голф 3 115 гти Какъв е този двигател ?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
koleandro
Мнения: 15
Регистриран на: Пет 11 окт 2013 19:35
Автомобил:
Двигател:

голф 3 115 гти Какъв е този двигател ?

Мнениеот koleandro » Сря 16 окт 2013 3:23


Ммоля колегите да ми кажете .. или по точно да ми покажете снимки за този двигател голф 3 115 гти .. Ако може разбира се ии трита модела! мерси предварително




Потребителски аватар
ninkotv
Мнения: 264
Регистриран на: Пет 10 фев 2012 23:05
Автомобил: [Golf 2] [Tiguan 5N] [Audi A3 8L]
Двигател: [HK 1983] [CBAB 2010] [AGN 1999]

Re: голф 3 115 гти Какъв е този двигател ?

Мнениеот ninkotv » Сря 16 окт 2013 7:52




Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13549
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: голф 3 115 гти Какъв е този двигател ?

Мнениеот kris11 » Сря 16 окт 2013 9:58


2Е архаичен 4 едновременно пръскащи дюзи.
ADY i AGG разделно впръскане в цилиндър. Обърни внимание на макс. въртящ момент при AGG. AGG e рядко срещан, но е най- добър от 3 те.


vw101
Мнения: 149
Регистриран на: Нед 10 окт 2010 12:01
Автомобил:
Двигател:

Re: голф 3 115 гти Какъв е този двигател ?

Мнениеот vw101 » Сря 16 окт 2013 10:06


Сори за въпроса,но някой може ли да обясни как се осигурява макс въртящ момент при 2600rpm при AGG,при еднаква механична компоновка в сравнение с другите.


Потребителски аватар
bobocamaro
R.I.P
Мнения: 7510
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
Автомобил: Golf 3 GTI
Двигател: 2E
Местоположение: София

Re: голф 3 115 гти Какъв е този двигател ?

Мнениеот bobocamaro » Сря 16 окт 2013 10:17


Грубо motor managеment-а му е "по-съвременен": MAF наместо VAF сензор, два RPM сендера и EKU работещо с "по-дълга" дума в битове изразено, спрямо 2Е.
Механиката, както казваш, е същата.
Пардон, за буталата не съм сигурен. :confused
vaskoto1 написа:по дългото бутало е от 2Е, което е същото в АДИ. АГГ има по късото бутало-от там разликата в данните на 2та мотора.

:bowdown


koleandro
Мнения: 15
Регистриран на: Пет 11 окт 2013 19:35
Автомобил:
Двигател:

Re: голф 3 115 гти Какъв е този двигател ?

Мнениеот koleandro » Сря 16 окт 2013 16:06


Кколегите мерси .. ама искам ако може да ми дадете снимки на двигателите .. или по точно гти 115 , искам да се запозная с тях , аа ии ще си взимам кола искам да съм сиг че това е той .. невярвам на талоните общо взето


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13549
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: голф 3 115 гти Какъв е този двигател ?

Мнениеот kris11 » Сря 16 окт 2013 19:56


@bobocamaro Обаче има ADY с макс. въртящ момент още на 2400 об/мин при Шарано/Алхамбрите - явно софта.Смук. тръби са пластмасария и дългички.
На снимката по-долу на ADY има много място /направо прознотия пред двигателя за разлика от Рибата.
От руснаците инфо :
"Между собой ADY и AGG по механике отличаются РВ и прошивкой мозгов, в результате у ADY макс момент на 3200, а у AGG на 2600. Есть 2 варианта ADY до середины 95 - стержни клапанов 8мм, далее 7мм, у AGG всегда 7."
Моля фото ;
Прикачени файлове
m_agg_akr.jpg
m_ady.jpg

Последна промяна от kris11 на Чет 17 окт 2013 10:41, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: голф 3 115 гти Какъв е този двигател ?

Мнениеот Bai Sando » Сря 16 окт 2013 21:38


Моя е АГГ 2.0 115 коня,на външен вид е на 100%като АДИ.
Компютрите поне на схема са на 100% еднакви става въпрос за АДИ и АГГ.Електрониката им също е еднаква.
Моя в момента го карам с комп от АДИ,понеже имахме проблеми със неговия.И си върви.
За съжаление така и не можах да го пробвам как върви с оригиналния си компютър.
АГГ
Изображение


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: голф 3 115 гти Какъв е този двигател ?

