Мнениеот Iezekil » Сря 09 яну 2013 21:18
Лоша работа,но понеже е хубаво да сме сигурни направи още един тест.Щото вариантите пак са 3.
Пробвай дали се надуват много маркучите колата като позагрее.След това отвърти капачката на казанчето и виж дали парното е по-добре на отвита капачка.Ако тръгнеш на път я завий наполовина,но без да я затягаш.Виж парното по-добре ли е .
Тея мехури говорят,че влиза въздух от някъде.Понеже радиатора на парното е по-високо бягат там и нямаш парно.Като дадеш газ успяват да излязат..Сега задачата е да разберем от къде е теча.
Аз мисля,че е от преливника,докажи го по някакъв начин.То всъщност като махнеш пластмасата на казанчето трябва да се види.Опитай да душиш в казанчето на какво мирише-на газ ли,на изгорели газове ли,на нищо ли.Вариантите както казах са 3-или от изпаритела надува газ,или от гарнитура,или/а дано/ имаш някъде дупка.
Ако искаш отиди на сервиз с газ анализатор или реактив да проверят за газове,също може и за газ.Това което можеш да направиш още е да се ослушваш при загряла и угасена кола за свистене.Също огледай и радиатора много внимателно за влага.От някъде ти дърпа въздух колата,ако приемем че останалото е наред.
За изпаритела също има вариант за проверка сам.Просто спираш газта от бутилката,изчакваш да угасне колата и продължаваш на бензин.
За всеки случай можеш да провериш свещите,дали има измита,пожъртяла,близни конденза от ауспуха дали сладни.
Можеш да оцветиш антифриза с нещо безопасно и червено-например боя за яйца и да огледаш внимателно коша за белези от теч.Не забравяй и маркуча зад моното,той ако се спука пръска на колкторите и изпарва директно.
Това е от мен з самодиагностика,разбира се можеш да идеш при майстор.Но докато не видиш доказателства,че е гарнитура-не се оставяй да я разглабят.