Малко предисловие - насажда се 2.0 16V двигател в купе на МК2. Всичко си е наредено от-до (компютър,инсталация,бушониера и т.н.). Всичко ОК, но първоначално колата се пали без датчика,които е на филтърната кутия и ламбда сондата е близо до тунела при което от търкане прекъсва кабел. Проблемите са отстранени, но сега при палене колата няколко пъти гасне и после заработва, но при работата при подаване на газ колата се едно се дави или нз точно какво и трябва леко да се придържа. Успее ли да задържи обороти и да тръгне, след малко каране и позагряване (колкото да отлепи стрелката от най-долу) после няма проблем движи се,държи обороти, набира се. След гасене и малко престояване, при палене същата работа - пак трябва да се чака за нормално каране. Двигателя е ревизиран (сегменти,лагери,шлайф на глава,напасване не клапани и т.н.) и се кара само на бензин.
Четох, че грешката от датчика на филтърната кутия не се изчиства при махане на клемата и трябва VAG Com, което ще се случи днес или утре, но може ли да е натрупало и други грешки и дали е само от това? Някой колега имал ли е същия или подобен проблем и как се е оправил?
Благодаря предварително на отзовалите се :)



Голф 2 ABF, проблем при студен двигател???
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 63 госта