Здравейте,
сменям съединителя на Венто 1.8 75к. и когато свалих дясната полуоска от диференциала започна да тече маслото от скоростите.
По принцип там не трябва да има масло е грес. На снимката съм показал от къде тече маслото и също на моята скоростна кутия там няма тапа или каквото трябва да има, а дупка с резба. Не разбирам болт ли е имало и ако е имало къде е - нямаше нито бол нито пък остатъци на болт.
Та въпроса ми е какъв е проблема та там има масло ?
Венто 1.8 75к.с. теч на масло от диференциала където е полуоската
- stefan4o
- Мнения: 19316
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Венто 1.8 75к.с. теч на масло от диференциала където е полуоската
Там имаш уплътнение - семеринг, ако не се лъжа. И моята оттам течеше, оскубаха ме 20-на кинта за смяната.
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Венто 1.8 75к.с. теч на масло от диференциала където е полуоската
Тапа е трябвало да има.Явно са сваляли чашката за смяна на семеринг и не са я сложили.
Продават ги отделно,мисля че бяха около 7 лв смеринг + тапа,а сигурно продават и отделно само тапи.
Продават ги отделно,мисля че бяха около 7 лв смеринг + тапа,а сигурно продават и отделно само тапи.
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: Чет 24 май 2012 18:59
- Автомобил: VW vento
- Двигател: AAM 1993
- Местоположение: Montana
Re: Венто 1.8 75к.с. теч на масло от диференциала където е полуоската
Благодаря Ви за отговорите.
Намерих и снимки - ето защо има дупка с резба там.
http://www.brokevw.com/020flange.html
Намерих и снимки - ето защо има дупка с резба там.
http://www.brokevw.com/020flange.html
- klimatronik
- Мнения: 198
- Регистриран на: Съб 24 ное 2007 16:31
- Автомобил: Golf TDI PD+PASSAT B8 CR TDI 190
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Венто 1.8 75к.с. теч на масло от диференциала където е полуоската
Преди време в Ауто+ тия тапички бяха по лев и нещо. Само ще ти кажа да си по-настоятелен, защото мен ме отрязаха че нямали и не можели да я намерят и минах зад щанда и му показах на продавача по чертежа какво ми трябва.
Хубаво е да видиш как е греста в карето и колко масло има в скоростите.

- Daniel Kuntov
- Мнения: 820
- Регистриран на: Пон 05 мар 2012 18:29
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: GTI 2.0 8V AGG
Re: Венто 1.8 75к.с. теч на масло от диференциала където е полуоската
И аз имах такъв проблем,след смяна на семерингите теча на масло спря.
- kaiser666
- Мнения: 4670
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
- Автомобил: Bmw E34
- Двигател: M20B20
- Местоположение: South Of Heaven
Re: Венто 1.8 75к.с. теч на масло от диференциала където е полуоската
Във форума има тема в която е описано как се сменява.
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Венто 1.8 75к.с. теч на масло от диференциала където е полуоската
milen995 написа:Благодаря Ви за отговорите.
Намерих и снимки - ето защо има дупка с резба там.
http://www.brokevw.com/020flange.html
Точно от този сайт преди година си смених сам чашките на скоростната кутия.Бях взел кутия със 100 мм чашки,а трябваше да я направя на 90мм понеже каретата ми са от 1.6/100 коня.
Като изкарах тапите с една плоска отвертка също имаше малко масло под тях.
Купих комплект тапи+семеринги за 7 лв.комплекта от Елит кар.
Предполагам продават и само тапи.Много внимателно набивай тапата,да не тръгне на криво

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 70 госта