Здравейте колеги имам проблем с Golf3 1.6 mono 1994. Колата непали. При сканиране с VagCom
Address 01: Engine
Control Module Part Number: 032 906 026 E
Component and/or Version: 1,6l R4 MONO 1.2.3 D31
Software Coding: PMC 01
Work Shop Code:
1 Fault Found:
00515 - Camshaft Position (Hall) Sensor (G40)
03-00 - No Signal
Aко може некой да ме насочи къде да гледам. Мерси.



Golf 3 1.6 mono 1994 не пали
- Li4o
- Аватар:
- Мнения: 2800
- Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Re: Golf 3 НЕпали !!!
didodanev написа:..........
00515 - Camshaft Position (Hall) Sensor (G40)
03-00 - No Signal
Aко може некой да ме насочи къде да гледам. Мерси.
Да, но тази грешка често я показва и на изправен автомобил, когато двигателя не работи, а ключа е на положение "на контакт"...
Провери първо дали имаш искра на свещите и след това провери дали имаш гориво в цилиндрите, ако откриеш проблем - тръгвай "назад" по логическата верига, докато го локализираш....
Стартера върти ли...

Re: Golf 3 НЕпали !!!
Колега най често го върти този номер като откаже датчика на хол.Намери някой да го провери.Поздрави 

