Пак за наляганията на маслото....Извинявам се за повторението ама много ме вълнува....
Някой да знае за други по-ранни индиректни симптоми за ниско налягане на маслото освен тракането на повдигачите????



1.8 АВS наляганията на маслото
- ANNIHILATOR
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
За чукане от повдигачите може да не е виновно само налягането. Ако е само един да пречуква според мене е позапушване на повдигача. Ако са всички по специалистите да казват. Според мене ако ти е ниско налягането би трябвало да ти се включи зумера.
Аз като купих моята 3 пъти ми се включва зумера но повдигачите не чукаха, напротив двигателя мъркаше. След като се разби маслото всичко се оправи, е разбира се че и няколко дни след това смених маслото.
Аз като купих моята 3 пъти ми се включва зумера но повдигачите не чукаха, напротив двигателя мъркаше. След като се разби маслото всичко се оправи, е разбира се че и няколко дни след това смених маслото.
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
При мен зумера се включи на добре загрял двигател след каране с 140 км/ч(4000 об/мин) около 20 минути и сваляне на скоростта до 70 км(2200 об в мин)Изчезна веднага след откачане и повторно закачане на датчиците и вече 3 дни не се е включвал...независимо от оборотите на които карам и температурата на двигателя...
А иначе и моят двигател си мърка тихичко като котенце.....
Така,че говоря за чукане на всички повдигачи...като дизел.....
А иначе и моят двигател си мърка тихичко като котенце.....
Така,че говоря за чукане на всички повдигачи...като дизел.....
- ANNIHILATOR
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Ами най-добрия вариянт тогава е да ходиш да ти замерят налягането на маслото.
Ваското 1 го прави доколкото знам, само че си доста далеч от него.
Просто трябва да се измери налягането, и да се сравни с дадените от завода производител стойности при различните обороти.
Освен това има значение и с какво масло караш!!!
Имал ли е автомобила дълъг престой без каране ???
Ваското 1 го прави доколкото знам, само че си доста далеч от него.
Просто трябва да се измери налягането, и да се сравни с дадените от завода производител стойности при различните обороти.
Освен това има значение и с какво масло караш!!!
Имал ли е автомобила дълъг престой без каране ???
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Оказа се,че във Варна къде да ми измерят налягането на маслото.Маслото е Лике -Моли 10W40 с молибденов бисулфид....на 2000 км е.
Подобен проблем имах преди 1 година ....лампата светна писна ми зумера,но кабелчето на единият датчик беше откачено....Та затова си мисля за лош контакт.....въпреки,че при проверката кабелчето си беше на място.....
Подобен проблем имах преди 1 година ....лампата светна писна ми зумера,но кабелчето на единият датчик беше откачено....Та затова си мисля за лош контакт.....въпреки,че при проверката кабелчето си беше на място.....
- ANNIHILATOR
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Прочетох и другата ти тема
!
Мене ако питаш след като имаш съмнения по клемата вземи я почисти запой кабелчето към обувката ако трябва и карай да видим какво ще покаже. На бащата пасата по същия начин прецикваше зумера и след смяна на маслото май не се е оплаквал!!!
Знам, че е много гадно да чуеш зумера но не бързай да мислиш за ремонт на двигателя, защото пък там има много голямо значение кой как ще ти го направи.

Мене ако питаш след като имаш съмнения по клемата вземи я почисти запой кабелчето към обувката ако трябва и карай да видим какво ще покаже. На бащата пасата по същия начин прецикваше зумера и след смяна на маслото май не се е оплаквал!!!
Знам, че е много гадно да чуеш зумера но не бързай да мислиш за ремонт на двигателя, защото пък там има много голямо значение кой как ще ти го направи.
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
ANNIHILATOR написа:Прочетох и другата ти тема!
Мене ако питаш след като имаш съмнения по клемата вземи я почисти запой кабелчето към обувката ако трябва и карай да видим какво ще покаже. На бащата пасата по същия начин прецикваше зумера и след смяна на маслото май не се е оплаквал!!!
Знам, че е много гадно да чуеш зумера но не бързай да мислиш за ремонт на двигателя, защото пък там има много голямо значение кой как ще ти го направи.
Хич даже и не ми се мисли за ремонт на двигателя защото по всички други показания си е перфектен...Хвърля масло нагоре като луд и гаси лампата на маслото само на стартер.......заради една лампичка светнала засега случайно и то при условие,че това е чест проблем на фолксваген....Ако правя нещо ще почна задължително от смяна на датчиците.....
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
да манометър.!
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=37409
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=37409
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: MMM1 и 59 госта