


Голф 4 1.4 Не държи обороти на празен ход и прекъсва
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Сря 30 дек 2015 11:51
- Автомобил: VW Golf 6
- Двигател: CHG 2010
- Местоположение: Русе
Голф 4 1.4 Не държи обороти на празен ход и прекъсва
Здравейте колеги.От скоро съм собственик на Голф 4 1.4 но вече разочарован и затова ви моля помагайте.Единият от проблемите е че когато двигателя е студен ако не задържа газта натисната за около поне минута ще изгасне.След като позагрее оборотите са около 600 а понякога 800.Когато съм в движение и изключа от скорост оборотите падат почти до изгасване на двигателя.Другия проблем се усеща най вече при градско каране независимо дали съм но по малка или по голяма предавка когато съм подал по малко газ двигателя прекъсва.Прекъсването също се усеща и диапазона 1900-2100 оборота.
Re: Голф 4 1.4 Не държи обороти на празен ход и прекъсва
Колега пробвай да почистиш дроселната клапа.
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f=7&t=62348
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f=7&t=62348
-
- Мнения: 519
- Регистриран на: Вто 18 мар 2008 23:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Голф 4 1.4 Не държи обороти на празен ход и прекъсва
Много неща са пич ... както ги описваш , най вероятно си уцелил таралясник втора ръка , който предишния му собственик или -ци с гордост са се отървали от него. Ти сам решаваш дали да го правиш или не . Искам да ти кажа че няма да е лесно. Искам да ти кажа и че със съвети само тук от форума няма да се справиш.
Над мен колегата ти е казал , да дросел ок но само с почистване няма да мине --- тоя дросел за да работи коректно има още дузина датчици които му правят характеристиката . Според мен ако изобщо решиш да се заниваш да я правиш тая кола трябва да почнеш с тях и с кабелите до тях . Първо преглеждаш букси , снадки , връзки до тях за лоши контакти и окисления , след това поетапна смяна на всички датчици (почти) с нови от надежден вносител или оригинални :) за най сигурно , те не са много скъпи но не са и евтини . Сред сменените елементи трябва да включиш и комплект кабели и свещи , дюзите също трябва да прегледаш или смениш- това за втория ти проблем с придръпването между 2000 оборота. На последно място слагам подмяната на дросела и дебитомера , те вече са скъпи но може и до тях да се стигне. И както знаеш по законите на Мърфи накрая се оказва че е нещо друго , например смуче въздух от някъде (смукателен колектор например) или вакуум маркуч пробит или двигател за основен ремонт което също не е за изключване , а може и да е нещо съвсем различно което никой не е очаквал че ще бъде . Истината е една за да я оправиш трябва да започнеш от някъде , да се въоръжиш с търпение и здраво да наливаш пари. Няма такъв бог който само от двата реда които си написал да ти реши проблема а дори и да има той няма да ти го каже , щото е загубил примерно година време труд и е сменил една камара части
Над мен колегата ти е казал , да дросел ок но само с почистване няма да мине --- тоя дросел за да работи коректно има още дузина датчици които му правят характеристиката . Според мен ако изобщо решиш да се заниваш да я правиш тая кола трябва да почнеш с тях и с кабелите до тях . Първо преглеждаш букси , снадки , връзки до тях за лоши контакти и окисления , след това поетапна смяна на всички датчици (почти) с нови от надежден вносител или оригинални :) за най сигурно , те не са много скъпи но не са и евтини . Сред сменените елементи трябва да включиш и комплект кабели и свещи , дюзите също трябва да прегледаш или смениш- това за втория ти проблем с придръпването между 2000 оборота. На последно място слагам подмяната на дросела и дебитомера , те вече са скъпи но може и до тях да се стигне. И както знаеш по законите на Мърфи накрая се оказва че е нещо друго , например смуче въздух от някъде (смукателен колектор например) или вакуум маркуч пробит или двигател за основен ремонт което също не е за изключване , а може и да е нещо съвсем различно което никой не е очаквал че ще бъде . Истината е една за да я оправиш трябва да започнеш от някъде , да се въоръжиш с търпение и здраво да наливаш пари. Няма такъв бог който само от двата реда които си написал да ти реши проблема а дори и да има той няма да ти го каже , щото е загубил примерно година време труд и е сменил една камара части
-
- Мнения: 519
- Регистриран на: Вто 18 мар 2008 23:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Голф 4 1.4 Не държи обороти на празен ход и прекъсва
забравих --- не си написал има ли газ или няма , ако има , задължително я махни докато си оправиш проблемите , щото може и тя да прави част от магарийте
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Голф 4 1.4 Не държи обороти на празен ход и прекъсва
Много са нещата, но една кадърна диагностика стеснява доста кръга. Най добре колегата да си купи диагностичен кабел и да прегледа или пусне грешките във форума, пък кой знае може и да излезе нещо. Малко по-малко ще разбере за какво става на въпрос.
И аз имах такава кола и все още я имам, вече 3 години и постепенно я вкарах в правия път, но се изискват много нерви и разходи. Иначе части има колкото си искаш, запазени дросели има по 100 лв, но на първо време диагностика и след това проби и смяна на части.
За мен най-добрият вариант е първо да се снабди с кабел и ваг-ком, след това да прегледа и да се опита да отстрани евентуалните причини и ако успее добре, ако ли не, да закара колата при някой добър механик.
Примерно може да се размине само с чистене и адаптация на дросела.
Така, че да не поставяме веднага смъртна присъда. 
И аз имах такава кола и все още я имам, вече 3 години и постепенно я вкарах в правия път, но се изискват много нерви и разходи. Иначе части има колкото си искаш, запазени дросели има по 100 лв, но на първо време диагностика и след това проби и смяна на части.
За мен най-добрият вариант е първо да се снабди с кабел и ваг-ком, след това да прегледа и да се опита да отстрани евентуалните причини и ако успее добре, ако ли не, да закара колата при някой добър механик.
Примерно може да се размине само с чистене и адаптация на дросела.


-
- Мнения: 519
- Регистриран на: Вто 18 мар 2008 23:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Голф 4 1.4 Не държи обороти на празен ход и прекъсва
така е много правилно казано и от колегата над мен , но един свестен VAG-Com кабел пак е от порядъка на 100- 150лв и там вариантите са много лесно може да попадне на китайско менте което нестава за нищо, и софтуера е важен имало различни видове , различни орязани версий едните стават други неставали за нищо , с някои версий може направо през софтуера да препрограмира част от модулите в колата, лично на мен без инфо това ми се вижда сложно и не съм пипал има вероятност да се прецака нещо като незнаеш какво правиш. По сервизи моята колко съм я водил едни я прочитат други не и незнаят какво да ми кажат , и никой не може да ми каже защо е така . Какво да ти кажа и там са сложни нещата
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта