


проблем с паленето ....
- fens_
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 465
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 22:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
проблем с паленето ....
На голф 2-ка ГТИ-ка 1.8 112 к.с. 87 година GZ е двг-то механичната , нещо като я пала парвиа пат ми гасне 100 дори и с гас , после като задържа гаста минимум 5 мин трябва да я държа за да не ми изгасне колата , като пусна гаста и оборотите падат до под 1-цата и се почва с едно претрисане ....и така доде не загрее кво да я права хелп ?
- blue_shadow
- Мнения: 875
- Регистриран на: Съб 29 апр 2006 20:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велинград
- Контакти:
- kombito-tdi
- Мнения: 889
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
- Контакти:
ако отвориш книгата vw пасат там има подробно инфо как да го настроиш комшията има такъв мотор на джетата и главата му е все под капака ако я караш на газ иска специален испарител за подробно инфо трябва него да питаме щото тои кара със скорост близка до светлинната този мотор дава добра мошност но е много къпризен
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19712
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Чак сега успях да намеря малко инфо за твоя мотор, но като гледам, едва ли съм от разбирачите му
Видях, обаче, че е K-Jetronik, също както и KR-моторите.
Погледни дали ти работи дюзата за студено палене. Трябва да е някъде отстрани на смукателния колектор, със син куплунг е.
Управлява се с термореле. Възможно е да има разкачена жица или да са се изщракали контактчетата на споменатото реленце.

Видях, обаче, че е K-Jetronik, също както и KR-моторите.
Погледни дали ти работи дюзата за студено палене. Трябва да е някъде отстрани на смукателния колектор, със син куплунг е.
Управлява се с термореле. Възможно е да има разкачена жица или да са се изщракали контактчетата на споменатото реленце.
- fens_
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 465
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 22:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
radotom написа:Чак сега успях да намеря малко инфо за твоя мотор, но като гледам, едва ли съм от разбирачите му
Видях, обаче, че е K-Jetronik, също както и KR-моторите.
Погледни дали ти работи дюзата за студено палене. Трябва да е някъде отстрани на смукателния колектор, със син куплунг е.
Управлява се с термореле. Възможно е да има разкачена жица или да са се изщракали контактчетата на споменатото реленце.
eми аз нея я оправих на скоро пак с ваша помощ , значи беше прекъсната жицата която дава + ( идваща от клема 50 ) и на студено изобщо не палеше по 2 часа ( сега си пали ама го дава горе описания проблем... )
моляви помогнете , може ли пак да е нещо свързано с нея ( аз мисля че го прави тва додето не загрее и терморелето не изключи петата дюза , а като запала и замера купунга на петата дюза и двата края дават - пък нз ... .
п.п. нямам газ и никога не съм имал ...
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19712
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
fens_ написа: аз мисля че го прави тва додето не загрее и терморелето не изключи петата дюза...
Т'ва да не вземе да излезе, че ти дави колата...
Я пробвай на студена кола, веднага след като запалиш да махнеш куплунга на тая дюза...
Така поне ще знаеш за давене ли става въпрос или точно обратно- липса на достатъчно гориво.
- fens_
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 465
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 22:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
radotom написа:fens_ написа: аз мисля че го прави тва додето не загрее и терморелето не изключи петата дюза...
Т'ва да не вземе да излезе, че ти дави колата...
Я пробвай на студена кола, веднага след като запалиш да махнеш куплунга на тая дюза...
Така поне ще знаеш за давене ли става въпрос или точно обратно- липса на достатъчно гориво.
май е липса на достатачно гориво , мога да направя клипче и да го пусна тук но ще е в 3гп формат .... иначе пробвах с махането на захранването на 5-тата дюза ама няма резултат ...
- fens_
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 465
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 22:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
ето тъкъв е мотора ... :
http://images12.snimka.bg/001821230.jpg
значи chefito според теб е терморелето което като загрее колата и изключва 5-тата дюза ?
http://images12.snimka.bg/001821230.jpg
значи chefito според теб е терморелето което като загрее колата и изключва 5-тата дюза ?
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 75 госта