
Голф 4 1.9 TDI ASZ комплект съединител
-
- Мнения: 76
- Регистриран на: Пет 28 юни 2013 19:09
- Автомобил: mk4
- Двигател: asz 2002
- Местоположение: Хасково\София
Голф 4 1.9 TDI ASZ комплект съединител
Здравейте колеги та дойде време да сменя съединителя и маховика.Решил съм да закупя Закс и тук е проблема, цената е от 1300 лева до 910 лева а комплекта е същия.Колеги вие от къде пазарувате? и цената тук за сметка на качеството ли е ? или просто надценка. Благодаря предварително 

- vanesto
- Мнения: 6346
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: Голф 4 1.9 TDI ASZ комплект съединител
Здравей, можеш да питаш във форумния магазин за цена:
http://fanshop.vwclub.bg/avtochasti.php
Маховика защо го сменяш, разбит ли е?
http://fanshop.vwclub.bg/avtochasti.php
Маховика защо го сменяш, разбит ли е?
-
- Мнения: 76
- Регистриран на: Пет 28 юни 2013 19:09
- Автомобил: mk4
- Двигател: asz 2002
- Местоположение: Хасково\София
Re: Голф 4 1.9 TDI ASZ комплект съединител
От многото четене по форума стигнах до това заключение, че маховика е за смяна колега. Симптомите са тресене при потегляне, леки вибрации на празен ход, има някакъв шум които при натиснат съединител изчезва...
- vanesto
- Мнения: 6346
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: Голф 4 1.9 TDI ASZ комплект съединител
Аз от тези симптоми не съм убеден за маховика, моят съвет е първо да го свалите и майстора да прецени в какво състояние е, и тогава да купуваш.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 4 1.9 TDI ASZ комплект съединител
Принципно моето мнение е, че е по-добре да се смени всичко т.е. к-т съединител и ако колата е с лагер-помпа, нея също. Причините са няколко - при дизелите маховика е съобразен горе-долу с живота на феродо и притискател и дори в момента да е здрав (да не е разбит и да не е блокирал), в общия случай 15-20 000км след смяната, си заминава и се налага пак да се разглобява, да се сменя отново феродов и притискател и става двойна работа. За лагер-помпата положението е същото - ако се разтече, накисва феродовия диск и му съкращава живота доста, а и за да се смени, пак се разглобява всичко. За да важи гаранцията на производителя на к-та съединител и да има въобще някакъв шанс да се направи опит за рекламация, искат да е сменен целия к-т т.е. всичко. Според доставчика, не рядко рекламацията е успешна (правили сме рекламация на 2-масов маховик Luk, който блокира 25 000км след смяната). При бензиновите двигатели маховика не е толкова натоварен и изкарва без проблем по няколко к-та феродо и притискател, ама при дизелите обикновено са заминали.
По въпроса с цената - качеството зависи от това дали е менте или не. Според доставчика може да си купиш менте за 1300лв или истински за 900лв, както и обратното. Не цената, а от къде го купуваш, му гарантира качеството. Също така не е лошо да разпиташ каква гаранция предлагат там, от където възнамеряваш да го купиш. Обикновено са с 1 или 2 години, като има и различни условия - примерно за LUK, човека, който го е сложил, трябва да е минал съответното фирмено обучение при тях, иначе не признават гаранцията, дори проблема доказано да си е в частите им. При Sachs не знам да има подобно нещо към днешна дата, но не пречи да попиташ. Между Luk и Sachs, аз също предпочитам Sachs при двумасовите к-ти.

По въпроса с цената - качеството зависи от това дали е менте или не. Според доставчика може да си купиш менте за 1300лв или истински за 900лв, както и обратното. Не цената, а от къде го купуваш, му гарантира качеството. Също така не е лошо да разпиташ каква гаранция предлагат там, от където възнамеряваш да го купиш. Обикновено са с 1 или 2 години, като има и различни условия - примерно за LUK, човека, който го е сложил, трябва да е минал съответното фирмено обучение при тях, иначе не признават гаранцията, дори проблема доказано да си е в частите им. При Sachs не знам да има подобно нещо към днешна дата, но не пречи да попиташ. Между Luk и Sachs, аз също предпочитам Sachs при двумасовите к-ти.

