Имам един въпрос този циферблат (табло) на 5-ца от коя година е ?
https://www.youtube.com/watch?v=mO73qJshLQs
дали може да се сложи на 2004-та година 5-ца?



Голф 5 смяна на циферблати (табло)
- manchorov
- Мнения: 149
- Регистриран на: Пет 16 дек 2011 22:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pazardjik
Re: Циферблати (табло) Голф 5
Трябва да може.Не знам дали не трябва и друг модул който да ти поддържа големия ФИС.Иначе аз съм с такъв и колата е 2006г
-
- Мнения: 128
- Регистриран на: Сря 25 юли 2012 17:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Циферблати (табло) Голф 5
Инструмент клъстъра може да е от всяка година, предполагам от 2004 също има понеже се е предлагал модела в high line вариант.
Лятото се заигравах със сменя на таблото, като на пролет ще сложа друго както и high line ccm модул.
Има много информация в интернет, за това няма да повтарям всичко, но в общи линии:
Важните модулу:
Инструмент клъстера (таблото) (Варианти Half Fis и Full FIS).
Комформ модула (CCM). Low;mid;high level (от 10 до 19/21) байта, като всеки от тях отговаря за различни неща по автомобила.
Като се тръгне от автоматично заключване на колата след потегляне и набиране на 15км/ч мине се през активиране/деактивиране на anti theft системата и тн.
steering wheel модула - модула под волана. (Low;mid;high level)
Важно е да се провери какво има налично в колата към момента и да се сложи нов със същия slip ring!
Според нивата на оборудване и допълните опции може да се получат интересни комбинации.
Най-важното при една смяна на инструмент клъстерите е да се разбере дали таблото е с immo4c (по-новия метод на Сименс с криптиране).
Слагат се след 2006/2007.
При контакт immo4 показва колата с ключа, докато immo4c показва Safe.
Доколкото си спомням не може да вземете кода на табло с immo4c с ваг командер и тн. софтуер, както и невъзможността на работа на еку с immo4 и табло с immo4c. (Може и да има вариант, не съм се интересувал задълбочено).
Full FIS "табло", може да се използва със low/mid CCM (тествано лично), но няма да работят всички функции.
Лятото се заигравах със сменя на таблото, като на пролет ще сложа друго както и high line ccm модул.
Има много информация в интернет, за това няма да повтарям всичко, но в общи линии:
Важните модулу:
Инструмент клъстера (таблото) (Варианти Half Fis и Full FIS).
Комформ модула (CCM). Low;mid;high level (от 10 до 19/21) байта, като всеки от тях отговаря за различни неща по автомобила.
Като се тръгне от автоматично заключване на колата след потегляне и набиране на 15км/ч мине се през активиране/деактивиране на anti theft системата и тн.
steering wheel модула - модула под волана. (Low;mid;high level)
Важно е да се провери какво има налично в колата към момента и да се сложи нов със същия slip ring!
Според нивата на оборудване и допълните опции може да се получат интересни комбинации.
Най-важното при една смяна на инструмент клъстерите е да се разбере дали таблото е с immo4c (по-новия метод на Сименс с криптиране).
Слагат се след 2006/2007.
При контакт immo4 показва колата с ключа, докато immo4c показва Safe.
Доколкото си спомням не може да вземете кода на табло с immo4c с ваг командер и тн. софтуер, както и невъзможността на работа на еку с immo4 и табло с immo4c. (Може и да има вариант, не съм се интересувал задълбочено).
Full FIS "табло", може да се използва със low/mid CCM (тествано лично), но няма да работят всички функции.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 64 госта