
Golf MK4 2.3 V5 150hp Въпрос за прихващане на ток.
- GolfHighL
- Мнения: 206
- Регистриран на: Вто 18 ное 2014 16:09
- Автомобил: Volkswagen Passat CC
- Двигател: CBAB 2010
- Местоположение: Пловдив
Golf MK4 2.3 V5 150hp Въпрос за прихващане на ток.
Здравейте колеги, тъй като нямам много опит с електрониката като цяло, искам да попитам от къде мога да хвана ток за Дневни Светлини (LED Daylight Running Lights). Не искам да са свързани към габаритите, искам да са независими от фаровете. Тоест като подам контакт да светват или като запаля. От къде мога да хвана такъв ток ? От някой бушон ? 

- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13548
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Golf MK4 2.3 V5 150hp Въпрос за прихващане на ток.
@ ", тъй като нямам много опит с електрониката като цяло, искам да попитам от къде мога да хвана ток за Дневни Светлини "
На така поставен въпрос - отговора е отиди при електричар , алармаджия/ Какво разбираш под Дневни Светлини ?
Тъй като не ми се търси - вдигаш капак и търсиш на кое реле има +12 на контакт Оттам се закачаш през 5А предпазител., ако са ЛЕД.
Ако са пак ЛЕД с ч реленце с ниска консумация / 30-60 мА захранваш го от извода на алтернатора за лампата на таблото за зареждането.
Ако не е ясно - отиваш на първото ми писание.
На така поставен въпрос - отговора е отиди при електричар , алармаджия/ Какво разбираш под Дневни Светлини ?
Тъй като не ми се търси - вдигаш капак и търсиш на кое реле има +12 на контакт Оттам се закачаш през 5А предпазител., ако са ЛЕД.
Ако са пак ЛЕД с ч реленце с ниска консумация / 30-60 мА захранваш го от извода на алтернатора за лампата на таблото за зареждането.
Ако не е ясно - отиваш на първото ми писание.
- GolfHighL
- Мнения: 206
- Регистриран на: Вто 18 ное 2014 16:09
- Автомобил: Volkswagen Passat CC
- Двигател: CBAB 2010
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf MK4 2.3 V5 150hp Въпрос за прихващане на ток.
Колега, казах че не разбирам от електроника, а не от нещата по колата ми. Нали затова питам от къде да хвана ток, а не КАК
Ще проверя едно реле има над филтърната кутия. Иначе са ЛЕД от тънките лентички.

-
- VW експерт
- Мнения: 13409
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Golf MK4 2.3 V5 150hp Въпрос за прихващане на ток.
GolfHighL написа: Иначе са ЛЕД от тънките лентички.
Не се занимавай с тези боклуци.
Освен ако не си си купил истински ЛЕД ДРЛ де.
Ментетата след време почват да светят слабо и синьо,щяха да ме спрат от движение.Иначе си бяха вързани според правилата.
Един ДРЛ модул ти решава нещата на 100%.
Има ги по 20лв вече.
- fedoracore
- Мнения: 113
- Регистриран на: Нед 25 дек 2011 12:22
- Автомобил: V5
- Двигател: 2.3
- Местоположение: София
Re: Golf MK4 2.3 V5 150hp Въпрос за прихващане на ток.
Zdravko Zankov написа:GolfHighL написа: Иначе са ЛЕД от тънките лентички.
Не се занимавай с тези боклуци.
Освен ако не си си купил истински ЛЕД ДРЛ де.
Ментетата след време почват да светят слабо и синьо,щяха да ме спрат от движение.Иначе си бяха вързани според правилата.
Един ДРЛ модул ти решава нещата на 100%.
Има ги по 20лв вече.

безмислена работа .
но,колегата си знае
- GolfHighL
- Мнения: 206
- Регистриран на: Вто 18 ное 2014 16:09
- Автомобил: Volkswagen Passat CC
- Двигател: CBAB 2010
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf MK4 2.3 V5 150hp Въпрос за прихващане на ток.
Не са оригинални, но ги взех защото ми харесват как светят, доста силни са, а и да пробвам. До сега не бях навит за ДРЛ.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13548
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Golf MK4 2.3 V5 150hp Въпрос за прихващане на ток.
GolfHighL написа:Колега, казах че не разбирам от електроника, а не от нещата по колата ми. Нали затова питам от къде да хвана ток, а не КАКЩе проверя едно реле има над филтърната кутия.
Не знам какво ти е разположението на релетата и инсталацията, но щом така казваш - ще се справиш.
-
- Мнения: 76
- Регистриран на: Чет 05 мар 2009 23:25
- Автомобил: BORA 2.0 115 hp
- Двигател: APK
- Местоположение: sofia/silistra
Re: Golf MK4 2.3 V5 150hp Въпрос за прихващане на ток.
... има и друг вариянт, незнам колко е удачен , но според мен става :) . взимаш + от контактният ключ - има положение като го вкараш и подадеш контакт- имаш + после като угасиш , докато не искараш ключа , ток да те убие Изкараш ли го , всичко угасва :) :) :) Незнам , дали грамотно го обесних, но се надявам да си ме разбрал , какво се опитвам да ти кажа
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13548
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Golf MK4 2.3 V5 150hp Въпрос за прихващане на ток.
jero82 трябва да тегли проводник от купето през някой гумен маншон , ако има. Иначе от реле в дивгателния отсек е без това упражнение
- GolfHighL
- Мнения: 206
- Регистриран на: Вто 18 ное 2014 16:09
- Автомобил: Volkswagen Passat CC
- Двигател: CBAB 2010
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf MK4 2.3 V5 150hp Въпрос за прихващане на ток.
Днес гледах и отпред имам само 1 реле което е в двигателния отсек, реле 100 което пише, че управлява помпата за вторичния въздух или нещо такова (Secondary Air Pump). А иначе както на снимката аз нямам това другото реле 428. Дали ще мога от 100 да взема, мисля че няма да е проблем?


- GolfHighL
- Мнения: 206
- Регистриран на: Вто 18 ное 2014 16:09
- Автомобил: Volkswagen Passat CC
- Двигател: CBAB 2010
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf MK4 2.3 V5 150hp Въпрос за прихващане на ток.
Колеги направих го, от това реле не стана. Затова хванах + от буксата, където засича кога си включил задна и отзад свети. От там идва ток като дам на контакт и спира като върна от контакт. Като включа задна, леко светлината им намаля, но нормално все пак и задните крушки се включват
. А да попитам, нещо може ли да изгори така от натоварването, тъй като не съм слагал бушонче. И още едно въпросче за тези ЛЕД светлини, тъй като работиха около 10 мин. и ги барнах отгоре и бяха топлички, това нормално ли е, защото до сега на съм обръщал внимание на други ЛЕД светлини ? Ето и някой снимки как изглежда с тях. 


Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: SeatSportuser и 73 госта