Добър ден!
Сутрин, когато я запаля колата се мъчи. Тъкмо запалва и изгасва(После от втория път няма проблеми.).
Сменени са комутатор, свещи + кабели, както и бобина.
Колата при запалване изгасва [VW Bora V5 1999 година AGZ]
Колата при запалване изгасва [VW Bora V5 1999 година AGZ]
Последна промяна от akula9703 на Пон 21 дек 2015 20:12, променено общо 1 път.
- IvanMan
- джедай
- Мнения: 10432
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
- Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
- Двигател: CRLB
- Местоположение: София
Re: Колата при запалване изгасва [VW Bora V5]
Коригирай заглавието според шаблона:
viewtopic.php?f=5&t=352508
viewtopic.php?f=5&t=352508
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Колата при запалване изгасва [VW Bora V5 1999 година AGZ]
Какво ти показва диагностиката? Идва и в повече въздуха?
Re: Колата при запалване изгасва [VW Bora V5 1999 година AGZ]
На диагностиката показва само че не ми работи подгрева на огледалата.
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Колата при запалване изгасва [VW Bora V5 1999 година AGZ]
Аз си смених О - пръстените наскоро, поради същият проблем и празния ход ми се стабилизира и вече не гасне, като пускам консуматори или ако въртя волана, ефекта е поразителен, чак още не мога да свикна. 3 години я карах с това гаснене, докато разбера от какво е.
Не си играй да пръскаш колектора с някакъв спрей, направо ги сменяй, евтини са.
Само, че при мен даваше грешка за МАП сензор, датчика за налягането в колектора, ти си с дебитомер, но все пак въобще да нямаш грешки е малко странно.
Виж на живите данни какво показва.
Кабел имаш ли? Купи си кабел иначе ще се набуташ много. С кабела може да я проверяваш по всяко време, когато си поискаш, на мен кабела ми помогна страшно много, тези коли без диагностика не се правят.
Провери температурния датчик, показанията на дебитомера, адаптирай клапата. След това запали и виж как са адаптациите.
Може да измериш налягането на горивото, на студен двигател, на контакт и на запален двигател, с вакуум на регулатора и без вакуума на регулатора.
Огледай си всички вакуумни пътища към дросел клапата.

Не си играй да пръскаш колектора с някакъв спрей, направо ги сменяй, евтини са.
Само, че при мен даваше грешка за МАП сензор, датчика за налягането в колектора, ти си с дебитомер, но все пак въобще да нямаш грешки е малко странно.
Виж на живите данни какво показва.
Кабел имаш ли? Купи си кабел иначе ще се набуташ много. С кабела може да я проверяваш по всяко време, когато си поискаш, на мен кабела ми помогна страшно много, тези коли без диагностика не се правят.
Провери температурния датчик, показанията на дебитомера, адаптирай клапата. След това запали и виж как са адаптациите.
Може да измериш налягането на горивото, на студен двигател, на контакт и на запален двигател, с вакуум на регулатора и без вакуума на регулатора.
Огледай си всички вакуумни пътища към дросел клапата.
- fedoracore
- Мнения: 113
- Регистриран на: Нед 25 дек 2011 12:22
- Автомобил: V5
- Двигател: 2.3
- Местоположение: София
Re: Колата при запалване изгасва [VW Bora V5 1999 година AGZ]
akula9703 написа:Добър ден!
Сутрин, когато я запаля колата се мъчи. Тъкмо запалва и изгасва(После от втория път няма проблеми.).
Сменени са комутатор, свещи + кабели, както и бобина.
датчик колянов или разпределителен вал - е тва провери дали работят както трябва .
с инпулсна лампа се проверяват
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Колата при запалване изгасва [VW Bora V5 1999 година AGZ]
Тия двата датчика, ако не работят колата въобще няма да запали, а тя си пали най-вероятно без проблеми. Тая картинка ми е до болка позната.
Ако датчика на коляновия прекъсне 100% ще запише грешка, ако няма грешка значи всичко е наред, същото важи и за другия датчик.
За какво програмистите на Фолксавген взимат заплати и пишат софтуер, ако трябваше да диагностицираме с пробни лампи.
По-добре да си хвърлят дипломите и да се захванат със земеделие.
Смуче въздух след дебитомера, за това гасне!
Ако датчика на коляновия прекъсне 100% ще запише грешка, ако няма грешка значи всичко е наред, същото важи и за другия датчик.
За какво програмистите на Фолксавген взимат заплати и пишат софтуер, ако трябваше да диагностицираме с пробни лампи.

По-добре да си хвърлят дипломите и да се захванат със земеделие.

Смуче въздух след дебитомера, за това гасне!
Re: Колата при запалване изгасва [VW Bora V5 1999 година AGZ]
Колата след вторият опит пали.
Наблюдавам, че това го прави само когато е студено навънка. Вчера беше що-годе топло и запали от първия път.
Наблюдавам, че това го прави само когато е студено навънка. Вчера беше що-годе топло и запали от първия път.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 54 госта