Това ли е петата дюза на мотор 2E 2.0 115hp

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
h_andreev
Мнения: 91
Регистриран на: Чет 19 юли 2007 12:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр. Бургас - VW Vento GT 2.0 2E 115hp 1993 ГИ: D.T.Gas GasTech 704

Това ли е петата дюза на мотор 2E 2.0 115hp

Мнениеот h_andreev » Нед 13 сеп 2009 14:19


Здравейте,

Имам проблем със запалването когато колата е студена, пали от втория път. Сменил съм термодатчика, бензиновата помпа.

Въпросът ми е, това на снимката ограденото ли е петата дюза /за студено стартиране/.

Благодаря предварително :)

Венто 1993г. 2.0L 115hp 2E

2E-5-ta-duza.JPG




Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2045
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Re: Това ли е петата дюза на мотор 2E 2.0 115hp

Мнениеот Glove » Нед 13 сеп 2009 19:33


Да това е!


Потребителски аватар
h_andreev
Мнения: 91
Регистриран на: Чет 19 юли 2007 12:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр. Бургас - VW Vento GT 2.0 2E 115hp 1993 ГИ: D.T.Gas GasTech 704

Re: Това ли е петата дюза на мотор 2E 2.0 115hp

Мнениеот h_andreev » Нед 13 сеп 2009 19:56


Отново благодаря heavy metal zork

:lock:


marto7
Мнения: 54
Регистриран на: Пет 26 сеп 2014 15:35
Автомобил:
Двигател:

Re: Това ли е петата дюза на мотор 2E 2.0 115hp

Мнениеот marto7 » Пон 18 яну 2016 16:11


Може ли снимка да видя къде се намира,че тази която е била прикачена тук вече я няма а аз търся мойта.


Потребителски аватар
kaiser666
Мнения: 4670
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
Автомобил: Bmw E34
Двигател: M20B20
Местоположение: South Of Heaven

Re: Това ли е петата дюза на мотор 2E 2.0 115hp

Мнениеот kaiser666 » Пон 18 яну 2016 17:07


На някои модели няма, аз смених двигателя и ми остана една букса в повече :mhihi


marto7
Мнения: 54
Регистриран на: Пет 26 сеп 2014 15:35
Автомобил:
Двигател:

Re: Това ли е петата дюза на мотор 2E 2.0 115hp

Мнениеот marto7 » Пон 18 яну 2016 18:46


А на тези които има може ли да се махне кабела на 5тата и къде точно се намира тя ? Искам да я проверя в ред ли е че колата харчи ужасно много като е на бензин


Потребителски аватар
kaiser666
Мнения: 4670
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
Автомобил: Bmw E34
Двигател: M20B20
Местоположение: South Of Heaven

Re: Това ли е петата дюза на мотор 2E 2.0 115hp

Мнениеот kaiser666 » Пон 18 яну 2016 20:37


Намира се на колектора горе в дясно, синя, голяма букса, в него влиза маркуч от рейката. На колектора който няма такава дюза, на нейно място седи една скоба за жилото на газта.


marto7
Мнения: 54
Регистриран на: Пет 26 сеп 2014 15:35
Автомобил:
Двигател:

Re: Това ли е петата дюза на мотор 2E 2.0 115hp

Мнениеот marto7 » Пон 18 яну 2016 22:17


Ако и сваля буксата какви биха били последствията ?


Потребителски аватар
kaiser666
Мнения: 4670
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
Автомобил: Bmw E34
Двигател: M20B20
Местоположение: South Of Heaven

Re: Това ли е петата дюза на мотор 2E 2.0 115hp

Мнениеот kaiser666 » Вто 19 яну 2016 15:25


В другата тема си пуснал снимки, там нямаш такава дюза.

