Зависимост - състояние на акумулатора и стъпков мотор???

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
jettro
Мнения: 662
Регистриран на: Съб 29 яну 2005 13:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе / Любимец
Контакти:

Зависимост - състояние на акумулатора и стъпков мотор???

Мнениеот jettro » Вто 01 май 2007 21:15


Днес по все още не ясна за мен причина акумулатора ме предаде....след 2 метра бутане си запали но започна да прави проблеми с оборотите....Първо - при леко подаване на газ ДВГто започва да прекъсва, при по сериозен форс спира да го прави :roll: След няколко опита започна да държи високи обороти...След като огледах всичко се оказа , че стъпковия мотор не се връща в нормално положение и държи оборотите високи(а понякога си работи, след по сериозно настъпване на газта)....След още няколко запалвания акумулатора замря.
И въпроса ми - възможно ли е стъпковия мотор да не работи нормално заради слабия акумулатор?
Друг проблем който забелязах е неравномерно изпускане на изгорелите газове.... :roll: това пък защо....




Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Вто 01 май 2007 21:32


има при мономотроника /май и при дигифан/
карта в ЕКУ, ако ти е ниско напрежението, започва да работи богато..
имаше някаква причина.. ма набии ме не се сещам що немеца го е заложил..


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Вто 01 май 2007 21:54


Богата работа - по-високи обороти - по-голям заряден ток на акумулатора т.е. по-бързо възстановяване (единствената странна и крив логика за нещата).


Потребителски аватар
ANNIHILATOR
Мнения: 1427
Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич
Контакти:

Мнениеот ANNIHILATOR » Сря 02 май 2007 7:12


Скоро при мене имаше подобен случай! Бях забравил CD-to цяла вечер да работи.На сутринта ама никакъв ток, акумулатора ми е доста стар и най вероятно затова не е издържал натоварването. След зареждане като я препалих също взеха да играят оборотите. Но това според мене е нормална защото ЕКУ-то се е рестартирало. И според мене има логика в това което са ти писали колегите!!!
Сега след добро зареждане всичко е ок.
Виж при всичко изклучено каква консумация имаш. Това може да е причина да ти умре Акумулатора!!!


Потребителски аватар
jettro
Мнения: 662
Регистриран на: Съб 29 яну 2005 13:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе / Любимец
Контакти:

Мнениеот jettro » Сря 02 май 2007 9:56


Благодаря колеги! Днес след като се зареди акумулатора ще видя как ще е.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: ktamen и 75 госта