това в последствие ще се разбере,зависи как ще сме с паричките
- bulaki
- Мнения: 750
- Регистриран на: Нед 12 ное 2006 14:41
- Автомобил: VW Passat B8 variant Hight Line
- Двигател:
- Местоположение: София,кв. Горубляне, ул. Лазар Плачков 10
- Контакти:
Ами то, някаква кака го е карала преди мен и ми се сртува,че не е искала да набива пари по колата,а е искала само да се вози,но може и да греша,а проблема да е сериозен.Все пак ше отида да го преслушат,за да видя какво е положението.Искам да попитам Ваското1 дали се занимава с такива работи и ако може да помогне ще отида при него,защото съм слушал добри отзиви за него,като майстор?А аз телефона му ще го взема от "сервиза"
- bulaki
- Мнения: 750
- Регистриран на: Нед 12 ное 2006 14:41
- Автомобил: VW Passat B8 variant Hight Line
- Двигател:
- Местоположение: София,кв. Горубляне, ул. Лазар Плачков 10
- Контакти:
Здравейте колеги,проблема с моя климатик до утре ще се разреши.Днес ходих да го оставя да се прави при майстор и проблема наистина се оказа големичък:
1.смяна на лагера
2.нова намотка на електромагнита
3.съединител-щото моя го прецаках
4.капак за задната страна на климатика(дето влизат маркучите)
5.стойка и някакъв болт за напасване на компресора(щото оригиналните са ги затрили)
6.пълнене с фреон
Това всичкото до тук ми струва 220 лв.+ утре ще докарат и филтъра за фреона, който срува 85 лв. с поръчка от Пловдив и след това колата трябва да запее с вече направеният климатик.Като го пусна утре ще пиша,за да се похваля
1.смяна на лагера
2.нова намотка на електромагнита
3.съединител-щото моя го прецаках
4.капак за задната страна на климатика(дето влизат маркучите)
5.стойка и някакъв болт за напасване на компресора(щото оригиналните са ги затрили)
6.пълнене с фреон
Това всичкото до тук ми струва 220 лв.+ утре ще докарат и филтъра за фреона, който срува 85 лв. с поръчка от Пловдив и след това колата трябва да запее с вече направеният климатик.Като го пусна утре ще пиша,за да се похваля
- bulaki
- Мнения: 750
- Регистриран на: Нед 12 ное 2006 14:41
- Автомобил: VW Passat B8 variant Hight Line
- Двигател:
- Местоположение: София,кв. Горубляне, ул. Лазар Плачков 10
- Контакти:
Здравейте колеги,искам да се похваля за вече работещият климатик на Голф-чето ми
,много се кефа на него,особено като работи вече след толкова обикаляне и висене при майстора.
Благодаря на всички колеги, които дадоха мнение по този мой проблем
и дано не се случва на никой с климатика това което се случи с мене.
За това ви призовавам да си наглеждате редовно тази екстра на своите колици!
Благодаря на всички колеги, които дадоха мнение по този мой проблем
и дано не се случва на никой с климатика това което се случи с мене.
За това ви призовавам да си наглеждате редовно тази екстра на своите колици!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 73 госта