-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf 3 НЕпали !!!
Обяснявах го в една тема,хайде:
Най-просто и лесно: намираш един мултицет, мултимер или там както се нарича.
Откачаш буксата на комутатора/бобината - това нещо е онова сивото,до разширителното казанче на антифриза, от което излиза централния кабел на делкото.Тъй, даваш на контакт, при това положение на буксата в крайните 2 пина трябва да имаш 12V напрежение, или колкото ти е там напрежението при контакт.При въртене на стартер трябва да имаш импулси от 12V (или колкото е там напрежението при въртене на стартер) между масата на колата и средния пин.
Ако ги имаш тия двете работи, значи датчика на Хол е ОК.Ако няма импулси, виновен е датчика на Хол(или кабелите от и до него),който при моноинжекциите е в делкото.
Тогава, влизаш в колата,даваш на контакт и се ослушваш дали бензиновата помпа работи.При контакт жужи малко и изключва.Ако не издава звук,значи е издъхнала и сигурно тя е виновна.
Ако помпата издава звук, имаш напрежение на буксата и имаш импулси при въртене на стартер и пак не пали - тогава имаш проблем с бобината/комутатора.Взимаш от който и да е представител на Голф3/Венто бензиновите една бобина за проба,вместо твоята - ако запали ти е ясно. Ако не запали - може да имаш кабелни проблеми.
Като запалиш колата ми пращаш една виртуална бира,за 5-минутното ми мислене и чаткане по клавиатурата.
Поздрави!
Най-просто и лесно: намираш един мултицет, мултимер или там както се нарича.
Откачаш буксата на комутатора/бобината - това нещо е онова сивото,до разширителното казанче на антифриза, от което излиза централния кабел на делкото.Тъй, даваш на контакт, при това положение на буксата в крайните 2 пина трябва да имаш 12V напрежение, или колкото ти е там напрежението при контакт.При въртене на стартер трябва да имаш импулси от 12V (или колкото е там напрежението при въртене на стартер) между масата на колата и средния пин.
Ако ги имаш тия двете работи, значи датчика на Хол е ОК.Ако няма импулси, виновен е датчика на Хол(или кабелите от и до него),който при моноинжекциите е в делкото.
Тогава, влизаш в колата,даваш на контакт и се ослушваш дали бензиновата помпа работи.При контакт жужи малко и изключва.Ако не издава звук,значи е издъхнала и сигурно тя е виновна.
Ако помпата издава звук, имаш напрежение на буксата и имаш импулси при въртене на стартер и пак не пали - тогава имаш проблем с бобината/комутатора.Взимаш от който и да е представител на Голф3/Венто бензиновите една бобина за проба,вместо твоята - ако запали ти е ясно. Ако не запали - може да имаш кабелни проблеми.
Като запалиш колата ми пращаш една виртуална бира,за 5-минутното ми мислене и чаткане по клавиатурата.
Поздрави!
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Чет 13 окт 2011 13:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Golf 3 НЕпали !!!
Здрвейте,
Колата е Vento 1.6 ABU, 1993 г. При паркиране е угаснала и от тогава не иска да запали. Нито на бензин, нито на газ. Стартера си върти нормално. Направих диагностика и дава грешка подобна на колегата по горе:
Controller: 032 906 026A
Component: 1.6I R4 MONO D01
Coding PMC 01
00515 - Camshaft Position (Hall) Sensor (G40)
03-00 - No Signal
Възможно ли е заради датчика на Хол колата да не иска да запали или грешката се набива заради това, че колата не запалва?
Надали е бензиновата помпа защото не пали и на газ.
И още един въпрос. Понеже по моргите са намират по често Голф 3-ки с ABU двигател, делко и датчик на хол еднакви ли са? Не знам къде да видя парт номера на тази.
Колата е Vento 1.6 ABU, 1993 г. При паркиране е угаснала и от тогава не иска да запали. Нито на бензин, нито на газ. Стартера си върти нормално. Направих диагностика и дава грешка подобна на колегата по горе:
Controller: 032 906 026A
Component: 1.6I R4 MONO D01
Coding PMC 01
00515 - Camshaft Position (Hall) Sensor (G40)
03-00 - No Signal
Възможно ли е заради датчика на Хол колата да не иска да запали или грешката се набива заради това, че колата не запалва?
Надали е бензиновата помпа защото не пали и на газ.
И още един въпрос. Понеже по моргите са намират по често Голф 3-ки с ABU двигател, делко и датчик на хол еднакви ли са? Не знам къде да видя парт номера на тази.
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Golf 3 1.6 mono 1994 не пали
Въпрос към андро...сигурен ли си,че с цифров мултицет ще хванеш импулсите?
Да споделя и аз за проблем с непалене-моно 1,8.
Изчезна искрата след бобината....понеже това е първия тест,който всеки може да направи-искра.
Смених бобина/логично/-ефект няма.
Смених Хол/да колега,мотора щом е същия-става.Ако е друг се раглабя делкото и се прехвърля само хола/-пак няма искра.
Смених клеморед-нулев ефект.
Вадя буксата от делкото,слагам тел в средния пин и давам на маса-искра от бобината няма,а Хола е гарантирано работещ.
За да елеминирам и моторната букса/кръглата/прозвънявам кабелчетата от делкото до ЕКУ-звънец са.
Остава ми да сменя самото ЕКУ,но много набъбва сметката при този тип диагностика-проба/грешка.
А на практика виждате,че всичко друго свързано с искрата е изправно.
Вадя бушониерата и почвам да разбандажирам кабелите на алармата,отиващи към бушонна букса горе-долу в средата на таблото...и виждам,че съседната букса/някъде под релетата на фаровете/ с няколко кабела се е извадила някак си,понеже си има щипки и е необяснимо как точно.Натиснах я и колата запали.Не запаметих да потърся какво точно имаше на тази букса и какво точно се е прекъсвало..а и никой не каза.Та пробвайте всички варианти,по ред и/или леснота.
Да споделя и аз за проблем с непалене-моно 1,8.
Изчезна искрата след бобината....понеже това е първия тест,който всеки може да направи-искра.
Смених бобина/логично/-ефект няма.
Смених Хол/да колега,мотора щом е същия-става.Ако е друг се раглабя делкото и се прехвърля само хола/-пак няма искра.
Смених клеморед-нулев ефект.
Вадя буксата от делкото,слагам тел в средния пин и давам на маса-искра от бобината няма,а Хола е гарантирано работещ.
За да елеминирам и моторната букса/кръглата/прозвънявам кабелчетата от делкото до ЕКУ-звънец са.
Остава ми да сменя самото ЕКУ,но много набъбва сметката при този тип диагностика-проба/грешка.
А на практика виждате,че всичко друго свързано с искрата е изправно.
Вадя бушониерата и почвам да разбандажирам кабелите на алармата,отиващи към бушонна букса горе-долу в средата на таблото...и виждам,че съседната букса/някъде под релетата на фаровете/ с няколко кабела се е извадила някак си,понеже си има щипки и е необяснимо как точно.Натиснах я и колата запали.Не запаметих да потърся какво точно имаше на тази букса и какво точно се е прекъсвало..а и никой не каза.Та пробвайте всички варианти,по ред и/или леснота.
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Чет 13 окт 2011 13:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Golf 3 1.6 mono 1994 не пали
След проба с 2 датчика на Хол, накрая се оказа бобина. Както и да е, вече всичко работи.
- 4i4o-dido
- Мнения: 829
- Регистриран на: Пет 02 юни 2006 17:40
- Автомобил: POLO 1.6 6N
- Двигател: AEA 1995
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Golf 3 1.6 mono 1994 не пали
bai_vlado написа:След проба с 2 датчика на Хол, накрая се оказа бобина. Както и да е, вече всичко работи.
То първо се мери, после се сменя,
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Чет 13 окт 2011 13:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Golf 3 1.6 mono 1994 не пали
Определено е така, но е "мерил" майстора и баща ми. Сега си има едно работещо делко с датчик и може би е по добре да си го остави за резерва.
- 4i4o-dido
- Мнения: 829
- Регистриран на: Пет 02 юни 2006 17:40
- Автомобил: POLO 1.6 6N
- Двигател: AEA 1995
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Golf 3 1.6 mono 1994 не пали
Поне смяната на цяло делко е елементарна.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта