От седмица насам, при задържане на 3000-4000 оборота / дълго каране / се появи един звук от тракаща ламарина.
Майстора днес ми каза,че катализатора ми се е разпаднал вътре и си плаче за махане.
Разрових се по темите и направо се загубих.


До колкото разбрах моя двигател е с две сонди, една преди и една след. Вариантите за решаване на проблема са: 1. Резонансо гърне; 2. Права тръба; 3. Изкормяне на моя и затваряне; 4. Универсален катализатор ? При всичките варианти ще се наложи по някакъв начин да "излъжа" едната сонда, за да не ми свети "чека" на компютъра. От гр. София съм и доста мнения ми дават да ходя към "Ем комплект 33". Звънях днес на приемчик от въпросният сервиз и ми обясни,че се слагало "залъгалка" на моята сонда, която работила 50/50 и може и да светне, а може и да не светне, ако светнела, то трябвало да викнат човек, който софтуерно да препарира сондата, а това било от порядъка на 250 - 300 лв

