Проблемът е, че не винаги духа студен въздух. Спира да духа студено, когато двигателят работи на високи обороти, и духа студено когато колата задържи на ниски обороти, да речем под 2000 оборота. Общо взето, това е зависимост, която аз забелязах, но като цяло климатикът работи когато си иска. Когато духа студен въздух, например на 1ва степен от 4ри, натоварването на двигателят е около 1.3-1.4л/100км в покой. При същите условия, когато не духа сдудено натоварването е около 0.9-1.1л/100км.
Ходих до един сервиз, закачиха климатика за диагностика. При покой той работи и задържа налягането около 2 бара. След като започне да подава газ, и някаде след тези 2000 оборота и нагоре, почва да качва налчгането и спира да духа студен въздух. Не мога точно да се сетя до колко, но беше над 4-5 бара. Майсторът ме посъветва, че най-вероятно вентил или компресор е проблемът, и иска първо да сменим вентила и после да търсим проблема в компресора. Вентилът който ми показа, представлява нещо такова:

Искам и да отбележа, че липсваха 200 гр. фреон+оцветител от максималния капацитет 535 гр. След допълването му карам колата вече около 200-300 км и не се е променило нищо в проблема описан по-горе.
Друго коетоми спомена майстора, е че други модели на VW, Skoda и т.н. от тази година и нагоре имали подобни проблеми, и всичко се оправило след смяна на компресора, тъй като бил, цитирам: "калпав".
Бихте ли ми препоръчали къде във Варна може да получа друго мнение, и дали някой е имал сходен проблем и как се е оправил?