Голф 3 ADY 2.0 само на бензин няма газ
Значи не бях я палил от няколко дена от преди нова година (което ще рече 4 дена) , вчера се опитах паднал ми акумулатора , свалих го да се зарежда , днес паля само с ключа върти няма никой не ще да пали , доста време въртях замериса на бензин не пали . Подадох с крак газ от педала запали веднага и се изфурсира даже , как си махна крака от газта и веднага угасна . поиграх си така доста стоях даже половин час да позагрее все пак беше -7 градуса навън като с педала контролирам оборотите да са около 1000 позагря малко на 72 градуса и се отказах как си пусна педала или гасне или седи на 300- 400 оборота все едно всеки момент ще изгасне. Колеги дайте идея някаква че в тоя студ не ми се мръзне навън , какво да проверя първо ... мен ме съмнява дросела там е проблема , но може и да не е в него .... За информация до оня ден не съм имал никакви забележки от колата всичко си беше на пушка всичко ок , сега не ще да пали ... ???



Голф 3 2.0 ADY пали само като натисна педалана газта
-
- Мнения: 519
- Регистриран на: Вто 18 мар 2008 23:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Голф 3 2.0 ADY пали само като натисна педалана газта
Последна промяна от i3v3a3n на Пон 04 яну 2016 18:54, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 519
- Регистриран на: Вто 18 мар 2008 23:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Голф 3 2.0 ADY пали само като натисна педалана газта
Проблема решен . Денс след като помръзнах 4 часа навън за сега поне реших проблема. Какво забелязах преди да почна да я правя , значи като дам ключ контакт и си вкарам главата под капака от дросела се издаваше едно периодическо жужене до безкрай , след по обстоен преглед забелязах че стъпковото моторче мести дросел клапата напред назад от порядъка на 5-6 мм колкото е луфта вътре във вилката където седи жилото за газта там има един метален палец и луфт около него ясно се вижда местенето на металния палец и така го мести напред назад до безкрай . Озадачи ме това защо е така според мен не би трябвало да е така колкото и мръсен да е дросела. Както и да е тръгнах да свалям дросела да го меря и първото нещо което откачих е маркуча за вакум който излиза от дросела но е след клапата и отива до ЕГР клапан май се наричаше ако не се лъжа (бобинка с клапан) след която маркуч отива до канистера. Та значи само го откачих и реших да запаля , и воала запали от раз четвърт оборот е държеше малко високи обороти 1200-1400 . Веднага разбрах че не може да смуче въздух от дросел клапата помислих че може да е замръзнал въздушния филтър в кутията все пак беше -13 градуса навън . Е оказа се че не е замръзнал , просто много мръсен дросел и няма почти никакъв дебит. След свалянето му и хубаво почистване проблема се оправи, вече това движение на дросела при ключ контакт напред-назад изчезна. Направи ми впечатление обаче че оста на клапата като че ли е клеясала или и тя се е задръстила с мръсотия нея не можах да почистя то това няма разглобяване. Значи като натиснеш клапата с пръст по посока отваряне има един луфт от около по-малко от сантиметър чак след това се задейства вилката с пружината , та като я натисна с пръст ЕДВА ЕДВА СЛЕД ТОВА КЛАПАТА СЕ ВРЪЩА В НАЧАЛНА ПОЗИЦИЯ - искам да попитам това нормално ли е за нормално работещ дросел ??? ще ме разбере за какво говоря само онзи който наскоро е разглабял дросел . Както и да е поиграх си с чистенето като чели я пораздвижих с разтворители разни малко и сега малко по живо се връща в начална позиция но не ми харесва не е много бързо връщането.
Зглобих всичко запалих работи , половин час съм я чакал да се самоубочава преди това бях изключил акумулатора докато чистя дросела , така че трябвало е да изчисти каквито глешки е имало. Направи ми впечатление че сега пък държи малко по високи обороти на празен ход 1400 и нагоре , като настъпя газта и я пусна връща оборотите до към 2000 по надолу не пада , но това само докато загрее след това държи 1000 даже малко под 1000 оборота и като загря вече не го прави това като настъпя педала и да сваля оборотите само до 2000, сваля си ги нормално . Сега искам да попитам това нормално поведение ли е на дросела , защото 2 години преди този проблем съм карал тази кола и при никаква външна температура дори -14 -15 миналата година не ми е вдигал оборотите над 1000 , хиляда като е студен като загрее някъде към 900 . ???? Защо сега стана това ???? някой знаели на какво се дължи ????
Искам да кажа че предишното му чистене на този дросел беше точно преди 2 години , мисля че не би трябвало чак толкова често да се чисти тая проклетия, при мен беше хвърлило масло при дросела от другия клапан който е отгоре на капака на клапаните , клапана за отработените газове , него пак бях сменял преди 2 години , но знам че сложих менте , за оригинален ми се видяха много парите и не взех.
Апропо да кажа преди да правя каквото и да било по дросела , премерих всички други датчици , стойностите горе долу излезнаха по аутодата приблизително подобни все пак -13 градуса единствено не премерих холовите датчици (на делкото и на коляновия вал, на скоросната кутия VSS ) ,както и този за детонации, но мисля че трябва да са здрави щото инече нямаше да запали.
Моля, нека всеки който има някакво мнение по тея въпроси които съм написал , каже своето мнение .... не че няма да се преборя и сам но защо трябва да си губя времето и да давам още пари за нов дросел за да изследвам поведението му. Хубаво е да направиме една или няколко качествени пълни теми това би било полезно за много хора.
Зглобих всичко запалих работи , половин час съм я чакал да се самоубочава преди това бях изключил акумулатора докато чистя дросела , така че трябвало е да изчисти каквито глешки е имало. Направи ми впечатление че сега пък държи малко по високи обороти на празен ход 1400 и нагоре , като настъпя газта и я пусна връща оборотите до към 2000 по надолу не пада , но това само докато загрее след това държи 1000 даже малко под 1000 оборота и като загря вече не го прави това като настъпя педала и да сваля оборотите само до 2000, сваля си ги нормално . Сега искам да попитам това нормално поведение ли е на дросела , защото 2 години преди този проблем съм карал тази кола и при никаква външна температура дори -14 -15 миналата година не ми е вдигал оборотите над 1000 , хиляда като е студен като загрее някъде към 900 . ???? Защо сега стана това ???? някой знаели на какво се дължи ????
Искам да кажа че предишното му чистене на този дросел беше точно преди 2 години , мисля че не би трябвало чак толкова често да се чисти тая проклетия, при мен беше хвърлило масло при дросела от другия клапан който е отгоре на капака на клапаните , клапана за отработените газове , него пак бях сменял преди 2 години , но знам че сложих менте , за оригинален ми се видяха много парите и не взех.
Апропо да кажа преди да правя каквото и да било по дросела , премерих всички други датчици , стойностите горе долу излезнаха по аутодата приблизително подобни все пак -13 градуса единствено не премерих холовите датчици (на делкото и на коляновия вал, на скоросната кутия VSS ) ,както и този за детонации, но мисля че трябва да са здрави щото инече нямаше да запали.
Моля, нека всеки който има някакво мнение по тея въпроси които съм написал , каже своето мнение .... не че няма да се преборя и сам но защо трябва да си губя времето и да давам още пари за нов дросел за да изследвам поведението му. Хубаво е да направиме една или няколко качествени пълни теми това би било полезно за много хора.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта