Голф 4 - 1.6 2000 г.,Няма плюс към компресора на климатика?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
rumen59
Мнения: 56
Регистриран на: Пон 21 мар 2011 21:57
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: AKL
Местоположение: Пазарджик

Голф 4 - 1.6 2000 г.,Няма плюс към компресора на климатика?

Мнениеот rumen59 » Пон 30 ное 2015 20:47


Здравейте колеги,
Интересува ме има ли реле (блок за управление) за климатика и къде се намира ?
Проверих всички предпазители (Изправни), но захранване няма на буксата на компресора.
Предполагам , че когато включиш бутона на климатика се подава захранване през реле или блок за управление към компресора.
Днес майстора провери
1-Има фреон
2-Налягане било достатачно за да тръгне
3-Датчик за високо налягане смята ,че е изправен
4-Провери и той предпазителите
и се изказа , че проблема е електрически и от предпазителите до буксата на компресора
захранването се губи ,но незнае къде е релето.
А аз го открих с помощ от колеги от форума.Това на снимка както разбрах се намира под стойката на Акумулатора и при ГОЛФ 4 управлява компресора и перките .

Преди малко свалих блока за управление ,махнах силикона и старателно прегледах всички писти ,запойки по няколко пъти ,но нямам и най-малко съмнение за проблем.
Проверих бубините ,контактите им , подадох захранване и релетата работят.
С една дума блока свети като че ли е нов....
И По двете букси няма окиси или нагар.

Днес действах по съветите на zfa159
Съпротивлението на бобината на компресора трябва да е около 3 .
Премерих Съпротивлението на бобината то е по-малко от 1 ом.(съмнително малко)
Ако изгори бобината, контролера вижда, че няма бобина и спира захранването, защото не му е нужно.
Щом перките тръгват, датчика за налягането е здрав и подава нужния сигнал,
както и по-голямата част от модула за перките и компресора е здрава.
Щом пуска перките, всички сигнали разрешават тръгването и на компресора.
Премерих кабела от бубината на компресора до буксата на модула pin6 и pin 10 кабела е здрав.
Подадох захранване ,но ел.магнита не се задейства.
Всичко сочи към бобината......


Оказа се изгоряла бобина на компресора
Прикачени файлове
111-ScreenHunter_01 Dec. 08 13.18.jpg

Последна промяна от rumen59 на Нед 13 дек 2015 19:39, променено общо 8 пъти.




Потребителски аватар
vlado_tonev
Мнения: 5497
Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
Двигател: ALH 2000
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф 4 - 1.6 2000 г.,Няма плюс към компресора на климати

Мнениеот vlado_tonev » Пон 30 ное 2015 22:40


Това мисля че е модула за управление на перките :rolleyes
А тези бушони в кутията над акумулатора погледнахте ли ги дали правят добър контакт?


rumen59
Мнения: 56
Регистриран на: Пон 21 мар 2011 21:57
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: AKL
Местоположение: Пазарджик

Re: Голф 4 - 1.6 2000 г.,Няма плюс към компресора на климати

Мнениеот rumen59 » Пон 30 ное 2015 23:02


vlado_tonev написа:Това мисля че е модула за управление на перките :rolleyes
А тези бушони в кутията над акумулатора погледнахте ли ги дали правят добър контакт?


От тези предпазители започнах.....
Модула за управление на перките е от ляво (ЕДНА КУТИЯ -ДВЕ РЕЛЕТА)
Това на снимката -pin 10 е за електромагнитния съединител на компресора.

Последна промяна от rumen59 на Нед 13 дек 2015 19:39, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
vlado_tonev
Мнения: 5497
Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
Двигател: ALH 2000
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф 4 - 1.6 2000 г.,Няма плюс към компресора на климати

Мнениеот vlado_tonev » Пон 30 ное 2015 23:43


Допитай се до колегата zfa159 http://forum.vwclub.bg/memberlist.php?mode=viewprofile&u=109721 .Сигурен съм че ще те насочи къде да провериш и как да стигнеш до решаване на тази мистерия


rumen59
Мнения: 56
Регистриран на: Пон 21 мар 2011 21:57
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: AKL
Местоположение: Пазарджик

Re: Голф 4 - 1.6 2000 г.,Няма плюс към компресора на климати

Мнениеот rumen59 » Вто 01 дек 2015 0:14


Благодаря .Ще пробвам.


rumen59
Мнения: 56
Регистриран на: Пон 21 мар 2011 21:57
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: AKL
Местоположение: Пазарджик

Re: Голф 4 - 1.6 2000 г.,Няма плюс към компресора на климатика?

Мнениеот rumen59 » Нед 13 дек 2015 19:38


rumen59 написа:Здравейте колеги,
Интересува ме има ли реле (блок за управление) за климатика и къде се намира ?
Проверих всички предпазители (Изправни), но захранване няма на буксата на компресора.
Предполагам , че когато включиш бутона на климатика се подава захранване през реле или блок за управление към компресора.
Днес майстора провери
1-Има фреон
2-Налягане било достатачно за да тръгне
3-Датчик за високо налягане смята ,че е изправен
4-Провери и той предпазителите
и се изказа , че проблема е електрически и от предпазителите до буксата на компресора
захранването се губи ,но незнае къде е релето.
А аз го открих с помощ от колеги от форума.Това на снимка както разбрах се намира под стойката на Акумулатора и при ГОЛФ 4 управлява компресора и перките .

Преди малко свалих блока за управление ,махнах силикона и старателно прегледах всички писти ,запойки по няколко пъти ,но нямам и най-малко съмнение за проблем.
Проверих бубините ,контактите им , подадох захранване и релетата работят.
С една дума блока свети като че ли е нов....
И По двете букси няма окиси или нагар.

Днес действах по съветите на zfa159
Съпротивлението на бобината на компресора трябва да е около 3 .
Премерих Съпротивлението на бобината то е по-малко от 1 ом.(съмнително малко)
Ако изгори бобината, контролера вижда, че няма бобина и спира захранването, защото не му е нужно.
Щом перките тръгват, датчика за налягането е здрав и подава нужния сигнал,
както и по-голямата част от модула за перките и компресора е здрава.
Щом пуска перките, всички сигнали разрешават тръгването и на компресора.
Премерих кабела от бубината на компресора до буксата на модула pin6 и pin 10 кабела е здрав.
Подадох захранване ,но ел.магнита не се задейства.
Всичко сочи към бобината......


Оказа се изгоряла бобина на компресора


:beer



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 80 госта