


Смяна на сегменти
-
- Мнения: 245
- Регистриран на: Съб 20 яну 2007 2:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Смяна на сегменти
Трябва ли двигателят да се разработва след смяна на сегменти???.....и ако е така, колко километра трябва да се разработва и до колко оборота трябва да се кара през това време???.....максималният ми въртящ момент е на 3200 оборота.....(искам да подчертая,че друго нищо не е сменяно...освен гарнитурата на главата де)
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ами аз на фиат-а си ги сменях ама не съм го разработвал кой знае колко защото нямаше износвания по блока и не съм шлайфал.Само забих новите сегменти и сглобих мотор-а.
Просто в началото го карах доста по-леко и внимателно за да следя за шумове по двигателя (все пак разглобявах биелни и основни лагери,свалях и главата и т.н. какво ли не още).
Като сглобих двигателя го развъртях първоначално само на стартер без свещи за да качи масло и ако има нещо да се троши да е на стартер а не в движение и да улегне всичко.Повъртях 20-тина пъти,навих му свещите и го запалих да работи на ниски обороти.Слушах за шумове - никакви.Подадох леко газ,това-онова - няма проблем.Метнах се вътре и покарах няколко дни по-леко като си слушах за шумове.След това яко газ и вече доста доста км няма грижи.
Ако шлайфаш блока е малко по-друго (незнам дали си с ризи) понеже тогава има едни около 1000-2000км кото дават за улягане на сегментите по блока и изчистване на дребни неравности по шлайфаната повърхност (съвсем дребни ръбчета,които разбира се не би могъл да видиш).
Като разглобиш е повече от задължително да премериш блока за елипси (елипсовидно износване на цилиндрите).Правят го по шлайфбазата за едно шише ракия или 5-10лв.
Успех! (ако имаш някакви други въпроси по повод самия ремонт пиши ми на ЛС и с радост ще ти помогна с каквото мога)
Просто в началото го карах доста по-леко и внимателно за да следя за шумове по двигателя (все пак разглобявах биелни и основни лагери,свалях и главата и т.н. какво ли не още).
Като сглобих двигателя го развъртях първоначално само на стартер без свещи за да качи масло и ако има нещо да се троши да е на стартер а не в движение и да улегне всичко.Повъртях 20-тина пъти,навих му свещите и го запалих да работи на ниски обороти.Слушах за шумове - никакви.Подадох леко газ,това-онова - няма проблем.Метнах се вътре и покарах няколко дни по-леко като си слушах за шумове.След това яко газ и вече доста доста км няма грижи.
Ако шлайфаш блока е малко по-друго (незнам дали си с ризи) понеже тогава има едни около 1000-2000км кото дават за улягане на сегментите по блока и изчистване на дребни неравности по шлайфаната повърхност (съвсем дребни ръбчета,които разбира се не би могъл да видиш).
Като разглобиш е повече от задължително да премериш блока за елипси (елипсовидно износване на цилиндрите).Правят го по шлайфбазата за едно шише ракия или 5-10лв.
Успех! (ако имаш някакви други въпроси по повод самия ремонт пиши ми на ЛС и с радост ще ти помогна с каквото мога)
- golfer
- The Мaster of PERNIK TUNING performancе
- Мнения: 7369
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
- Автомобил: Gandalf the Grey
- Двигател: 368kw LPG
- Местоположение: oberbayern
- Контакти:
kokovas написа:golfarata написа:каращ 10к поне като гей и ладите те бурат по цариградско. цилинндрите не са идеално "кръгли" за новите сегменти. после газ и пак ремонт след 40-50к на яко газ брат.
не те разбирам кво искаш да кажеш...
много точно е написано
10.000 километра караш без да я вкарваш във високи обороти.
без да вдигаш високи скорости.
цилиндрите са елипсовидно износени заради движението на буталата.
новите сегменти трябва да се напаснат.
след 40-50 хиляди нов ремонт щото нищо ново не е като оргиналното.
само бих добавил смяна на масло след първитв 1000 км. след ремонта.
-
- Мнения: 245
- Регистриран на: Съб 20 яну 2007 2:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
golfer написа:kokovas написа:golfarata написа:каращ 10к поне като гей и ладите те бурат по цариградско. цилинндрите не са идеално "кръгли" за новите сегменти. после газ и пак ремонт след 40-50к на яко газ брат.
не те разбирам кво искаш да кажеш...
много точно е написано
10.000 километра караш без да я вкарваш във високи обороти.
без да вдигаш високи скорости.
цилиндрите са елипсовидно износени заради движението на буталата.
новите сегменти трябва да се напаснат.
след 40-50 хиляди нов ремонт щото нищо ново не е като оргиналното.
само бих добавил смяна на масло след първитв 1000 км. след ремонта.
но целия ремонт се е състоял само в смяна на сегменти.....нито биелен лагер е сменян,нито бутала,нито цилиндри са шлайфани,защото всичко е в перфектно състояние.....даже нямаше нужда според мен и това да сменям.......та при това положение трябва ли след 50000 да ходя пак на ремонт?????
- luboveliki
- Мнения: 1257
- Регистриран на: Пон 11 дек 2006 22:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
и аз съм правил ремонт на предната кола(опел вектра)!!!!сменени са сегменти,биални и основни лагери,е и гарнитурите де!!!!майстора вика да карам леко и да не давам много газ!!!първо запали колата(майстора) и като почна да дава една газ(ама газ ви казвам-5500 оборота)аз се зачудих,че си противоречи на думите!!!!вика ако изтропва нещо ,да е сега
!!!!!даде си ми колата и вика "КАРАЙ" смело и безотговорно!!!взех си колицата с малко учудване от това форсиране,почнах да си карам без никакви ядове(изминах 45 000км) на газ и я продадох на едно момче,то още си я кара и е минал 40 000 км. на газ пак без ядове , а той е по голям душманин от мен!!!скоро я взех да я покарам(понеже ми е приятел) и се учудих ,че даже и разхода е паднал малко и върви на патрон!!!!та ето дали трябва разработване??????аз лично знам че трябва....но на мойта нямаше и 1 км .такова!!!!!дадох пример колега с мойта бивша кола......дано съм ти бил полезен!!!! 


