Голф 4 1.6 Скъсах пистов ремък,след смяна не изгасва лампата
- 
				dobromir13
 - Мнения: 86
 - Регистриран на: Пет 10 юни 2011 19:57
 - Автомобил:
 - Двигател:
 
Голф 4 1.6 Скъсах пистов ремък,след смяна не изгасва лампата
Колата е Голф 4 1.6 16 105коня,код на мотора AZD.Скъсах пистов ремък,след смяната му не изгасва лампата за акумулатора,трябва да се ресетне комп-а ли?Алтернатора си зарежда!
			
									
									Re: Голф 4 1.6 Скъсах пистов ремък,след смяна не изгасва лам
гфдффффффффффффффффффффффффффффффффффд
			
													
				   							 				   
					Последна промяна от dimcho88 на Пон 11 яну 2016 20:52, променено общо 1 път.
									
			
										
						- 
				dobromir13
 - Мнения: 86
 - Регистриран на: Пет 10 юни 2011 19:57
 - Автомобил:
 - Двигател:
 
Re: Голф 4 1.6 Скъсах пистов ремък,след смяна не изгасва лам
уред нямам,просто включих доста консуматори за един час при работещ двигател,а и преди винаги при светване на фарове,плафона в купето примигваше.Направих една магария,дали не е от това,имам проблем с компресора на климатика и взех по-къс ремък(в момента не минава този ремък през ролката на компресора и да не би там да има някакъв датчик който да отчита че ремъка е скъсан?!?)Благодаря за отделеното внимание
			
									
										
						- pas1.8mi
 - Мнения: 5208
 - Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
 - Автомобил: Passat B5
 - Двигател: 1.8T AEB 1999
 - Местоположение: София,Плевен
 
Re: Голф 4 1.6 Скъсах пистов ремък,след смяна не изгасва лам
Посоката на въртене на Алтернатора правилната ли е?
			
									
										
						- 
				dobromir13
 - Мнения: 86
 - Регистриран на: Пет 10 юни 2011 19:57
 - Автомобил:
 - Двигател:
 
Re: Голф 4 1.6 Скъсах пистов ремък,след смяна не изгасва лам
Посоката е правилната,нарисувах си схема,изтеглих и от нет-а.Питам за помощ или съвет да знам къде да си дам парите,дали да отида за проверка на комп-а и за Чек-а,или че е механичен проблем.Когато скъсах ремъка веднага светна лампата за акумулатора,това ме навежда на мисълта че някъде има датчици или и аз нзм какво.
			
									
										
						- 
				transform
 - Мнения: 228
 - Регистриран на: Нед 03 апр 2011 14:24
 - Автомобил: Golf 4 1.4 16V
 - Двигател: AHW 1999
 - Местоположение: silistra
 
Re: Голф 4 1.6 Скъсах пистов ремък,след смяна не изгасва лам
dobromir13 написа:Когато скъсах ремъка веднага светна лампата за акумулатора,това ме навежда на мисълта че някъде има датчици или и аз нзм какво.
Светва веднага лампата, защото спира да се върти и зарежда алтернатора. Първо трябва да провериш напрежението на акумулатора при работещ двигател, трябва да е 13.8-14.5V и после ще търсиш защо ти свети лампата.
- freelancer
 - Мнения: 1492
 - Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
 - Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
 - Двигател: AKK 2000
 - Местоположение: Казанлък
 
Re: Голф 4 1.6 Скъсах пистов ремък,след смяна не изгасва лам
Купи си един мултицет и примери напрежението на клемите на акумулатора, с и без консуматори. 10 лв. струва мултицета.
Може и да изчакаш да ти падне акумулатора, ако падне значи не ти зарежда алтернатора, това в кръга на шегата, но ако не зарежда това ще стане.
Щом ти свети лампата означава, че ти дърпа ток от акумулатора, т.е. не ти зарежда алтернатора!
Най-вероятно ти е заминал реле-регулатора.
Около 70 лв.
			
									
										
						Може и да изчакаш да ти падне акумулатора, ако падне значи не ти зарежда алтернатора, това в кръга на шегата, но ако не зарежда това ще стане.
Щом ти свети лампата означава, че ти дърпа ток от акумулатора, т.е. не ти зарежда алтернатора!
Най-вероятно ти е заминал реле-регулатора.
Около 70 лв.
- 
				transform
 - Мнения: 228
 - Регистриран на: Нед 03 апр 2011 14:24
 - Автомобил: Golf 4 1.4 16V
 - Двигател: AHW 1999
 - Местоположение: silistra
 
Re: Голф 4 1.6 Скъсах пистов ремък,след смяна не изгасва лампата
freelancer написа:Най-вероятно ти е заминал реле-регулатора.
С едно малко уточнение - при мен когато ми се повреди реле-регулатора(въобще не зареждаше) лампата не светна. От тогава съм си монтирал един лед волтметър на таблото и виждам какво се случва, че на тия лампи вяра вече им нямам...
- freelancer
 - Мнения: 1492
 - Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
 - Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
 - Двигател: AKK 2000
 - Местоположение: Казанлък
 
Re: Голф 4 1.6 Скъсах пистов ремък,след смяна не изгасва лампата
И на мен не ми светна лампата, когато ми изгоря реле-регулатора! 
 
