Бора 2001 АУС - МФА дисплей не реагира.
- xalerrelax
- Мнения: 3060
- Регистриран на: Чет 25 сеп 2008 10:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Бора 2001 АУС - МФА дисплей не реагира.
Здравейте,колеги.
Стара въпрос за табло с hall fis.
Дисплеят не реагира от натискане на бутоните на лоста.
Или реагира след известно време.
Според мен спря изведнъж,може и да бъркам.
Едва ли е бушон.
Пробвах с друго лостче,пак няма ефект.
Приемам други идеи.
Стара въпрос за табло с hall fis.
Дисплеят не реагира от натискане на бутоните на лоста.
Или реагира след известно време.
Според мен спря изведнъж,може и да бъркам.
Едва ли е бушон.
Пробвах с друго лостче,пак няма ефект.
Приемам други идеи.
- plamski3
- Мнения: 870
- Регистриран на: Пон 24 окт 2011 20:01
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AKL
- Местоположение: Sofia
Re: Бора 2001 АУС - МФА дисплей не реагира.
Щом не реагира на нито един бутон или реагира след определено време, според мен имаш проблем с масата от буксата към лостчето. Проследи кабелчетата от 6 пиновата букса (4 пина са). 3 отиват до километража и един отива до маса. Проследи въпросния кабел, дали прави добър контакт към маса, дали е цял (видимо и го прозвъни и така). Напиши какъв е резултата и ще мислим по-нататък.
Едит:
От T6e/1 до T32a/24.
От T6e/2 до T32a/23.
От T6e/3 към маса.
От T6e/4 до T32a/25.
Пинове 5 и 6 са за друго.
Едит:
От T6e/1 до T32a/24.
От T6e/2 до T32a/23.
От T6e/3 към маса.
От T6e/4 до T32a/25.
Пинове 5 и 6 са за друго.
- xalerrelax
- Мнения: 3060
- Регистриран на: Чет 25 сеп 2008 10:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Бора 2001 АУС - МФА дисплей не реагира.
Проблемът явно не е в масата.
Проверено на 3 пин има минус.
Други идеи?
Проверено на 3 пин има минус.
Други идеи?
- plamski3
- Мнения: 870
- Регистриран на: Пон 24 окт 2011 20:01
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AKL
- Местоположение: Sofia
Re: Бора 2001 АУС - МФА дисплей не реагира.
Какво стана? Лостчето тръгна ли?
*Споделих на л.с. да прозвъни кабелите за управление от лоста до таблото.
*Споделих на л.с. да прозвъни кабелите за управление от лоста до таблото.
- deversant
- Мнения: 1229
- Регистриран на: Пон 06 ное 2006 23:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Бора 2001 АУС - МФА дисплей не реагира.
xalerrelax написа:Проблемът явно не е в масата.
Проверено на 3 пин има минус.
Други идеи?
Пускай маса към 23,24,25 Пин на зелената букса....Няма друго решение!Хлабави пинове,ама и 3-те да са хлабави...няма логика!
- xalerrelax
- Мнения: 3060
- Регистриран на: Чет 25 сеп 2008 10:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Бора 2001 АУС - МФА дисплей не реагира.
Беше заминало таблото.
Реших си проблема с друго,което намерих за смешни пари.
Реших си проблема с друго,което намерих за смешни пари.
- xalerrelax
- Мнения: 3060
- Регистриран на: Чет 25 сеп 2008 10:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Бора 2001 АУС - МФА дисплей не реагира.
Здравейте , отново колеги.
Преди няколко дни съвсем случайно забелязах , че новото табло показва с около 20 км по - малко от реалните(бях пуснал навигацията на телефона по друга причина).
Пример:по GPS e 100 км , по табло е малко над 80 км.
На теста на таблото на 3000 оборота , стои на около 80 км.
Въпросът ми е за правилното калибриране.
1.Стрелката на скоростомера я вадя и след това е слагам на делението на 20 км ли?(в момента тя си стои на 0 км)?
2.Това се случва на контакт(до колкото съм чел)?
3.След като махна контакта стрелката ще стои на " 0" или на "20" км?
Ако при изгасен мотор стои на "20" км ще е много грозно.
Или с една дума как правилно да калибрирам новото табло?
Преди няколко дни съвсем случайно забелязах , че новото табло показва с около 20 км по - малко от реалните(бях пуснал навигацията на телефона по друга причина).
Пример:по GPS e 100 км , по табло е малко над 80 км.
На теста на таблото на 3000 оборота , стои на около 80 км.
Въпросът ми е за правилното калибриране.
1.Стрелката на скоростомера я вадя и след това е слагам на делението на 20 км ли?(в момента тя си стои на 0 км)?
2.Това се случва на контакт(до колкото съм чел)?
3.След като махна контакта стрелката ще стои на " 0" или на "20" км?
Ако при изгасен мотор стои на "20" км ще е много грозно.

Или с една дума как правилно да калибрирам новото табло?
- plamski3
- Мнения: 870
- Регистриран на: Пон 24 окт 2011 20:01
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AKL
- Местоположение: Sofia
Re: Бора 2001 АУС - МФА дисплей не реагира.
Оправи си софт кодинга на таблото. Провери какъв е бил преди това и сложи същия.
- xalerrelax
- Мнения: 3060
- Регистриран на: Чет 25 сеп 2008 10:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Бора 2001 АУС - МФА дисплей не реагира.
Открих в една друга тема май отговора на моя въпрос.
Ето какво пише колегата.
"не е задължително да е било до 220км. за да дава грешка.Просто има два вида табла до 260км.Ако си представим километража като часовник то при едните табла 100км се намира точно на 12часа а при другите(по-често срещани) 100км е към 11часа.С калиблиране няма да стане а само със смяна на циферблат.Тука във форума колега ги продаваше за 20лв. с добро качество."
Моите плаки ги сложих на подмененото табло.Те са ето такива , със сивите обръчи над показанията.
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=330256
А монтираното табло е със плаки от стария вид
http://www.diesel-club.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=745
Снимките са илюстративни.
Да разбирам ли , че с кодиране няма да стане?
Ето какво пише колегата.
"не е задължително да е било до 220км. за да дава грешка.Просто има два вида табла до 260км.Ако си представим километража като часовник то при едните табла 100км се намира точно на 12часа а при другите(по-често срещани) 100км е към 11часа.С калиблиране няма да стане а само със смяна на циферблат.Тука във форума колега ги продаваше за 20лв. с добро качество."
Моите плаки ги сложих на подмененото табло.Те са ето такива , със сивите обръчи над показанията.
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=330256
А монтираното табло е със плаки от стария вид
http://www.diesel-club.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=745
Снимките са илюстративни.
Да разбирам ли , че с кодиране няма да стане?
Последна промяна от xalerrelax на Пон 31 окт 2016 12:10, променено общо 1 път.
- plamski3
- Мнения: 870
- Регистриран на: Пон 24 окт 2011 20:01
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AKL
- Местоположение: Sofia
Re: Бора 2001 АУС - МФА дисплей не реагира.
Бензин ли си или дизел? Не мисля, че проблема ти е в циферблата. Довечера ще пиша повече.
- xalerrelax
- Мнения: 3060
- Регистриран на: Чет 25 сеп 2008 10:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Бора 2001 АУС - МФА дисплей не реагира.
Автомобилът е бензинов.
Новото табло също е бензиново.
До 260 км са и двете.
Просто при старото ми делението за "100 км" е точно в средата.
А при това , което монтирах наскоро делението за '100" км е на" 11часа"
Как може да оправя нещата?
Новото табло също е бензиново.
До 260 км са и двете.
Просто при старото ми делението за "100 км" е точно в средата.
А при това , което монтирах наскоро делението за '100" км е на" 11часа"
Как може да оправя нещата?
- deversant
- Мнения: 1229
- Регистриран на: Пон 06 ное 2006 23:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Бора 2001 АУС - МФА дисплей не реагира.
И аз попаднах на едно такова пасатово,B5.5 2001
Проблем е управляващите чипове по всяка вероятност,преди дисплея!
Проблем е управляващите чипове по всяка вероятност,преди дисплея!
- nikolay_ss
- Мнения: 1125
- Регистриран на: Чет 02 яну 2014 7:02
- Автомобил: Touareg 7P6
- Двигател:
Re: Бора 2001 АУС - МФА дисплей не реагира.
За мен също проблема ти е в кодинга. Той се променя спрямо гумите с които караш за да ти отчита правилно. И да вадиш и да не вадиш стрелките нищо няма да се получи, най-много да го прецакаш нещо...
Виж тази снимка:

Най-отдолу на попъп балончето - Distance impulse number, ако си със стандартен размер, мисля че трябва да ти е на 4, но не съм сигурен пробвай ги от 1 до 4 и виж кое ще ти отчита най-правилно. Но да знаеш, че винаги ще имаш разлика с GPS-а. Даже като съм настройвал по темпомат на скорост 120км/ч да ми показва на километража, на халф фиса ми показва 112-113км. Същото е и за 110км, прилагам снимки за да видиш за какво ти говоря по-ясно:


Виж тази снимка:

Най-отдолу на попъп балончето - Distance impulse number, ако си със стандартен размер, мисля че трябва да ти е на 4, но не съм сигурен пробвай ги от 1 до 4 и виж кое ще ти отчита най-правилно. Но да знаеш, че винаги ще имаш разлика с GPS-а. Даже като съм настройвал по темпомат на скорост 120км/ч да ми показва на километража, на халф фиса ми показва 112-113км. Същото е и за 110км, прилагам снимки за да видиш за какво ти говоря по-ясно:


- xalerrelax
- Мнения: 3060
- Регистриран на: Чет 25 сеп 2008 10:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Бора 2001 АУС - МФА дисплей не реагира.
До колкото знам, винаги показва малко повече на скоростомер от реалното.
Но при мен показва с 20 по-малко от реалното.
Ще пробвам да променя стойността с този кодинг.
Ще се смени ли и позицията на стрелката , ако успея да кодирам правилно?
Но при мен показва с 20 по-малко от реалното.
Ще пробвам да променя стойността с този кодинг.
Ще се смени ли и позицията на стрелката , ако успея да кодирам правилно?
- nikolay_ss
- Мнения: 1125
- Регистриран на: Чет 02 яну 2014 7:02
- Автомобил: Touareg 7P6
- Двигател:
Re: Бора 2001 АУС - МФА дисплей не реагира.
Като стоиш на едно място променяш ли си скоростта?
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 137 госта