-
- Мнения: 245
- Регистриран на: Съб 20 яну 2007 2:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
luboveliki написа:и аз съм правил ремонт на предната кола(опел вектра)!!!!сменени са сегменти,биални и основни лагери,е и гарнитурите де!!!!майстора вика да карам леко и да не давам много газ!!!първо запали колата(майстора) и като почна да дава една газ(ама газ ви казвам-5500 оборота)аз се зачудих,че си противоречи на думите!!!!вика ако изтропва нещо ,да е сега!!!!!даде си ми колата и вика "КАРАЙ" смело и безотговорно!!!взех си колицата с малко учудване от това форсиране,почнах да си карам без никакви ядове(изминах 45 000км) на газ и я продадох на едно момче,то още си я кара и е минал 40 000 км. на газ пак без ядове , а той е по голям душманин от мен!!!скоро я взех да я покарам(понеже ми е приятел) и се учудих ,че даже и разхода е паднал малко и върви на патрон!!!!та ето дали трябва разработване??????аз лично знам че трябва....но на мойта нямаше и 1 км .такова!!!!!дадох пример колега с мойта бивша кола......дано съм ти бил полезен!!!!
а след ремонта сменял ли си маслото на първите 1000 км както препоръчват?????
- luboveliki
- Мнения: 1257
- Регистриран на: Пон 11 дек 2006 22:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
малеее забравих за маслото!!!!ДА смених го на 1000 км. колега!!!!така каза майстора!!!!не съм шлайфал нищо по цилиндрите но ходих на майстор да мери елиптичното износване, й ми вика всичко е ОК!!!!ако искаш ме питай за ремонта знам много неща защото присъствах на всяка стъпка от ремонта та чак до края(майстора ми беше познат)!!!!ако искаш на лична!!!!!
- Li4o
- Аватар:
- Мнения: 2800
- Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
golfer написа:......
10.000 километра караш без да я вкарваш във високи обороти.
без да вдигаш високи скорости.
цилиндрите са елипсовидно износени заради движението на буталата.
новите сегменти трябва да се напаснат.
след 40-50 хиляди нов ремонт щото нищо ново не е като оргиналното.
Не съм много съгласен за тези 10 000 км - адски много са...
Според мен - караш 1500 км - сменяш маслото и след това още 1000 км и си готов - давай газ колко искаш - то ако ще гърми нещо ще гръмне и след 10000 км разработка, ама после как ще те е яд, че си чакал толкова - не е истина...

П.С. В книгата на Голф пише 750 км разработка след основен ремонт

- DEKSTAR
- Мнения: 840
- Регистриран на: Сря 14 дек 2005 15:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Li4o написа:Не съм много съгласен за тези 10 000 км - адски много са...
Според мен - караш 1500 км - сменяш маслото и след това още 1000 км и си готов - давай газ колко искаш - то ако ще гърми нещо ще гръмне и след 10000 км разработка, ама после как ще те е яд, че си чакал толкова - не е истина...
П.С. В книгата на Голф пише 750 км разработка след основен ремонт
Напълно съм съгласен с мнението на колегата Li4o.

-
- Мнения: 245
- Регистриран на: Съб 20 яну 2007 2:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
абе момчета,вие явно не ме разбрахте.....сменени са само комплект сегменти,защото два сегмента бяха блокирали(това основен ремонт ли е???).....всичко останало си е в супер състояние и нищо друго не е сменяно...нито цилиндли са шлайфани,нито нищо...маслото не виждам за какво трябва да го сменям.....
за това ви питам дали за комплект сменени сегменти трябва да я разработвам?????
за това ви питам дали за комплект сменени сегменти трябва да я разработвам?????
-
- Мнения: 245
- Регистриран на: Съб 20 яну 2007 2:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
joro_g400 написа:Е тогава за какво пишеш тькава тема след като знаеш че не е основен ремонт
ами просто питам дали трябва да я разработвам?...не е основен,но все пак е ремонт...и след като ми е разглабян двигателя(въпреки че единствено сегментите са сменени),искам сега искам да го вкарам в нормален режим на работа.
и тъй като бях чул,а сега вече и се убедих, че след основен ремонт двигателят се нуждае от разработване,ме интересува дали това е нужно и след смяна единствено на сегменти???
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 151 госта