Иначе ми свети на контакт и после гасне, странна работа, но факт.
 
Проблема ми беше реле-регулатора, обикновено е той при проблем със зареждането. Новият ми реле-регулатор има някакви радиаторчета и човека, който ми прави ремонта ми каза, че това било по добрия вариант, защото с това каране на пуснати фарове лятото се сещате, какво става.
			
									
										
						
 Иначе ми свети на контакт и после гасне, странна работа, но факт.
 Проблема ми беше реле-регулатора, обикновено е той при проблем със зареждането. Новият ми реле-регулатор има някакви радиаторчета и човека, който ми прави ремонта ми каза, че това било по добрия вариант, защото с това каране на пуснати фарове лятото се сещате, какво става.
- 
				dobromir13
 - Мнения: 86
 - Регистриран на: Пет 10 юни 2011 19:57
 - Автомобил:
 - Двигател:
 
Re: Голф 4 1.6 Скъсах пистов ремък,след смяна не изгасва лампата
 Мъча се да направя една магария,с червено е тази магария :) посоката на въртене не се променя,но алтернатора не зарежда!Върнах стария ремък,който е в синьо и нещата се оправиха!Дали няма връзка компресора с алтернатора?Искам да премахна компресора на климатика,защото цвили като разгонена кобила на панаир и адски дразнещо :(
			
									
										
						- zfa159
 - Мнения: 7908
 - Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
 - Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 - Контакти:
 
Re: Голф 4 1.6 Скъсах пистов ремък,след смяна не изгасва лампата
По темата - алтернатора и компресора нямат взаимна връзка. Компресора си е отделен агрегат и по него няма ниаккви датчици на тема дали е там, дали се върти и т.н. Ако ще и компресора да ти е в багажника или на терасата вкъщи, алтернатора стига да се върти в правилната посока (както изглежда от снимката) и стига ремъка да не приплъзва по шайбата му, трябва да си зарежда коректно и в двата случая (с и без компресор). Защо така се получава при теб, не бих могъл да отговоря, ама нещо не е както трябва. Интересен казус.
Извън темата - по-нагоре беше попитал къде да си дадеш парите - ами трябвало е да ги дадеш за смяна на лагера на компресора, когато е започнал да шуми, което не е било вчера или онзи ден. Понеже се занимавам от доста време с тези неща, ми е известно, че е имал лек шум и постепенно е ставал все по-силен, до момента, когато не е стигнал сегашния си вид - да цвили по описания от теб грозен начин и да скъса ремъка. Ако все още се чудиш за какво да си дадеш парите - за ремонт на компресора е правилния отговор. Колкото повече време го отлагаш, толкова повече набъбва сумата за ремонта, защото лагера повлича след себе си и други неща за смяна и слагането на къс ремък решава проблема в момента, ама напролет или лятото, когато решиш да си оправиш компресора, няма да минеш само с лагер, защото всичко около шайбата и съединителя, ще тъне в ръжда и мизерия, понеже няма да са се въртяли няколко месеца. Лагера заминава основно, когато я няма кората, която пази ремъка от вода и боклуци, защото компресора е най-долу и водата редовно му "мие" лагера на шайбата при липса на корите. Ако твоите липсват, сложи си ги, не са там случайно.
 
			
									
										
						Извън темата - по-нагоре беше попитал къде да си дадеш парите - ами трябвало е да ги дадеш за смяна на лагера на компресора, когато е започнал да шуми, което не е било вчера или онзи ден. Понеже се занимавам от доста време с тези неща, ми е известно, че е имал лек шум и постепенно е ставал все по-силен, до момента, когато не е стигнал сегашния си вид - да цвили по описания от теб грозен начин и да скъса ремъка. Ако все още се чудиш за какво да си дадеш парите - за ремонт на компресора е правилния отговор. Колкото повече време го отлагаш, толкова повече набъбва сумата за ремонта, защото лагера повлича след себе си и други неща за смяна и слагането на къс ремък решава проблема в момента, ама напролет или лятото, когато решиш да си оправиш компресора, няма да минеш само с лагер, защото всичко около шайбата и съединителя, ще тъне в ръжда и мизерия, понеже няма да са се въртяли няколко месеца. Лагера заминава основно, когато я няма кората, която пази ремъка от вода и боклуци, защото компресора е най-долу и водата редовно му "мие" лагера на шайбата при липса на корите. Ако твоите липсват, сложи си ги, не са там случайно.

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 74 госта