проблем с паленето ....

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
fens_
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 465
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 22:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

проблем с паленето ....

Мнениеот fens_ » Нед 29 апр 2007 17:11


На голф 2-ка ГТИ-ка 1.8 112 к.с. 87 година GZ е двг-то механичната , нещо като я пала парвиа пат ми гасне 100 дори и с гас , после като задържа гаста минимум 5 мин трябва да я държа за да не ми изгасне колата , като пусна гаста и оборотите падат до под 1-цата и се почва с едно претрисане ....и така доде не загрее кво да я права хелп ?




Потребителски аватар
fens_
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 465
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 22:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот fens_ » Нед 29 апр 2007 21:11


никой ли незнае от какво може да е ?


и искам да попитам някой знае ли каде е бензиновия реголатор на този мотор ?


Потребителски аватар
fens_
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 465
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 22:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот fens_ » Нед 29 апр 2007 23:30


:arrow:


Потребителски аватар
blue_shadow
Мнения: 875
Регистриран на: Съб 29 апр 2006 20:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велинград
Контакти:

Мнениеот blue_shadow » Нед 29 апр 2007 23:37


Да не ти е прецакан смукача след като гасне докато е студена?


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Мнениеот kombito-tdi » Пон 30 апр 2007 8:00


ако отвориш книгата vw пасат там има подробно инфо как да го настроиш комшията има такъв мотор на джетата и главата му е все под капака ако я караш на газ иска специален испарител за подробно инфо трябва него да питаме щото тои кара със скорост близка до светлинната този мотор дава добра мошност но е много къпризен


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19712
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пон 30 апр 2007 9:05


Чак сега успях да намеря малко инфо за твоя мотор, но като гледам, едва ли съм от разбирачите му :(
Видях, обаче, че е K-Jetronik, също както и KR-моторите.
Погледни дали ти работи дюзата за студено палене. Трябва да е някъде отстрани на смукателния колектор, със син куплунг е.
Управлява се с термореле. Възможно е да има разкачена жица или да са се изщракали контактчетата на споменатото реленце.


Потребителски аватар
fens_
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 465
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 22:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот fens_ » Пон 30 апр 2007 9:59


radotom написа:Чак сега успях да намеря малко инфо за твоя мотор, но като гледам, едва ли съм от разбирачите му :(
Видях, обаче, че е K-Jetronik, също както и KR-моторите.
Погледни дали ти работи дюзата за студено палене. Трябва да е някъде отстрани на смукателния колектор, със син куплунг е.
Управлява се с термореле. Възможно е да има разкачена жица или да са се изщракали контактчетата на споменатото реленце.




eми аз нея я оправих на скоро пак с ваша помощ , значи беше прекъсната жицата която дава + ( идваща от клема 50 ) и на студено изобщо не палеше по 2 часа ( сега си пали ама го дава горе описания проблем... )


моляви помогнете , може ли пак да е нещо свързано с нея ( аз мисля че го прави тва додето не загрее и терморелето не изключи петата дюза , а като запала и замера купунга на петата дюза и двата края дават - пък нз ... .



п.п. нямам газ и никога не съм имал ...


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Пон 30 апр 2007 10:02


ако питаш за диференциалния регулатор....... Проследи тръбичкоте :) на него има два болта единия с 13ключ а другия с 14ключ и е хванат някъде са блока или главата.... ако не се лъжа е до делкото (от лявата му страна) измери му налягането докато е студена колата....


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19712
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пон 30 апр 2007 10:04


fens_ написа: аз мисля че го прави тва додето не загрее и терморелето не изключи петата дюза...

Т'ва да не вземе да излезе, че ти дави колата...
Я пробвай на студена кола, веднага след като запалиш да махнеш куплунга на тая дюза...
Така поне ще знаеш за давене ли става въпрос или точно обратно- липса на достатъчно гориво.


Потребителски аватар
fens_
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 465
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 22:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот fens_ » Пон 30 апр 2007 10:41


radotom написа:
fens_ написа: аз мисля че го прави тва додето не загрее и терморелето не изключи петата дюза...

Т'ва да не вземе да излезе, че ти дави колата...
Я пробвай на студена кола, веднага след като запалиш да махнеш куплунга на тая дюза...
Така поне ще знаеш за давене ли става въпрос или точно обратно- липса на достатъчно гориво.



май е липса на достатачно гориво , мога да направя клипче и да го пусна тук но ще е в 3гп формат .... иначе пробвах с махането на захранването на 5-тата дюза ама няма резултат ...


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Пон 30 апр 2007 11:09


не съм сигурен 100% как е устроен този мотор, но при мен го правеше същото заради кофти термо датчик. след смяната се подобри почти до максимум паленето на студено. значи ми се струва че имаш проблем някъде по смесообразуването...обаче съвсем не съм май наясно с този мотор...


Потребителски аватар
fens_
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 465
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 22:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот fens_ » Пон 30 апр 2007 16:05


ето тъкъв е мотора ... :

http://images12.snimka.bg/001821230.jpg


значи chefito според теб е терморелето което като загрее колата и изключва 5-тата дюза ?


Потребителски аватар
fens_
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 465
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 22:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот fens_ » Вто 01 май 2007 9:56


няма ли решение , поне ориентировачни неща кво да гледам ... а и как да проверя бензиновия регулатор дали бачка нормално ?


Потребителски аватар
fens_
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 465
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 22:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот fens_ » Вто 01 май 2007 18:31


:cry:


Потребителски аватар
fens_
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 465
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 22:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот fens_ » Вто 01 май 2007 22:45


:roll:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 75 госта