


Аларма на Голф 3 поставяне.
- miroslav.cholich
- Мнения: 2
- Регистриран на: Вто 09 фев 2016 14:54
- Автомобил:
- Двигател:
Аларма на Голф 3 поставяне.
Здравейте, имам голф 3 95 година и е само с централно, реших да му сложа аларма, за да може да не въртя постоянно ключа за откл. и закл. на автомобила. Прочетох темата за поставяне на алармата за голф 3 и се реших и аз да си я поставя сам, но уви само свързах кабелите за захранването, от там на татък айляк, немога да разбера кой кабел от алармата е за централното и другите кабели какви са. Това е схемата на алармата http://dox.bg/files/dw?a=209544e03b
-
- Мнения: 1871
- Регистриран на: Съб 20 юни 2009 18:55
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Аларма на Голф 3 поставяне.
първа препоръка , сложи снимка на схемата
Последна промяна от zdravko_jett на Чет 11 фев 2016 20:42, променено общо 1 път.
- miroslav.cholich
- Мнения: 2
- Регистриран на: Вто 09 фев 2016 14:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Аларма на Голф 3 поставяне.
Сложил съм линк
-
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Re: Аларма на Голф 3 поставяне.
Вземи си телефона и направи една снимка на схемата...няма да се регистрирам за да гледам в линкове,ако искаш да ти се помогне,
Иначе,трябва да достигнеш до 2 жици,които подават (+12в.)-едната при заключване/другата при отключване.Тези жици ги прикачваш(без прекъсване!) към сивата и зелената жички ,намиращи се най-лесно под кората на левия крак на водача.Там има букса комуникираща с електрото на шоф.врата.Имаш една жица за "door switch"(кабелът от бутон- врати се намира под левия вътрешен пластмасов праг),жица за свирката,жица за (+12в. след контакт).При тази минимална комуникация-ще закл./откл. и ще пищи,после се оправяй с блокировки и мигалки.
Та на "ония 2 жици" да се върнем: в алармата обикновено има 2 релета ,изходите им са (C/NC/NO-общ,норм.затв.,норм отв.).Трябва с мост да захраниш двете (C) заедно с (+12в.перманентно)) и да ползваш двата (NO)-те това са твоите 2 жици.И трябва да разкриеш как се получава "дълъг" импулс-мостче ли,програмиране ли...не знам конкретно за алармата.
Иначе,трябва да достигнеш до 2 жици,които подават (+12в.)-едната при заключване/другата при отключване.Тези жици ги прикачваш(без прекъсване!) към сивата и зелената жички ,намиращи се най-лесно под кората на левия крак на водача.Там има букса комуникираща с електрото на шоф.врата.Имаш една жица за "door switch"(кабелът от бутон- врати се намира под левия вътрешен пластмасов праг),жица за свирката,жица за (+12в. след контакт).При тази минимална комуникация-ще закл./откл. и ще пищи,после се оправяй с блокировки и мигалки.
Та на "ония 2 жици" да се върнем: в алармата обикновено има 2 релета ,изходите им са (C/NC/NO-общ,норм.затв.,норм отв.).Трябва с мост да захраниш двете (C) заедно с (+12в.перманентно)) и да ползваш двата (NO)-те това са твоите 2 жици.И трябва да разкриеш как се получава "дълъг" импулс-мостче ли,програмиране ли...не знам конкретно за алармата.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Iezekil и 90 госта