Здравейте,
от някъде имам теч на антифриз. Почти сигурен съм че е от парното понеже с настъпването на пролетта проблема изчезна, а сега когато застудя и почнах да пускам парно пак почна да ми намалява течността. От къде мога да отворя и да видя какво става с радиатора за парното, и къде точно се намират маркучите отиващи към него.
Благодаря !



Голф 4 1.6 105 к.с. 2000 г. - Теч на антифриз
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: теч на антифриз голф 4 1,6 105к 2000г.
Един такъв въпрос - защо смяташ, че когато не пускаш парното, антифриза не минава през радиаторчето за парното?
При този автомобил, антифриза винаги си минава през радиатора и дали е пролет, лято, есен, зима и дали пускаш топлото или не, ако тече там, ще си тече винаги. Не можеш да видиш радиатора, без да свалиш таблото на колата, ама ако теча е от него, ще ти прави локвички в краката на шофьора и на пасажера и ще ти омазнява челното стъкло, когато го пускаш да духа там, все симптоми, за които не си споменал.
Предвид, че през лятото не е текло, 99% проблема ти е в някоя пластмасова част (по този автомобил има изобилие от такива). От студа пластмасата си влошава качествата, както и гумата, която е между нея и метала и теча е налице. Преди да ровиш под таблото, огледай всичко отпред внимателно - водния радиатор, фланците за антифриза, бързите връзки към радиаторчето на парното, водната помпа и т.н. Ако не откриеш проблем отпред, изчакай да се появи някой от белезите за радиаторче на парно - локвите в купето или омазняването на прозореца и тогава отхлупвай за смяна.
Маркучите, които отиват към него са единствените, които влизат от двигателния отсег през преградата на коша, към купето. Те са горе-долу по средата на колата, горе високо и като седиш срещу колата, се падат в ляво от сервоусилвателя за спирачките. Общо взето не можеш да ги объркаш. Предвид, че Голф-а ти е 2000-та година, би трябвало маркучте да са накрая си с бърза връзка и да се щракат към фланеците на радиаторчето. Ако си със стария вариант радиаторче, маркучите се закачат направо на щуцерите на радиаторчето и отгоре имат по една скоба.

При този автомобил, антифриза винаги си минава през радиатора и дали е пролет, лято, есен, зима и дали пускаш топлото или не, ако тече там, ще си тече винаги. Не можеш да видиш радиатора, без да свалиш таблото на колата, ама ако теча е от него, ще ти прави локвички в краката на шофьора и на пасажера и ще ти омазнява челното стъкло, когато го пускаш да духа там, все симптоми, за които не си споменал.
Предвид, че през лятото не е текло, 99% проблема ти е в някоя пластмасова част (по този автомобил има изобилие от такива). От студа пластмасата си влошава качествата, както и гумата, която е между нея и метала и теча е налице. Преди да ровиш под таблото, огледай всичко отпред внимателно - водния радиатор, фланците за антифриза, бързите връзки към радиаторчето на парното, водната помпа и т.н. Ако не откриеш проблем отпред, изчакай да се появи някой от белезите за радиаторче на парно - локвите в купето или омазняването на прозореца и тогава отхлупвай за смяна.
Маркучите, които отиват към него са единствените, които влизат от двигателния отсег през преградата на коша, към купето. Те са горе-долу по средата на колата, горе високо и като седиш срещу колата, се падат в ляво от сервоусилвателя за спирачките. Общо взето не можеш да ги объркаш. Предвид, че Голф-а ти е 2000-та година, би трябвало маркучте да са накрая си с бърза връзка и да се щракат към фланеците на радиаторчето. Ако си със стария вариант радиаторче, маркучите се закачат направо на щуцерите на радиаторчето и отгоре имат по една скоба.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 89 госта