Здравейте колеги,
Интересува ме има ли реле (блок за управление) за климатика и къде се намира ?
Проверих всички предпазители (Изправни), но захранване няма на буксата на компресора.
Предполагам , че когато включиш бутона на климатика се подава захранване през реле или блок за управление към компресора.
Днес майстора провери
1-Има фреон
2-Налягане било достатачно за да тръгне
3-Датчик за високо налягане смята ,че е изправен
4-Провери и той предпазителите
и се изказа , че проблема е електрически и от предпазителите до буксата на компресора
захранването се губи ,но незнае къде е релето.
А аз го открих с помощ от колеги от форума.Това на снимка както разбрах се намира под стойката на Акумулатора и при ГОЛФ 4 управлява компресора и перките .
Преди малко свалих блока за управление ,махнах силикона и старателно прегледах всички писти ,запойки по няколко пъти ,но нямам и най-малко съмнение за проблем.
Проверих бубините ,контактите им , подадох захранване и релетата работят.
С една дума блока свети като че ли е нов....
И По двете букси няма окиси или нагар.
Днес действах по съветите на zfa159
Съпротивлението на бобината на компресора трябва да е около 3 .
Премерих Съпротивлението на бобината то е по-малко от 1 ом.(съмнително малко)
Ако изгори бобината, контролера вижда, че няма бобина и спира захранването, защото не му е нужно.
Щом перките тръгват, датчика за налягането е здрав и подава нужния сигнал,
както и по-голямата част от модула за перките и компресора е здрава.
Щом пуска перките, всички сигнали разрешават тръгването и на компресора.
Премерих кабела от бубината на компресора до буксата на модула pin6 и pin 10 кабела е здрав.
Подадох захранване ,но ел.магнита не се задейства.
Всичко сочи към бобината......
Оказа се изгоряла бобина на компресора
Голф 4 - 1.6 2000 г.,Няма плюс към компресора на климатика?
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: Пон 21 мар 2011 21:57
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AKL
- Местоположение: Пазарджик
Голф 4 - 1.6 2000 г.,Няма плюс към компресора на климатика?
Последна промяна от rumen59 на Нед 13 дек 2015 19:39, променено общо 8 пъти.
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 4 - 1.6 2000 г.,Няма плюс към компресора на климати
Това мисля че е модула за управление на перките 
А тези бушони в кутията над акумулатора погледнахте ли ги дали правят добър контакт?

А тези бушони в кутията над акумулатора погледнахте ли ги дали правят добър контакт?
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: Пон 21 мар 2011 21:57
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AKL
- Местоположение: Пазарджик
Re: Голф 4 - 1.6 2000 г.,Няма плюс към компресора на климати
vlado_tonev написа:Това мисля че е модула за управление на перките
А тези бушони в кутията над акумулатора погледнахте ли ги дали правят добър контакт?
От тези предпазители започнах.....
Модула за управление на перките е от ляво (ЕДНА КУТИЯ -ДВЕ РЕЛЕТА)
Това на снимката -pin 10 е за електромагнитния съединител на компресора.
Последна промяна от rumen59 на Нед 13 дек 2015 19:39, променено общо 1 път.
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 4 - 1.6 2000 г.,Няма плюс към компресора на климати
Допитай се до колегата zfa159 http://forum.vwclub.bg/memberlist.php?mode=viewprofile&u=109721 .Сигурен съм че ще те насочи къде да провериш и как да стигнеш до решаване на тази мистерия
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: Пон 21 мар 2011 21:57
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AKL
- Местоположение: Пазарджик
Re: Голф 4 - 1.6 2000 г.,Няма плюс към компресора на климати
Благодаря .Ще пробвам.
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: Пон 21 мар 2011 21:57
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AKL
- Местоположение: Пазарджик
Re: Голф 4 - 1.6 2000 г.,Няма плюс към компресора на климатика?
rumen59 написа:Здравейте колеги,
Интересува ме има ли реле (блок за управление) за климатика и къде се намира ?
Проверих всички предпазители (Изправни), но захранване няма на буксата на компресора.
Предполагам , че когато включиш бутона на климатика се подава захранване през реле или блок за управление към компресора.
Днес майстора провери
1-Има фреон
2-Налягане било достатачно за да тръгне
3-Датчик за високо налягане смята ,че е изправен
4-Провери и той предпазителите
и се изказа , че проблема е електрически и от предпазителите до буксата на компресора
захранването се губи ,но незнае къде е релето.
А аз го открих с помощ от колеги от форума.Това на снимка както разбрах се намира под стойката на Акумулатора и при ГОЛФ 4 управлява компресора и перките .
Преди малко свалих блока за управление ,махнах силикона и старателно прегледах всички писти ,запойки по няколко пъти ,но нямам и най-малко съмнение за проблем.
Проверих бубините ,контактите им , подадох захранване и релетата работят.
С една дума блока свети като че ли е нов....
И По двете букси няма окиси или нагар.
Днес действах по съветите на zfa159
Съпротивлението на бобината на компресора трябва да е около 3 .
Премерих Съпротивлението на бобината то е по-малко от 1 ом.(съмнително малко)
Ако изгори бобината, контролера вижда, че няма бобина и спира захранването, защото не му е нужно.
Щом перките тръгват, датчика за налягането е здрав и подава нужния сигнал,
както и по-голямата част от модула за перките и компресора е здрава.
Щом пуска перките, всички сигнали разрешават тръгването и на компресора.
Премерих кабела от бубината на компресора до буксата на модула pin6 и pin 10 кабела е здрав.
Подадох захранване ,но ел.магнита не се задейства.
Всичко сочи към бобината......
Оказа се изгоряла бобина на компресора

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 80 госта