



Съединител на Венто
- gali666
- Мнения: 25
- Регистриран на: Чет 26 апр 2007 9:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Съединител на Венто
Здравейте,въпроса ми е следния:съединителя ми отделя много отгоре,дали не е признак,че плаче за смяна
.Имате ли някакви идей?

- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: Съединител на Венто
gali666 написа:Здравейте,въпроса ми е следния:съединителя ми отделя много отгоре,дали не е признак,че плаче за смяна.Имате ли някакви идей?
Ако си с автоматично жило то само ще ти каже....Ако след известно време почне да щрака и да променя положението на педала по-често...наближава смяна...
Или пък направи стандартното изпитание с 3-та предавка и ще си наясно дали съединителят ти вече работи само на честна дума...Само,че ако ти е останало малко щ свършиш и него
- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Съединител на Венто
gali666 написа:Здравейте,въпроса ми е следния:съединителя ми отделя много отгоре,дали не е признак,че плаче за смяна.Имате ли някакви идей?
- Твоя 100% е с помпа а не с жило, не се регулира караш докато почне да буксува и сменяш.

-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Съединител на Венто
Теодор написа:gali666 написа:Здравейте,въпроса ми е следния:съединителя ми отделя много отгоре,дали не е признак,че плаче за смяна.Имате ли някакви идей?
Твоя 100% е с помпа а не с жило, не се регулира караш докато почне да буксува и сменяш.
![]()
Защо да е с помпа?Не че е невъзможно,но повечето все са с жила.
Теста с 3-тата скорост:опъваш ръчната,включваш 3-та,газ до 2000 оборота (примерно),отпускаш съединителя,ако не угасне,значи буксува и е за смяна.
- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Съединител на Венто
andro_ написа:Теодор написа:gali666 написа:Здравейте,въпроса ми е следния:съединителя ми отделя много отгоре,дали не е признак,че плаче за смяна.Имате ли някакви идей?
Твоя 100% е с помпа а не с жило, не се регулира караш докато почне да буксува и сменяш.
![]()
Защо да е с помпа?Не че е невъзможно,но повечето все са с жила.
Теста с 3-тата скорост:опъваш ръчната,включваш 3-та,газ до 2000 оборота (примерно),отпускаш съединителя,ако не угасне,значи буксува и е за смяна.
- Ами от 1.8 нагоре са предимно с помпа.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 51 госта