Иначе последиците при мен без нея са, че няма палене при студен старт.


marto7
Мнения: 54
Регистриран на: Пет 26 сеп 2014 15:35
Автомобил:
Двигател:

Re: Това ли е петата дюза на мотор 2E 2.0 115hp

Мнениеот marto7 » Вто 19 яну 2016 22:45


Да днеска гледах и видях че нямам 5та дюза.Какви са ми тогава вариянтите от какво може да харчи толкова много бензин.За 10 паления за по 1 минута ги издърпва 5 литра


Потребителски аватар
vucata
Мнения: 3610
Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
Автомобил: Ford Mondeo MK2
Двигател: 1.8TD 2000
Местоположение: Bulgaria- Sofia
Контакти:

Re: Това ли е петата дюза на мотор 2E 2.0 115hp

Мнениеот vucata » Вто 19 яну 2016 23:04


Температурен датчик


marto7
Мнения: 54
Регистриран на: Пет 26 сеп 2014 15:35
Автомобил:
Двигател:

Re: Това ли е петата дюза на мотор 2E 2.0 115hp

Мнениеот marto7 » Сря 20 яну 2016 1:06


Къде се намира ? И как да го проверя ? Колата много трудно загрява междудругото.Дори не винаги успява да дигне на 90.седи около 70 и то бавно стига до толкова


Потребителски аватар
инжектопляктор
Мнения: 4192
Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Това ли е петата дюза на мотор 2E 2.0 115hp

Мнениеот инжектопляктор » Сря 20 яну 2016 1:48


Намира се отпред на тройника, който е пластмасов и е закрепен с 2 болта на блока на двигателя. От датчика излизат 4 проводника и има букса. От тройника излизат маркучи за антифриз. Логично - мери температура на охладителната течност.
Ако колата загрява трудно, време е за смяна на термостат. Смени първо датчика. Струва не повече от 10-12лв. Може да дава грешни данни на компютъра на колата, както и самото табло и да си мислиш, че колата не е загряла.
Най-добре се проверява датчикът през VAG COM какво докладва на компютъра на колата. Иначе може да се измери и с мултиметър. Ако искаш - мога да дам стойности от Автодата. Имай предвид, че това мерене е шибано. Мен ме подведе. Меря го с мултиметър включен на омметър - показва си стойностите по каталог. Включвам го на компютъра на колата - показва -40 градуса. :screwy А беше доста по-топло вън. :mhihi


marto7
Мнения: 54
Регистриран на: Пет 26 сеп 2014 15:35
Автомобил:
Двигател:

Re: Това ли е петата дюза на мотор 2E 2.0 115hp

Мнениеот marto7 » Сря 20 яну 2016 13:00


инжектопляктор написа:Намира се отпред на тройника, който е пластмасов и е закрепен с 2 болта на блока на двигателя. От датчика излизат 4 проводника и има букса. От тройника излизат маркучи за антифриз. Логично - мери температура на охладителната течност.
Ако колата загрява трудно, време е за смяна на термостат. Смени първо датчика. Струва не повече от 10-12лв. Може да дава грешни данни на компютъра на колата, както и самото табло и да си мислиш, че колата не е загряла.
Най-добре се проверява датчикът през VAG COM какво докладва на компютъра на колата. Иначе може да се измери и с мултиметър. Ако искаш - мога да дам стойности от Автодата. Имай предвид, че това мерене е шибано. Мен ме подведе. Меря го с мултиметър включен на омметър - показва си стойностите по каталог. Включвам го на компютъра на колата - показва -40 градуса. :screwy А беше доста по-топло вън. :mhihi


Не разбирам от работа с мултицет а и нямам.Ваг ком имам кабел за Ауди ОБД2 с него няма да стане на голфа предполагам.Иначе кой датчик да смена ? Този който е на тройника или термостата ? и къде е термостата


Потребителски аватар
инжектопляктор
Мнения: 4192
Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Това ли е петата дюза на мотор 2E 2.0 115hp

Мнениеот инжектопляктор » Сря 20 яну 2016 14:07


Датчикът на тройника. VAG COM-а дали ще стане, не мога да кажа, без да го видим. Имаш проблеми с образуването на сместа, това е най-вероятният виновник, а и най-евтиният ремонт - датчик на тройника.
п.п Термостатът отговаря за затваряне и отваряне на големият кръг, за да имаш парно. Ако имаш парно на колата и то добро, най-вероятно нищо му няма.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 78 госта