Мнениеот zfa159 » Сря 16 окт 2013 22:22


AGG и ADY имат различни бутала - ADY са като на 2Е (един и същи парт номер). При AGG са някакви други (механично не знам каква е разликата точно). Биелите са еднакви за AGG,ADY и ABF (вероятно и за 2Е са такива, ама ме мързи да рова да гледам). Та разликата във "вътъка" идва комплексно - по-готин engine management и явно различни бутала.
При Шаран буталото на ADY си е като при голфовия ADY, така че явно разликата във въртящия момент идва или от нещо по електрониката или други различия - колектори или не знам и аз какво точно.Ама на Шаран-а си му трябва въртящ момент...тежи си.
Аз търкалям AGG на Пасат В4 syncro и съм доста доволен от вървежа на мотора и разхода му. Спрямо ABS-a (1.8 моно на другия ми Пасат), направо лети :cool
Лично аз бих си намерил 3-ка AGG или ADY и бих взел такъв Голф...хем автомобила е по-нов, хем мотора е по-добър от по-стария му събрат 2Е .
:beer


vw101
Мнения: 149
Регистриран на: Нед 10 окт 2010 12:01
Автомобил:
Двигател:

Re: голф 3 115 гти Какъв е този двигател ?

Мнениеот vw101 » Чет 17 окт 2013 14:47


Поздравявам всички включили се за познанията им по материята 2Е/ADY/AGG.
Отдавна чаках да се появи такава тема и такива задълбочени коментари :bowdown :bowdown :bowdown
Аз лично карам 2Е в Голф 3 и със сигурност бих се радвал на AGG.


Потребителски аватар
bobocamaro
R.I.P
Мнения: 7510
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
Автомобил: Golf 3 GTI
Двигател: 2E
Местоположение: София

Re: голф 3 115 гти Какъв е този двигател ?

Мнениеот bobocamaro » Чет 17 окт 2013 17:00


vw101 написа:Аз лично карам 2Е в Голф 3 и със сигурност бих се радвал на AGG.

Indeed, indeed.
Ето го и 2Е-то.
Изображение
Колегата ще го познае лесно по механичният дебитомер. Друг признак е петата, стартова дюза.
Не се вижда добре, но е побучена отдясно на всмукателя - синя на цвят.
Кучешки здрав мотор, за него най-търсена и проблемна част е дебитомера.
От него най-търсен е разпределителния вал. :mhihi


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13549
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: голф 3 115 гти Какъв е този двигател ?

Мнениеот kris11 » Чет 17 окт 2013 17:54


офф :ега ти празния кош и лесен достъп :screwy


Потребителски аватар
110afn
Мнения: 1905
Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
Автомобил: Audi A6
Двигател: AFN
Местоположение: Враца

Re: голф 3 115 гти Какъв е този двигател ?

Мнениеот 110afn » Чет 17 окт 2013 19:12


АГГ е с по-късо, а от това следва по-леко бутало. Това е ключа от палатката


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: голф 3 115 гти Какъв е този двигател ?

Мнениеот Bai Sando » Чет 17 окт 2013 19:55


Само това ли е загадката :biggrin
В аутодата изкарах на принтер схемите на момпютрите на АГГ И АДИ и всичко им е еднакво,и по цветове и по пинове,на 100% съвместими.Това беше когато търсих комп.за моя и с тоя от АДИ-то си работи без проблем.
Значи буталата правят по-ниския в.момент?Аз мислех,че компютъра прави цялата работа,но явно не е :gruebel


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: голф 3 115 гти Какъв е този двигател ?

Мнениеот zfa159 » Чет 17 окт 2013 19:59


Електрониката също има някаква разлика - всичките са със Симос ама на AGG е с буква R накрая, на ADY е с буква P или Q накрая. Ако компа беше 1:1, нямаше да го има с два парт номера. Това, че става на буксата и работи, не значи, че акъла вътре е 100% същия :) При Шарана пък е 3-ти вид компютър с буква S накрая .
Макар че и софт-а не е причина за въртящия момент според мен - моят комп в момента е със софтуер от някакъв 1.6 , понеже имах ядове с имобилайзера и един другар ми презаписа софт-а, ама не му бях казал с какъв мотор съм :mhihi .Колата си върви по същия начин, само дето от време на време има едно забиване извънградско и трябва да и дадеш газ до дупка, за да тръгне отново, ама все нямам време да му дам компа пак, за да му налее софт за AGG.
:beer



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 85 госта