-
- Мнения: 76
- Регистриран на: Пет 28 юни 2013 19:09
- Автомобил: mk4
- Двигател: asz 2002
- Местоположение: Хасково\София
Re: Голф 4 1.9 TDI ASZ комплект съединител
Забравих да спомена че при натиснат съединител и вибрациите изчезват, при набиране от ниските обороти пак има вибрации. От както съм купил колата не съм го пипал за 60 000 км и стария собственик ако не е сменял явно аз съм уцелил джакпотът а колата е на 260 000 км. Майстора ще си каже но аз се приготвих за най-лошото
. Ще се купи след диагностика естествено 


-
- Мнения: 76
- Регистриран на: Пет 28 юни 2013 19:09
- Автомобил: mk4
- Двигател: asz 2002
- Местоположение: Хасково\София
Re: Голф 4 1.9 TDI ASZ комплект съединител
За 910 лева с 1 година гаранция, кат чух за 1300 забравих да питам за гаранция и всичко друго
за малко да забравя и за смяната 




- anonym0us
- Мнения: 1721
- Регистриран на: Нед 01 яну 2012 22:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ηετρϰζ
Re: Голф 4 1.9 TDI ASZ комплект съединител
Ако караш така, има шанс да прецакаш и скоростите, и тогава ще ги закръглиш на 2к лева. Тогава ще забравиш за колата даже
Сериозно, не си играй с тези агрегати, че доста мои приятели плакаха 


- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 4 1.9 TDI ASZ комплект съединител
Да, така е, виждал съм помляна ск. кутия на Пасат Б6 в следствие на разбит маховик (направо я беше направил на сол вътре).
-
- Мнения: 76
- Регистриран на: Пет 28 юни 2013 19:09
- Автомобил: mk4
- Двигател: asz 2002
- Местоположение: Хасково\София
Re: Голф 4 1.9 TDI ASZ комплект съединител
Колеги дайте да не дърпаме дявола за опашката
а гаранцията как се признава при тия съединители, трябва ли да имаш някакви документи от сервиза които ще го монтира ?


- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 4 1.9 TDI ASZ комплект съединител
Това зависи от доставчика от който си го купил, при всички е различно, според тяхната си политика.
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Сря 23 юни 2010 22:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pernik
Re: Голф 4 1.9 TDI ASZ комплект съединител
Здравейте колеги.Мисля,че и аз имам същия проблем ... Преди месец голф-а ми 4-ка ( 1.9 тди ) започна да шуми под капака.. аз не разбирам и отидох при приятел ,но не установихме проблема. От няколко дни обаче започна да "меле" в двигатела все едно нещо се чупи с тракане докато работи. Понякога като загрее изчезва,но днес си тракаше доста. Той ми каза,че съединителя ми е заминал и да си приготвя 600-900 лв. Сега предприемам мерки да ходя при още 2 майстора да го погледнат. При натискане на съединителя не изчезва проблема.Извинявам,се че пиша в темата на колегата, просто искам да помоля някой ако е имал сходен проблем да ми каже какво да правя, защото нямам в момента тези космически за мен суми, а колата съм я купил преди 6-7 месеца
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 4 1.9 TDI ASZ комплект съединител
Няма как да се каже дали е от маховика на 100%, докато не се свали ск. кутия за да се види състоянието му. Общо взето такива звуци може да идват от много места и не е добре да караш колата, докато не разбереш откъде е и да се оправи, за да не се почупят и други неща. По въпроса с космическите суми - при Голф 4 ТДИ винаги трябва да имаш едни 1000лв настрана - дали за съединител, дали за турбо, дали за нещо друго, няма значение, трябва да си подготвен, за да не седи колата на трупчета със седмици, докато се организираш за съответния ремонт. Поради тази причина не е лошо да се интересуваш предварително какво мислиш да си купуваш и какво може да му стане (както и цените за ремонта след това), за да не си неподготвен, все пак тези коли са вече на по 15 години и във всеки един момент може да те изненада някой ремонт за 1000лв ей така от нищото.


-
- Мнения: 26
- Регистриран на: Съб 10 май 2008 20:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Голф 4 1.9 TDI ASZ комплект съединител
Колега провери в ТЕХ-КО , ползвам около 30 % отстъпка. Частите са с гаранция .Звънни ако те устройва цената .
-
- Мнения: 76
- Регистриран на: Пет 28 юни 2013 19:09
- Автомобил: mk4
- Двигател: asz 2002
- Местоположение: Хасково\София
Re: Голф 4 1.9 TDI ASZ комплект съединител
Благодаря колега benedetto
, драмата с маховика приключи . Оказа се че маховика е запекло , след смяната всичко си дойде на място . Благодаря на всички отзовали се 


Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 163 госта