оригиналния карбуратор 2ее е заменен с 2е2
изпарителя е Ренцо-Ланди електрически
та проблема е следния:
винаги паля на газ,от първия път НО ако изчакам да мине времето на почерпка от ключа-пали трудно
клапата която регулира постъпващия въздух е застопорена на задно полжение-взема въздуха около изпускателните колектори
има един "датчик" от ляво на кутията на въздушния филтър-предполагам ,че е някакъв термо датчик-от него иизлизат два вакуумни маркуча ,единия отива в клапата регулираща типа въздух постъпващ в мотора а другия излиза някъде от карбуратора???
това беше уточнение а ето и проблема
когато е СТУДЕН мотора оборотите са много ниски/около400/ НО извадя ли вакуумния маркуч идващ от карбуратора оборотите се вдигат /малко над 1000/
когато температурата е номинална/стрелката по средата на скалата/ и извадя маркуча оборотите падат
тук в Пловдив не съм попаднал на някой който наистина да знае какво да направи


моля за помощ