Обороти Голф 3 1.4
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Нед 14 окт 2012 11:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ruse
Обороти Голф 3 1.4
Проблемът ми е следният, когато запаля колата оборотите ми рязко се вдигат и смъкват, дори понякога гасне колата.Също така малко трудно пали, трябва да и подам малко газ за да запали.Колата е голф 3, 1992година, двигател 1.4 само бензин.
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Обороти Голф 3 1.4
Прилича ми на симптом за износен ТПС.А в движение придърпва ли,на свободна играят ли оборотите?
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Нед 14 окт 2012 11:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ruse
Re: Обороти Голф 3 1.4
ами ТПС-а го отварях и почиствах, 4-те писти са здрави.Иначе на свободна играят оборотите,рязко се вдигат и смъкват при което понякога гасне дори, а придърпва заради постоянното менене на обороти, то дори и трудно се потегля така...
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Обороти Голф 3 1.4
Трябва и да се адаптира щом си го отварял,понеже компа си мисли че примерно дросела е затворен,а ти си го завъртял малко и е повече отворен...и почва донаместване,им си фиксирано положение.
Моя го смених въпреки,че видимо му нямаше нищо,ама преиграваха оборотите и на моменти ги задържаше по инЕрция на 1800.
Принципно има вероятност да е и от стъпковото,смучене на въздух от тампона под моното,маркуч,серво.Забележи някаква зависимост или пробвай с друго моно.Или пък просто замери елементите,размърдай маркучите,моното и т.н.Тпс-а го казах първосигнално,има теми за замерване и адаптация,въпреки,че са за 1.8 вярвам,че няма разлика.
Моя го смених въпреки,че видимо му нямаше нищо,ама преиграваха оборотите и на моменти ги задържаше по инЕрция на 1800.
Принципно има вероятност да е и от стъпковото,смучене на въздух от тампона под моното,маркуч,серво.Забележи някаква зависимост или пробвай с друго моно.Или пък просто замери елементите,размърдай маркучите,моното и т.н.Тпс-а го казах първосигнално,има теми за замерване и адаптация,въпреки,че са за 1.8 вярвам,че няма разлика.
- kcars
- Мнения: 245
- Регистриран на: Вто 29 апр 2008 21:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Обороти Голф 3 1.4
два клипа за да добиеш представа,как се регулира ТПС
1. https://www.youtube.com/watch?v=VmoJ-CuZmck&index=13&list=PL0oeVkZXg599WsTjyv41RJJhDt__RrcfY
2. https://www.youtube.com/watch?v=57d52GBSMEY
1. https://www.youtube.com/watch?v=VmoJ-CuZmck&index=13&list=PL0oeVkZXg599WsTjyv41RJJhDt__RrcfY
2. https://www.youtube.com/watch?v=57d52GBSMEY
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Нед 14 окт 2012 11:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ruse
Re: Обороти Голф 3 1.4
амии ще опитам така както е на клиповете макар, че не всичко ми е ясно понеже е на руски, но ще опитам и ще споделя какво се е случило.Благодаря ви за помощта 

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта